|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Mwah.. Bon Jovi, Slaughter, Dio.... Overigens heet Rachel tegenwoordig Temple of Knowlegde(vernoemd naar mij zei AJ al eens) en zijn de nummers al bijna klaar. Dat soort huiskamerfoto's kunnen dus echt niet |
|
quote: Mooie naam, is dat de zus van House of knowledge ?? |
|
Kutgrunt was toch ook een mooie naam. Huisfoto's zijn natuurlijk bijzonder underground, hehe, misschien dat je het daarom niets vind? Maar ff serieus, ik had die foto van de nieuwssectie van de sinister site geplukt, dus hoe officieel die is, geen idee. [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 24-07-2007 17:43] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ik vind die bandfoto trouwens wel booklet waardig hoor !! |
|
quote: Goh, dat is ook mijn specialiteit! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote:Joh ??? ik ben benieuwd naar die shit man! Fuck the world and fuck you |
|
Update 25-04-2007 About the band “Rachel” , there is already a band called “Rachel” Also a band called Heyzer! I can’t believe that! However, a name we will find again, but first I have to deal with my motivation! I just can’t find it! I hope it will be back soon! http://www.myspace.com/rachelheyzer Dan mag ze d'r myspace wel eens een nieuwe update geven, hehe. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
ahhh, addden, ik wil een nieuw dinnetje!!! Fuck the world and fuck you |
|
Ze is (weer) getrouwd, mental! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Godver! maar ja dat kan verholpen worden, hehe. doet ze snel iig. wie is de gelukkige ? Fuck the world and fuck you |
|
Mike, de oude zanger van Sinister is het, volgens haar weblog. Lees dat ding dan eerst, hehe. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
ja, zeg, ik was zo teleurgesteld, door mijn tranen kon ik niks meer zien, hehe. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ja fukk it, nu mis ik die brandblusser !! |
|
quote: ik denk dat jij harder kan piepen en kraken jij bent al weer wat ouder dan mij |
|
Dus oude man aad is de oude man en de nieuwe zanger terwijl oude zanger mike, tevens oude man de nieuwe man is van de oude zangeres van sinister.. zo laat dat dan duidelijk zijn! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Nou in ieder geval genoeg stof om liedjes over te schrijven dus, tjonge jonge. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Is ze echt 1.55m? |
|
Kylie Minogue lichaamslengte, alleen zingt die beter?!! |
|
quote: Whahahaa, die ga ik aan Aad doorsturen ! Echt goed ! ~ Oja, die foto, dat was effe tijdens het opnemen. Daarom zie ik er ook zo vermoeid uit. En inderdaad, die komt niet in de hoes te staan, hoewel de aaaaaaaarco versie een stuk beter is ! lampje |
|
quote: Hehehe. Nou, het piept ende kraakt dat het piept ende kraakt, ja. Het staat erop. Toffe solo's uwerzijds, btw! [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 25-07-2007 21:32] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: aha !! dusse uw heeft uw piepende en krakende bijdrage geleverd !! ik vind mooi !! en dank ik piepte en kraakte ook wel een beetje volgens de jongens ben benieuwd naar het eind resultaat !! |
|
Ik ook! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
all hail the metal seagull |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |