|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Tja, voetbal interesseert mij geen ene fuck, dus voor mij komt dit over als typisch voetbal gedrag.. Zéér sneu eigenlijk.. Net als toen een paar jaar terug Feyenoord landskampioen werd, en wat doen ze? Na Duits voorbeeld het hele centrum van Rotterdam plat leggen.. Als ik mijn lenzen uitdoe en ze wisselen van shirts dan zie ik nog 22 ongeschoolde verwende (toekomstige) miljonairtjes.. En ik weet ook wel dat die hufters maar 1% van het supporterslegioen is, maar waar zijn die 99% andere supporters dan om ze ter verantwoording te roepen?? [Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 16-04-2004 17:57] Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Op metalfan wel ja. |
|
quote: Black metal is Krieg Black metal sucks Krieg sucks Zoiets? Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Gageldonk ken ik niet. Zal het eens even checken. UU wordt overigens wel hier vermeld: http://www.curvanord.nl/ (wel tijdelijk offline) KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Get your facts straight. De rellen toen werden ontvlamd door georganiseerde plunderaars die 'toevallig' stapels stenen hadden neergelegd bij allerlei winkels. Die plunderaars hadden niks met de Feyenoord supporters te maken. Wel is het zo dat de onrust dat daardoor ontstond wel tot een massale rel inclusief supporters leidde. Laatste jaren heb ik overigens geen enkel incident van relletjes of bijzondere dingen meegemaakt in het stadion. Het valt dus in het algemeen wel mee wat geweld en voetbal betreft. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Net wat ik zeg, als je voetbal niet interessant vind, dan scheer je het over 1 kam, das een Nederlandsche gewoonte.. Het valt wel mee wat geweld en voetbal betreft??? Kolere, met de Dutch TT lopen er gemiddeld 100.000 Nederlandse, Duitse, Franse, Engelse, Belgische enz motorrijders al feestend door Assen.En de TT is eind juni dus ook nog vaak finale EK of WK. Ze zitten samen te kijken naar de finales en de winnaar trakteert op bier.. Er zijn een kleine 100 agenten en nauwelijks vechtpartijen.. Zet zoveel voetbalsupporters in 1 stad van evenzoveel nationaliteiten.. Dan zie je de verschroeide aarde tactiek weer in praktijk.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Er zijn 18 keer per jaar 40.000 man op rotterdam zuid en ik heb al minstens 2 jaar niks bijzonders behalve enkele dubieuze spreekkorens meegemaakt....... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Dan leren ze het daar.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Ach. Wanneer gebeurt er bij Zwolle nou wat? Het enige wat ik mij kan herinneren is het dansen van een Zwollenaar op het hoofd van een Groninger .... Maar verder .... Gewoon komen. Lekker gezellig.... [Dit bericht is gewijzigd door filosofem op 16-04-2004 18:23] |
|
quote:Wat nou weer? Ik had het toch al aangepast? F*ck hippies |
|
Als de ajax hoolies het niet rechtstreeks kunnen winnen van de feyenoord hoolies, gaan de de spelers maar met z'n allen aanvallen. Die er helemaal buiten staan. |
|
quote: moet je echt doen. hij trekt een lange tijd op met de meest fanatieke feyenoordfans. alhoewel ik eigenlijk geweld verafschuw is het natuurlijk wel sensationeel en zonder meer boeiend over zulke lui te lezen. (en ik blijf erbij, als hooligans elkaar de kop in willen rammen zonder niet-hooligans te verstoren dan mogen ze gerust hun gang gaan van mij) |
|
|
|
Ik heb vrij weinig zin om het hele topic door te lezen, maar wat is er nou precies zo bijzonder aan? Alsof er nooit gewonden vallen in Amsterdam... It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
quote: |
|
quote: Haha, dat wedstrijdverslag op die site, geniaal. Pure propaganda, een genot om te lezen. |
|
voetballers zijn dom. De supporters zijn ook dom. Maar dat maakt niks uit, geef die laatste groep wapens zodat ze elkaar kunnen afknallen, zijn we er ook snel vanaf. |
|
1 gewonde ... laten we er ongeblikkelijk een topic op ZM over openen ... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
wat is voetbal toch een leuke sport Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |