|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Meningen graag! [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 19-06-2007 23:10] |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door EcthelionBandmember op 15-04-2004 21:08] Bassist |
|
Ik weet niet waar de nieuwe cd op uitkomt, maar hier zijn wat titels: 1.ASYLUM OF ABUSED 2.FOREVER .ORIGIN OF EVIL 4.IN COMMON WITH BEAST 5.SOULLESS VICTOR 6.UPPER HATE 7.DEMON KING 8.PRIMORDIAL DARKNESS 9.DAY OF THE CROSS 10.THE ALMIGHTY (ARTILLERY-cover). This is the recording line-up for the new Infinited Hate c.d Ron - guitar/bass .. Paul - drums .. Adrie - vocals Ome Wansmaak zal wat van de gillende ende krakende gitaarsolo's verzorgen. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
ah, eindelijk eens een foto van de heer lampje, toch? Je moeder. |
|
Een grote inteelt bende altijd... |
|
Yep, hij is ook wel op de sinister en de judgement day site te bewonderen, heur. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
proficiaat, en met het wegwerken van de grammaticale faut signature |
|
quote: Voor het beste resultaat, ja. Wat is daar precies mis mee dan? IH klinkt weer erg anders als andere bands waar sommigen in vertoeven. [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 19-06-2007 23:22] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Woensdag nog een paar solo's inrammelen. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote:ben je serieus? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ja, waarom niet? Ik heb er al 3 gedaan en woensdag nog een paar. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Hehe, über brute huiskamerfoto! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Fucking gaaf, ik reserveer bij deze al een exemplaar, en ik wil hem uiteraard met een hanndtekening, Wim. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Mét brandblusser, want je weet maar nooit met dit soort ontvlambare muziek. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Hehehe, ik zal m'n tekening van een hand alvast gaan oefenen. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote:kick!fanboy mental Fuck the world and fuck you |
|
“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
maar serieus, ik heb de rest van de IH cds ook, vette meuk, alleen jammer dat rachel dr uit is, vette strot had dat kind. Fuck the world and fuck you |
|
Die heeft haar eigen band, heb ik wel eens gelezen ofzo. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote:ja, beetje arrogant je eigen band rachel noemen, Fuck the world and fuck you |
|
quote: dat duart !! |
|
quote: Dude! slayer spelen? |
|
quote:Ja die bestaat al anderhalf jaar enkel op papier zo heb ik het idee En daar zou Karl Sanders solo's gaan spelen |
|
quote: Ja, ik moet helemaal met de rollator naar wageningen, hè. Ben benieuwd wat ik daar van U hoor. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Hey gozer, No thnks !! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |