IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Schietpartij in Aldi... 3 doden. Vorige pagina | Volgende pagina
Je Moeder
Usericon van Je Moeder
Posted 16-04-2004 12:13 by Je Moeder Wijzig reactieProfiel van Je MoederQuote dit berichthttp://www.rtl.nl/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/

quote:
Op 16 april 2004 0:58 schreef Snaack het volgende:
Tjsa... Kramy heeft een bijzonder gevoel voor humor... Kutpuber..


jezus wel schelden op anderen en vervolgens zelf ergens niet tegen kunnen

ga ook lekker zwemmen stuk hypocriet



[Dit bericht is gewijzigd door Je Moeder op 16-04-2004 12:14]



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-04-2004 12:31 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

*offtopic, sorry mods*

Beste Phaestus, ik zal even een tegenstrijdigheid in je post aantonen:

quote:
Op 16 april 2004 12:07 schreef Phaestus het volgende:
Snaack die opmerking van Kramy is in geen opzicht erger dan die van jou.


In GEEN OPZICHT

quote:
Het enige verschil is dat het iets persoonlijker is,


Dus toch in een opzicht

quote:
maar als er op dit forum nabestaanden van de slachtoffers in Tiel zouden zitten, was het exact hetzelfde


En vervolgens een halfgare drogreden

"Mijn vriendin is een beetje zwanger" vind je dan ook normaal taalgebruik zeker? Het is ja of nee, niet iets er tussenin..

..
..

Over het laatste punt wil ik je gedeeltelijk gelijk geven. Als bijv. de moeder van Kramy dood was geschoten in de Aldi en ik had tegen Kramy gezegd "Zoals die hoerenmoeder van je die een nekschot verdiende en kreeg.." waren de opmerkingen equivalent geweest..

De context van mijn post waar Kramy op reageerde:



quote:
Op 16 april 2004 0:09 schreef arachnaphobia het volgende:
Denk je even goedkoop boodschappen te gaan doen, moet je afrekenen met je leven..


Voor de gemiddelde BrEeZaH-hoer dus goedkoop shoppen

..

En hoe zit het dan met wisselgeld?

..


*kuch*



Wat is er erg aan die opmerking? Christenen, moslims etc mogen wel doodgewenst worden maar BrEeZaH-sletjes niet?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-04-2004 12:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Dat ZOU een christentje kunnen zijn he ...


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-04-2004 12:33 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2004 12:13 schreef Je Moeder het volgende:
jezus wel schelden op anderen en vervolgens zelf ergens niet tegen kunnen

ga ook lekker zwemmen stuk hypocriet




"Ergens niet tegen kunnen"


Je Moeder
Usericon van Je Moeder
Posted 16-04-2004 12:35 by Je Moeder Wijzig reactieProfiel van Je MoederQuote dit berichthttp://www.rtl.nl/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/

quote:
Op 16 april 2004 12:33 schreef Snaack het volgende:
"Ergens niet tegen kunnen"


godver doe ik ook eens een poging mensen te beledigen, snapt niemand me

maar ik had het dus over dat je vrij goed hapte op de gemaakte opmerking over die verdronken gast



Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 16-04-2004 12:39 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2004 12:35 schreef Je Moeder het volgende:
godver doe ik ook eens een poging mensen te beledigen, snapt niemand me

maar ik had het dus over dat je vrij goed hapte op de gemaakte opmerking over die verdronken gast


logisch als het een bekende is en om doden hoef je ook geen grappen te maken vind ik.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Je Moeder
Usericon van Je Moeder
Posted 16-04-2004 12:40 by Je Moeder Wijzig reactieProfiel van Je MoederQuote dit berichthttp://www.rtl.nl/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/

quote:
Op 16 april 2004 12:39 schreef Smoochy het volgende:
logisch als het een bekende is en om doden hoef je ook geen grappen te maken vind ik.


over doden niks dan goeds



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-04-2004 12:48 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2004 12:35 schreef Je Moeder het volgende:
maar ik had het dus over dat je vrij goed hapte op de gemaakte opmerking over die verdronken gast


Ik vind dat Kramy over de schreef is gegaan..

Ik zal vast overgevoelig zijn voor gerelateerde opmerkingen maar dat lijkt me ook niet zo raar gezien het feit dat een kerel van 24 die ik al heel lang ken overwachts is overleden.


invictis
Usericon van invictis
Posted 16-04-2004 12:51 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

klacht indienen misschien een idee anders?; er blijft weinig van dit topic over op deze manier namelijk.


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Je Moeder
Usericon van Je Moeder
Posted 16-04-2004 12:53 by Je Moeder Wijzig reactieProfiel van Je MoederQuote dit berichthttp://www.rtl.nl/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/

jij met je klachten de hele tijd, trek gelijk bij paul in...

oke ontopic:

4 dooien in een schietpartij big deal



Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 16-04-2004 12:58 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2004 12:31 schreef Snaack het volgende:
Over het laatste punt wil ik je gedeeltelijk gelijk geven. Als bijv. de moeder van Kramy dood was geschoten in de Aldi en ik had tegen Kramy gezegd "Zoals die hoerenmoeder van je die een nekschot verdiende en kreeg.." waren de opmerkingen equivalent geweest..



Dat was het enige dat ik wilde zeggen. verder maakt het mij geen reet uit wie wat of hoe wie dan ook beledigt.


Laten we er verder geen woorden aan vuil maken in dit topic.

__________________________________________


laatste nieuws:

Motief schietpartij in relationele sfeer 16-04-'04


Het motief van de schietpartij van gisteravond in een winkelcentrum in Tiel ligt in de relationele sfeer. Volgens de politie waren alle vier de betrokkenen bekenden van elkaar en heeft het drama te maken met een verbroken relatie.

Inmiddels staat vast dat de schutter één van de mensen is die dood is. Waarschijnlijk heeft diegene eerst op de andere slachtoffers geschoten en vervolgens zelfmoord gepleegd.

Bij de schietpartij zijn drie doden gevallen en één slachtoffer werd in kritieke toestand afgevoerd naar het ziekenhuis. Dit vierde slachtoffer zou volgens een medewerker van een begrafenisonderneming in Tiel inmiddels ook zijn overleden. De politie wil dit niet bevestigen.

De vier slachtoffers zijn allen volwassenen en afkomstig uit de Betuwe. Het zou gaan om twee mannen van 30 en 31 jaar en een 29-jarige vrouw. Het vierde slachtoffer is een vrouw van 26 jaar. Eerder deed het gerucht de ronde dat één van de slachtoffers een jong meisje zou zijn.

Terughoudend
De politie deed tot diep in de nacht sporenonderzoek. De politie is uiterst terughoudend met mededelingen over de schietpartij vanwege de ernst van de zaak, aldus een woordvoerster.

De schietpartij had volgens getuigen plaats rond half acht in winkelcentrum Albrecht aan de Kwelkade in het Gelderse Tiel. Volgens ooggetuigen lag een slachtoffer in de hal van het winkelcentrum. De andere slachtoffers zouden nabij het winkelcentrum zijn neergeschoten. Ooggetuigen zeggen vier schoten te hebben gehoord.

[edit]
bron: www.nosnieuws.nl


[Dit bericht is gewijzigd door Phaestus op 16-04-2004 13:00]


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 16-04-2004 12:59 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 16 april 2004 12:07 schreef Phaestus het volgende:
Vanochtend op het nieuws kon iedereen zich alleen maar druk maken om de vraag wanneer het winkelcentrum weer open zou gaan.

Hoe belachelijk.


quote:
Op 16 april 2004 12:53 schreef Je Moeder het volgende:
...
4 dooien in een schietpartij big deal


Tsja 't went al blijkbaar binnenkort kogelvrije vesten in de mode (met design uiteraard)

Ook kogelbiefstuk binnenkort in de aanbieding.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 16-04-2004 13:01]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Je Moeder
Usericon van Je Moeder
Posted 16-04-2004 13:06 by Je Moeder Wijzig reactieProfiel van Je MoederQuote dit berichthttp://www.rtl.nl/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/

de aldi zal wel balen van al die commotie, iedereen dacht aanvankelijk eerst dat óf het winkelpersoneel het voorbeeld van albert heijn extreem doorvoerde óf de allochtoonse klantenkring weer eens van zich liet horen



Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 16-04-2004 13:09 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Is de reden van de schietpartij nog steeds niet bekend?


Iedereen heeft recht op mijn mening.


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 16-04-2004 13:14 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

het zou iets met een relatie zijn ofzo


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 16-04-2004 13:16 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Laat ze lekker alleen elkaar uitmoorden en niet zooi onschuldige mensen die er niks mee te maken hebben.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-04-2004 13:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Waren allemaal bekenden van elkaar ..

Goede schutter


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 16-04-2004 13:18 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

zo goed dat de schutter, of een ervan, dood is.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 16-04-2004 13:29 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

"Gelukkig" ligt de oorzaak bij een misgelopen relatie en is het geen uit de hand gelopen overval of een willekeurige woedeuitbarsting.


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-04-2004 13:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2004 13:18 schreef arrebar het volgende:
zo goed dat de schutter, of een ervan, dood is.
het beroemde "om het hoekje"schot


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-04-2004 13:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2004 13:29 schreef Phaestus het volgende:
"Gelukkig" ligt de oorzaak bij een misgelopen relatie en is het geen uit de hand gelopen overval of een willekeurige woedeuitbarsting.
Nou idd fijn dat mensne hun priveleven zodanig de straat oppleuren dat anderen daar hun leven aan verliezen. Echt ... "gelukkig"


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 16-04-2004 17:39 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Wow...oorlog op ZM...zijn er al doden gevallen?


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 16-04-2004 17:57 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 16 april 2004 17:39 schreef Voice Of Doom het volgende:
Wow...oorlog op ZM...zijn er al doden gevallen?


Mwah, internetwarriors kunnen alleen hun reputatie verliezen.


Life doesn't get much better than this!


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 18-04-2004 10:50 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 16 april 2004 13:29 schreef Phaestus het volgende:
"Gelukkig" ligt de oorzaak bij een misgelopen relatie en is het geen uit de hand gelopen overval of een willekeurige woedeuitbarsting.

Tja ach de 2 kennisen van de dame hadden er ook zo veel mee te maken. Die schutter zag de een voor haar nieuwe vriend aan.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 18-04-2004 11:19 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2004 17:39 schreef Voice Of Doom het volgende:
Wow...oorlog op ZM...zijn er al doden gevallen?


Dead on the net


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen