|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: jezus wel schelden op anderen en vervolgens zelf ergens niet tegen kunnen ga ook lekker zwemmen stuk hypocriet [Dit bericht is gewijzigd door Je Moeder op 16-04-2004 12:14] MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
Dat ZOU een christentje kunnen zijn he ... |
|
quote: "Ergens niet tegen kunnen" |
|
quote: godver doe ik ook eens een poging mensen te beledigen, snapt niemand me maar ik had het dus over dat je vrij goed hapte op de gemaakte opmerking over die verdronken gast MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
quote: logisch als het een bekende is en om doden hoef je ook geen grappen te maken vind ik. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: over doden niks dan goeds MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
quote: Ik vind dat Kramy over de schreef is gegaan.. Ik zal vast overgevoelig zijn voor gerelateerde opmerkingen maar dat lijkt me ook niet zo raar gezien het feit dat een kerel van 24 die ik al heel lang ken overwachts is overleden. |
|
klacht indienen misschien een idee anders?; er blijft weinig van dit topic over op deze manier namelijk. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
jij met je klachten de hele tijd, trek gelijk bij paul in... oke ontopic: 4 dooien in een schietpartij big deal MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
quote: Dat was het enige dat ik wilde zeggen. verder maakt het mij geen reet uit wie wat of hoe wie dan ook beledigt. Laten we er verder geen woorden aan vuil maken in dit topic. __________________________________________ laatste nieuws: Motief schietpartij in relationele sfeer 16-04-'04 Het motief van de schietpartij van gisteravond in een winkelcentrum in Tiel ligt in de relationele sfeer. Volgens de politie waren alle vier de betrokkenen bekenden van elkaar en heeft het drama te maken met een verbroken relatie. Inmiddels staat vast dat de schutter één van de mensen is die dood is. Waarschijnlijk heeft diegene eerst op de andere slachtoffers geschoten en vervolgens zelfmoord gepleegd. Bij de schietpartij zijn drie doden gevallen en één slachtoffer werd in kritieke toestand afgevoerd naar het ziekenhuis. Dit vierde slachtoffer zou volgens een medewerker van een begrafenisonderneming in Tiel inmiddels ook zijn overleden. De politie wil dit niet bevestigen. De vier slachtoffers zijn allen volwassenen en afkomstig uit de Betuwe. Het zou gaan om twee mannen van 30 en 31 jaar en een 29-jarige vrouw. Het vierde slachtoffer is een vrouw van 26 jaar. Eerder deed het gerucht de ronde dat één van de slachtoffers een jong meisje zou zijn. Terughoudend De politie deed tot diep in de nacht sporenonderzoek. De politie is uiterst terughoudend met mededelingen over de schietpartij vanwege de ernst van de zaak, aldus een woordvoerster. De schietpartij had volgens getuigen plaats rond half acht in winkelcentrum Albrecht aan de Kwelkade in het Gelderse Tiel. Volgens ooggetuigen lag een slachtoffer in de hal van het winkelcentrum. De andere slachtoffers zouden nabij het winkelcentrum zijn neergeschoten. Ooggetuigen zeggen vier schoten te hebben gehoord. [edit] bron: www.nosnieuws.nl [Dit bericht is gewijzigd door Phaestus op 16-04-2004 13:00] "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: quote: Tsja 't went al blijkbaar binnenkort kogelvrije vesten in de mode (met design uiteraard) Ook kogelbiefstuk binnenkort in de aanbieding. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 16-04-2004 13:01] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
de aldi zal wel balen van al die commotie, iedereen dacht aanvankelijk eerst dat óf het winkelpersoneel het voorbeeld van albert heijn extreem doorvoerde óf de allochtoonse klantenkring weer eens van zich liet horen MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
Is de reden van de schietpartij nog steeds niet bekend? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
het zou iets met een relatie zijn ofzo "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Laat ze lekker alleen elkaar uitmoorden en niet zooi onschuldige mensen die er niks mee te maken hebben. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Waren allemaal bekenden van elkaar .. Goede schutter |
|
zo goed dat de schutter, of een ervan, dood is. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
"Gelukkig" ligt de oorzaak bij een misgelopen relatie en is het geen uit de hand gelopen overval of een willekeurige woedeuitbarsting. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote:het beroemde "om het hoekje"schot |
|
quote:Nou idd fijn dat mensne hun priveleven zodanig de straat oppleuren dat anderen daar hun leven aan verliezen. Echt ... "gelukkig" |
|
Wow...oorlog op ZM...zijn er al doden gevallen? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Mwah, internetwarriors kunnen alleen hun reputatie verliezen. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Tja ach de 2 kennisen van de dame hadden er ook zo veel mee te maken. Die schutter zag de een voor haar nieuwe vriend aan. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Dead on the net "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |