IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : De Ultima-moet-mee-naar-Dynamo-campagne Volgende pagina
suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 27-02-2001 11:15 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Lieve Ultima.....Amy en ik willen heel graag dat je mee gaat naar Dynamo, want Dynamo zal niet hetzelfde zijn zonder jou.....wil je alsjeblieft heel snel een kaartje gaan kopen?

I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...

amy
in tragedies we play.......
Usericon van amy
Posted 27-02-2001 11:16 by amy Wijzig reactieProfiel van amyQuote dit bericht

Een Dynamo zonder foto's van jopuw stonede hoofd is eigenlijk geen Dynamo.

suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 27-02-2001 11:18 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

En wie moet de fakkels aansteken als jij er niet bent?

I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...

amy
Usericon van amy
Posted 27-02-2001 11:21 by amy Wijzig reactieProfiel van amyQuote dit bericht

Niemand kan zo goed Manowar imiteren.

suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 27-02-2001 11:25 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

En wij zijn er ook, dat zou al reden genoeg moeten zijn, en er komen ook nog best leuke bands!

amy
Usericon van amy
Posted 27-02-2001 11:28 by amy Wijzig reactieProfiel van amyQuote dit bericht

Wij willen niet zonder jou en je kunt ons toch niet een weekdn lang zuipen en blowen door de neus boren, omdat jij toevallig niet wilt.

Marty
Usericon van Marty
Posted 27-02-2001 11:35 by Marty Wijzig reactieProfiel van MartyQuote dit bericht

Let me get this straight? Ultima wil niet naar Dynamo??? isdieziek?

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-02-2001 11:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

We kunnen van Dynamo tuurlijk ook een soort zwaremetalen-meeting maken !
Dan moet ie wel komen

amy
Usericon van amy
Posted 27-02-2001 15:37 by amy Wijzig reactieProfiel van amyQuote dit bericht

Hoor je dat Ultima? je kunt nu niet langer weigeren. Anders gaan Suus en ik heel hard huilen bovendien.

suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 27-02-2001 20:31 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2001 11:35 schreef Marty het volgende:
Let me get this straight? Ultima wil niet naar Dynamo??? isdieziek?
Niet ziek.....soms heeft ie wat overredingskracht nodig.....

Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 27-02-2001 20:32 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Ik weet anders nog 150 redenen om niet te gaan

suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 27-02-2001 20:32 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2001 20:32 schreef Paul het volgende:
Ik weet anders nog 150 redenen om niet te gaan
hou daar je mond nou over

amy
Usericon van amy
Posted 28-02-2001 10:35 by amy Wijzig reactieProfiel van amyQuote dit bericht

Ultima houdt tot nu toe wijselijk zijn mond.

amy
Usericon van amy
Posted 28-02-2001 10:39 by amy Wijzig reactieProfiel van amyQuote dit bericht

Ultima houdt tot nu toe wijselijk zijn mond.

Marty
Usericon van Marty
Posted 28-02-2001 11:33 by Marty Wijzig reactieProfiel van MartyQuote dit bericht

Misschien wil ie jullie wel gewoon verrassen door plotseling te verschijnen

suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 28-02-2001 12:02 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2001 11:33 schreef Marty het volgende:
Misschien wil ie jullie wel gewoon verrassen door plotseling te verschijnen
Hmmm....ik hoop van tevoren toch zijn 'ja' te horen.....

amy
Usericon van amy
Posted 28-02-2001 12:22 by amy Wijzig reactieProfiel van amyQuote dit bericht

iK ga in ieder geval van heet weekend kaartjes halen, qua bands hoeft hij niet naar Graspop te gaan. Scheelt weinig..
Qua gedl scheelt het ook niet zo veel meer.

Colin
Usericon van Colin
Posted 28-02-2001 12:31 by Colin Wijzig reactieProfiel van ColinQuote dit bericht

Ultima moet gewoon mee!!! Ik heb net de eerste bands van Graspop bekeken op www.graspop.com en het is nog zeker niet nodig om naar Belgie te gaan. Dynamo krijgt dit jaar zeker een prima line-up en ook de prijs valt (als je die vergelijkt met andere festivals) ook best overheen te komen.
Dus ook ik zeg volmondig JA!!! Ultima moet mee!!
We zullen dit weekend ook nog maar eens gebruiken om goed op hem in te praten!!!

Colin
Usericon van Colin
Posted 28-02-2001 12:37 by Colin Wijzig reactieProfiel van ColinQuote dit bericht

Amy en ik gaan zaterdag ff kaarten halen dus wij gaan ook!! Dus reden te meer om te gaan!! Bovendien wordt het weer dit jaar erg mooi en zullen vele mooie metal chicks zin (ik ken er al twee!!!)...

suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 28-02-2001 13:04 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2001 12:37 schreef Colin het volgende:
Amy en ik gaan zaterdag ff kaarten halen dus wij gaan ook!! Dus reden te meer om te gaan!! Bovendien wordt het weer dit jaar erg mooi en zullen vele mooie metal chicks zin (ik ken er al twee!!!)...

amy
Usericon van amy
Posted 28-02-2001 13:13 by amy Wijzig reactieProfiel van amyQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2001 12:37 schreef Colin het volgende:

Ultima
Eximius ac doctissimus dominus
Usericon van Ultima
Posted 28-02-2001 17:48 by Ultima Wijzig reactieProfiel van UltimaQuote dit bericht

Woow wat een overweldigend aantal reacties

Allemachtig.... Marty had het inderdaad goed... ik was/ben nog steeds ziek (zware aanval van gifkikker exceem ofzo), zodoende nog geen reactie in de tussentijd......

Maareh kweetetnog niet dames en heren..
Dynamo heeft een beetje voor me afgedaan na vorig jaar...maar aan de andere kant is het natuurlijk wel weer leuk om met de hele groep asperges te gaan eten in de ochtend, danwel fakkels "remote" te gaan aansteken (Ik was echt!! niet stoned, jullie hadden alleen gewoon stiekem die fakkel verplaatst net voordat ik 'm wou gaan aansteken)

Let him who has understanding reckon the number of the beast, for it is a human number, its number is six hundred and sixty-six [Rev 13:18]

amy
Usericon van amy
Posted 01-03-2001 16:16 by amy Wijzig reactieProfiel van amyQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2001 17:48 schreef Ultima het volgende:
Ik was echt!! niet stoned

Yeh right!

Ultima
Eximius ac doctissimus dominus
Usericon van Ultima
Posted 01-03-2001 16:32 by Ultima Wijzig reactieProfiel van UltimaQuote dit bericht

Ik ontken alles...

Let him who has understanding reckon the number of the beast, for it is a human number, its number is six hundred and sixty-six [Rev 13:18]

suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 01-03-2001 20:17 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2001 17:48 schreef Ultima het volgende:
(Ik was echt!! niet stoned, jullie hadden alleen gewoon stiekem die fakkel verplaatst net voordat ik 'm wou gaan aansteken)

Kan ik me niets van herinneren

amy
Usericon van amy
Posted 12-03-2001 11:41 by amy Wijzig reactieProfiel van amyQuote dit bericht

Mogen we concluderen dat Ultima toch meegaat naar Dynamo en dat hij gezwicht is voor onze vriendelijke doch zeer dringende ondertoon.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com