![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() Meningen graag! [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 19-06-2007 23:10] ![]() |
|
quote: ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door EcthelionBandmember op 15-04-2004 21:08] Bassist ![]() |
|
![]() Ik weet niet waar de nieuwe cd op uitkomt, maar hier zijn wat titels: 1.ASYLUM OF ABUSED 2.FOREVER .ORIGIN OF EVIL 4.IN COMMON WITH BEAST 5.SOULLESS VICTOR 6.UPPER HATE 7.DEMON KING 8.PRIMORDIAL DARKNESS 9.DAY OF THE CROSS 10.THE ALMIGHTY (ARTILLERY-cover). This is the recording line-up for the new Infinited Hate c.d Ron - guitar/bass .. Paul - drums .. Adrie - vocals ![]() Ome Wansmaak zal wat van de gillende ende krakende gitaarsolo's verzorgen. ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
ah, eindelijk eens een foto van de heer lampje, toch? Je moeder. ![]() |
|
Een grote inteelt bende altijd... ![]() |
|
Yep, hij is ook wel op de sinister en de judgement day site te bewonderen, heur. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
proficiaat, en ![]() signature ![]() |
|
quote: Voor het beste resultaat, ja. Wat is daar precies mis mee dan? IH klinkt weer erg anders als andere bands waar sommigen in vertoeven. [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 19-06-2007 23:22] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: Woensdag nog een paar solo's inrammelen. ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Ja, waarom niet? Ik heb er al 3 gedaan en woensdag nog een paar. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Hehe, über brute huiskamerfoto! ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote:Fucking gaaf, ik reserveer bij deze al een exemplaar, en ik wil hem uiteraard met een hanndtekening, Wim. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Mét brandblusser, want je weet maar nooit met dit soort ontvlambare muziek. ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: Hehehe, ik zal m'n tekening van een hand alvast gaan oefenen. ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
![]() ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
maar serieus, ik heb de rest van de IH cds ook, vette meuk, alleen jammer dat rachel dr uit is, vette strot had dat kind. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Die heeft haar eigen band, heb ik wel eens gelezen ofzo. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote:ja, beetje arrogant je eigen band rachel noemen, ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: dat duart !! ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Dude! slayer spelen? ![]() |
|
quote:Ja die bestaat al anderhalf jaar enkel op papier zo heb ik het idee ![]() En daar zou Karl Sanders solo's gaan spelen ![]() |
|
quote: Ja, ik moet helemaal met de rollator naar wageningen, hè. ![]() Ben benieuwd wat ik daar van U hoor. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: Hey gozer, No thnks !! ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |