|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Een Dynamo zonder foto's van jopuw stonede hoofd is eigenlijk geen Dynamo. |
|
En wie moet de fakkels aansteken als jij er niet bent? I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Niemand kan zo goed Manowar imiteren. |
|
En wij zijn er ook, dat zou al reden genoeg moeten zijn, en er komen ook nog best leuke bands! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Wij willen niet zonder jou en je kunt ons toch niet een weekdn lang zuipen en blowen door de neus boren, omdat jij toevallig niet wilt. |
|
Let me get this straight? Ultima wil niet naar Dynamo??? isdieziek? |
|
We kunnen van Dynamo tuurlijk ook een soort zwaremetalen-meeting maken ! Dan moet ie wel komen |
|
Hoor je dat Ultima? je kunt nu niet langer weigeren. Anders gaan Suus en ik heel hard huilen bovendien. |
|
quote:Niet ziek.....soms heeft ie wat overredingskracht nodig..... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Ik weet anders nog 150 redenen om niet te gaan |
|
quote:hou daar je mond nou over I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Ultima houdt tot nu toe wijselijk zijn mond. |
|
Ultima houdt tot nu toe wijselijk zijn mond. |
|
Misschien wil ie jullie wel gewoon verrassen door plotseling te verschijnen |
|
quote:Hmmm....ik hoop van tevoren toch zijn 'ja' te horen..... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
iK ga in ieder geval van heet weekend kaartjes halen, qua bands hoeft hij niet naar Graspop te gaan. Scheelt weinig.. Qua gedl scheelt het ook niet zo veel meer. |
|
Ultima moet gewoon mee!!! Ik heb net de eerste bands van Graspop bekeken op www.graspop.com en het is nog zeker niet nodig om naar Belgie te gaan. Dynamo krijgt dit jaar zeker een prima line-up en ook de prijs valt (als je die vergelijkt met andere festivals) ook best overheen te komen. Dus ook ik zeg volmondig JA!!! Ultima moet mee!! We zullen dit weekend ook nog maar eens gebruiken om goed op hem in te praten!!! |
|
Amy en ik gaan zaterdag ff kaarten halen dus wij gaan ook!! Dus reden te meer om te gaan!! Bovendien wordt het weer dit jaar erg mooi en zullen vele mooie metal chicks zin (ik ken er al twee!!!)... |
|
quote: I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: |
|
Woow wat een overweldigend aantal reacties Allemachtig.... Marty had het inderdaad goed... ik was/ben nog steeds ziek (zware aanval van gifkikker exceem ofzo), zodoende nog geen reactie in de tussentijd...... Maareh kweetetnog niet dames en heren.. Dynamo heeft een beetje voor me afgedaan na vorig jaar...maar aan de andere kant is het natuurlijk wel weer leuk om met de hele groep asperges te gaan eten in de ochtend, danwel fakkels "remote" te gaan aansteken (Ik was echt!! niet stoned, jullie hadden alleen gewoon stiekem die fakkel verplaatst net voordat ik 'm wou gaan aansteken) Let him who has understanding reckon the number of the beast, for it is a human number, its number is six hundred and sixty-six [Rev 13:18] |
|
quote: Yeh right! |
|
Ik ontken alles... Let him who has understanding reckon the number of the beast, for it is a human number, its number is six hundred and sixty-six [Rev 13:18] |
|
quote:Kan ik me niets van herinneren I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Mogen we concluderen dat Ultima toch meegaat naar Dynamo en dat hij gezwicht is voor onze vriendelijke doch zeer dringende ondertoon. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |