IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Schietpartij in Aldi... 3 doden. Vorige pagina | Volgende pagina
arachnaphobia
Usericon van arachnaphobia
Posted 16-04-2004 0:09 by arachnaphobia Wijzig reactieProfiel van arachnaphobiaQuote dit bericht

Denk je even goedkoop boodschappen te gaan doen, moet je afrekenen met je leven..


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-04-2004 0:12 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2004 0:09 schreef arachnaphobia het volgende:
Denk je even goedkoop boodschappen te gaan doen, moet je afrekenen met je leven..


Voor de gemiddelde BrEeZaH-hoer dus goedkoop shoppen

..

En hoe zit het dan met wisselgeld?

..


*kuch*


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 16-04-2004 0:13 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

hier...raap maar op...ram...poef...beng...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 16-04-2004 0:18 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Dat is echt erg!


Iedereen heeft recht op mijn mening.


invictis
Usericon van invictis
Posted 16-04-2004 0:19 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

ik weet niet wat ik ervan moet zeggen behalve dat ik het erg vindt dat het gebeurt is , maar ook richting de nabestaanden...zorgelijke ontwikkeling to say the least...


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 16-04-2004 0:23 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 16 april 2004 0:12 schreef Snaack het volgende:
Voor de gemiddelde BrEeZaH-hoer dus goedkoop shoppen

..

En hoe zit het dan met wisselgeld?

..


*kuch*


Haha lollig... zullen we ook even gaan grappen om die kennis van je die met zijn zatte kop de vijver in is gesprongen?



Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 16-04-2004 0:24 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2004 0:23 schreef Kramy het volgende:
Haha lollig... zullen we ook even gaan grappen om die kennis van je die met zijn zatte kop de vijver in is gesprongen?
1-3...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Je Moeder
Usericon van Je Moeder
Posted 16-04-2004 0:26 by Je Moeder Wijzig reactieProfiel van Je MoederQuote dit berichthttp://www.rtl.nl/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/

niet eens albert heijn dit keer

dat winkelpersoneel wordt steeds brutaler

[Dit bericht is gewijzigd door Je Moeder op 16-04-2004 0:26]



Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 16-04-2004 0:27 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Morgen een dode bij de Wibra...100 tegen 1...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-04-2004 0:49 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2004 0:23 schreef Kramy het volgende:
Haha lollig... zullen we ook even gaan grappen om die kennis van je die met zijn zatte kop de vijver in is gesprongen?


Sterf, sukkel, met je compleet misplaatse kankeropmerking

Kankerpuber..


invictis
Usericon van invictis
Posted 16-04-2004 0:52 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

fuck hem Snaack lekker links laten liggen enzo


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 16-04-2004 0:54 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

hierin ga ik mee met snaack



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 16-04-2004 0:55 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

subtiel is anders, Kramy...

dit is wel een hele rare gebeurtenis trouwens, sowieso na die andere berichten van vandaag (Ajax vs. Feyenoord...), maar ook niks over een eventuele aanleiding ofzo, raar.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 16-04-2004 0:56]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-04-2004 0:58 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Tjsa... Kramy heeft een bijzonder gevoel voor humor... Kutpuber..


invictis
Usericon van invictis
Posted 16-04-2004 1:01 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2004 0:58 schreef Snaack het volgende:
Tjsa... Kramy heeft een bijzonder gevoel voor humor... Kutpuber..



daar doen dat soort gasten het juist om ; om je uit de tent c/q hoek te lokken, gewoon negeren daar heb je ze het meeste mee, ik heb ook wel eens dwars gelegen met Kramsel m.a.g. een ban...dus; ignore the bastard
beetje zin in zaterdag nog?

sorry voor offtopic richting de mods


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-04-2004 1:10 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2004 1:01 schreef invictis het volgende:
daar doen dat soort gasten het juist om ; om je uit de tent c/q hoek te lokken, gewoon negeren daar heb je ze het meeste mee, ik heb ook wel eens dwars gelegen met Kramsel m.a.g. een ban...dus; ignore the bastard


Yeap, maar dit is niet lomp, het is gewoon hersenloos.. Niet kwetsend maar zoooo misplaatst..

Juist van alle ZM-ers moet onze gore kanker-huischristen, onze moraalridder-in-wording, zo'n opmerking maken om daarmee een nog grotere contradictio-in-terminis die een metalminnende jezusfreak is te worden.

Kramy, als je geloof echt zou zijn had je je bek wel gehouden maar de verleiding was te groot. Typerend. Ik haat christenen maar wat ik nog meer haat zijn nep-christenen.

Jammer dat ze jou niet met een doorgesneden strot uit de Maas hebben gevist, kankerlijer, ik pis op je graf. Je bent het licht in je ogen onwaardig.


quote:
beetje zin in zaterdag nog?


Yeah

quote:
sorry voor offtopic richting de mods


Hier sluit ik me bij aan


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 16-04-2004 1:14 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2004 1:10 schreef

Hier sluit ik me bij aan



wat was offtopic dan
ik vindt dat wel in elk topic passen

[Dit bericht is gewijzigd door Matthijz Filth op 16-04-2004 1:15]



Kramy
Usericon van Kramy
Posted 16-04-2004 9:46 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 16 april 2004 0:49 schreef Snaack het volgende:
Sterf, sukkel, met je compleet misplaatse kankeropmerking

Kankerpuber..


Misschien dat je nu inziet hoe dom je eigen opmerking was... op een andere manier is het toch niet duidelijk te maken.

edit: Ik vind het altijd zo vreemd dat mensen in topics zoals deze over vreselijke gebeurtenissen 'lollig' proberen te zijn, maar dat als ze er zelf iets mee te maken hebben ze keihard zitten te janken wanneer er door iemand een grap over gemaakt wordt... Daarom vond ik mijn opmerking niet misplaatst. Niet dat jij het met me eens kan zijn, aangezien objectief zijn nou eenmaal nogal moeilijk is voor je, maar misschien dat andere mensen mijn opmerking nu beter snappen.

[Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 16-04-2004 9:52]



Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 16-04-2004 9:51 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

Hmm..het is toch steeds niet duidelijk wat de aanleiding voor die schietpartij was..


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 16-04-2004 10:07 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Kramy heeft weer es gelijk, zoals altijd.


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-04-2004 10:12 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2004 9:46 schreef Kramy het volgende:
Misschien dat je nu inziet hoe dom je eigen opmerking was... op een andere manier is het toch niet duidelijk te maken.


Mijn opmerking dom? Je hebt hem duidelijk niet begrepen..

Verder zit ik er niet op te wachten door jou "opgevoed" te worden, flikker. Duw anderen je moraliteit maar door de strot.

quote:
edit: Ik vind het altijd zo vreemd dat mensen in topics zoals deze over vreselijke gebeurtenissen 'lollig' proberen te zijn, maar dat als ze er zelf iets mee te maken hebben ze keihard zitten te janken wanneer er door iemand een grap over gemaakt wordt...


Wat is er erg aan om over zoiets lollig te proberen te zijn dan? Leg me dat eens uit..

quote:
Niet dat jij het met me eens kan zijn, aangezien objectief zijn nou eenmaal nogal moeilijk is voor je,


Generaliseren is je niet vreemd heh, ettertje.. Heb je zeker net op school gehad..

quote:
maar misschien dat andere mensen mijn opmerking nu beter snappen.


Ah, dus je voelt zelf ook al aan dat je opmerking behoorlijk onsmakelijk was? (anders zou je je eerdere post immers niet hoeven te proberen te nuanceren..)

Eikel..

Ik maakte een luchtig, niet persoonlijk grapje. Jij daarentegen...

Kutpuber..


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 16-04-2004 10:22 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 16 april 2004 10:12 schreef Snaack het volgende:
Mijn opmerking dom? Je hebt hem duidelijk niet begrepen..

Verder zit ik er niet op te wachten door jou "opgevoed" te worden, flikker. Duw anderen je moraliteit maar door de strot.


Moet ik eerst aan jou vragen of ik mijn mening mag geven op het forum?
Ben eens niet zo eigenwijs, en zie gewoon in dat jouw opmerking even 'onsmakelijk' was als de mijne...


quote:
Wat is er erg aan om over zoiets lollig te proberen te zijn dan? Leg me dat eens uit..


Nee, leg JIJ dat maar eens aan mij uit:

"Wellicht ten overvloede wil ik nog benadrukken dat offtopic-geblaat, "grapjes" en dergelijke niet gewaardeerd worden."




quote:
Generaliseren is je niet vreemd heh, ettertje.. Heb je zeker net op school gehad..


En jij verwacht dat ik hier op inga?

quote:
Ah, dus je voelt zelf ook al aan dat je opmerking behoorlijk onsmakelijk was? (anders zou je je eerdere post immers niet hoeven te proberen te nuanceren..)


Hij was behoorlijk onsmakelijk ja, de perfecte reactie dus op jouw 'grap'.
En dat nuanceren, tjah, met het niveau hier op ZM is het weleens handig om iets ff goed uit te leggen, bespaart een hoop nutteloos gezeik. Ook wil ik graag waarschuwing/ban-vrij blijven (en dit zonder redactielid of moderator te worden).

quote:
Eikel..

Ik maakte een luchtig, niet persoonlijk grapje. Jij daarentegen...

Kutpuber..




[Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 16-04-2004 10:23]



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-04-2004 10:38 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2004 10:22 schreef Kramy het volgende:
Ben eens niet zo eigenwijs, en zie gewoon in dat jouw opmerking even 'onsmakelijk' was als de mijne...


Benoem die onsmakelijkheid in mijn post dan eens..

quote:

Nee, leg JIJ dat maar eens aan mij uit:

"Wellicht ten overvloede wil ik nog benadrukken dat offtopic-geblaat, "grapjes" en dergelijke niet gewaardeerd worden."


Nee. Dat lijkt me vrij overbodig.


Orion
Usericon van Orion
Posted 16-04-2004 11:11 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

edit : /domme opmerking

[Dit bericht is gewijzigd door Orion op 16-04-2004 12:09]


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 16-04-2004 12:07 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Vanochtend op het nieuws kon iedereen zich alleen maar druk maken om de vraag wanneer het winkelcentrum weer open zou gaan.

Hoe belachelijk.

[off topic]
Snaack die opmerking van Kramy is in geen opzicht erger dan die van jou. Het enige verschil is dat het iets persoonlijker is, maar als er op dit forum nabestaanden van de slachtoffers in Tiel zouden zitten, was het exact hetzelfde
[/off topic]


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen