|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
15-05 : General Surgery, Massive Assault & Bloodbastard. zwaar avondje [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 04-05-2004 16:49] |
|
Als Bile daar dan ook komt ben ik d'r ook ! The Shed is bruut !!! |
|
mmmm, you are right. Bij deze een toevoeging: Bloedbef & Bile spelen de 15e ook in de Goudvishal. |
|
quote:Bloedbef ken ik alleen van naam. Hebben die al iets van een demo uit ofzo ? |
|
quote: Google is je vriend |
|
quote:Niet als je nog niet helemaal wakker bent en je computer zichzelf om de vijf minuten automatisch afsluit |
|
quote: http://www.bloedbef.tk/ |
|
quote:Dank, u is te goed voor deze wereld ! |
|
Misschien ook aanwezig. |
|
Nile, Bile, Vile pfff. |
|
quote:En wat wou je daar mee zeggen, hm???? |
|
Bile? Die treden toch vrijwel nooit op?? "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote:Dit jaar wordt het jaar van BILE. Nieuwe cd dus dan volgen de optredens vanzelf ! |
|
quote:Nieuwe c.d. had ik van gehoord ja. Cool! Misschien ga ik wel. "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
Misschien kom ik je dan wel tegen in de pit ! |
|
leuk, ik kom denk ik ook |
|
Hoe meer zielen hoe groter de pit!!! |
|
ik kom uit nederland, nederlanders staan nooit in de pit |
|
quote:Ik ben ook een echte Nederlander hoor. |
|
quote:de pit is te gek Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
Zaterdag 15 mei: GENERAL SURGERY (Swe), Bile, Bloodbastard, Massive Assault, Bloedbef Stijl metal - Zaal open 19:00 Entree € 7,50 vvk € 7,00 |
|
Hmmm sounds like fun... |
|
Absoluut, maar er staat me iets bij, dat er nog iets was. |
|
O, denk dat ik daar ook wel bij ben! Doe mij maar MF! |
|
Aanwezig! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |