|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: dan ik denk ik ook maar |
|
quote: Je zult wel moeten! Neem jij bierviltjes mee? Dan neem ik een pen mee I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: mazzive azzault neemt de bierviltjus mee |
|
quote: Hangt mijn viltje er nog trouwens? (of ben je er niet meer geweest?) I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: niet meer geweest........, niet te vaak komen daar he |
|
zo, bovenaan! kan misschien een moderator deze subjecttitel veranderen zodat het geheel wat duidelijker is? http://www.goudvishal.nl voor meer info [Dit bericht is gewijzigd door Jerome op 04-05-2004 16:42] |
|
quote: is het weer niet duidelijk genoeg? een beetje metalhoofd weet wel dat de goudvishal in arnhem zit www.goudvishal.nl |
|
De dag erop komen General Surgery en Bloodbastard ook in de Pazzop, maar dan samen met Vermin. Ik denk dat ik daar maar heen ga, alhoewel Bile wel interessant is... |
|
Tsja, het is dat ik vernomen had dat er geen budget meer was in de pazzop anders hadden we er met Bile graag ook gespeeld. (Net als Suppository o.a.) Verder hebben we afgelopen weekend de opnames voor de nieuwe cd "Camp Blood" afgerond (dit keer wel een full length) dus met een beetje mazzel ziet die schijf nog deze zomer het licht. |
|
*SCHOP* |
|
quote: Inderdaad. Yay! Het is bevestigt dat we (Stigma en ik) mee gaan. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
ik ben er niet |
|
Ik ook niet "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
Hee gasten!!! Veel succes vanavond!!!!!! |
|
quote: Boldey!!! het heeft geholpen, dat ging vet gisteren! toch wel eens heersend om naar je eigen band te kijken |
|
Hahaha, ja dat wil ik ook altijd nog een keer doen, maar er zijn geen bassisten te vinden die zo slecht zijn als ik!!!! |
|
Ik vond Bile en General Surgery vet!!! Gaaf avondje, helaas moesten we eerder weg. |
|
Bile en general surgery vond ik ook erg goed. Was weer erg gezellig. Vooral toen kwelgeest nog even langs kwam. En Nix, heb je al sokjes om de vinnen gedaan? Die donderse waterpokken ook! respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
heb general surgery helaas niet meer kunnen aanschouwen, bile nog wel een stukje maar vond het geluid echt legendarisch slecht, best leuk dat de drummer een harmonizer/pitch shifter op z'n vocals heeft, maar dat het hele drumstel dan ook met dat efect de zaal ingestuurd wordt kwam het geluid niet ten goede grind on . . . . . . . cerebral tumor |
|
was erg lekker zaterdag, hulde aan Gideon! Morgen even General Surgery checken... |
|
quote: Oke, dit ^ was dus stigma die deze onzin uitkotste. Subtiel kamerolifantje |
|
ONTOPIC ik ga niet aanwezig zijn iig beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you |
|
quote: Jazeker, ik wil niet dat nog meer onsculdige huppelende fee meisjes tijdens concerten last van koi pokken gaan krijgen. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Wel gezellig zaterdag. Bile was wel goed, nieuw materiaal gepresenteerd hoorde ik... Klonk goed! General Surgery was , jammer dat er alleen zo weinig publiek was... Die band verdient een volle zaal! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |