|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik kan helaas geen instrument hanteren, luisteren lukt nog wel. Als ik thuis ben luister ik eigenlijk constant muziek, en als ik ergens anders ben of op werk probeer ik ook altijd wat muziek te regelen. Dat ik niet zonder muziek kan, ik zou er nooit voor kiezen, maar het lijkt me mogelijk. Het is voor mij denk ik geen serieuze levensbehoefte, wel iets waar ik niet graag zonder zit. |
|
Ik zou moeilijk zonder muziek kunnen. Ik kan er al m'n emoties in kwijt en het is gewoon het mooiste wat er is. Muziek staat voor mij zelfs boven andere mensen.. zoals vrienden enzo (sorry vrienden ). Want met muziek kan ik me nou eenmaal beter vermaken dan met mensen. Ik leef dus wel voor muziek, maar naast dat ook nog wel voor andere dingen. Ik wil ook nog wel wat berijken in m'n leven. Ik doe echter nog wel de dingen die ik normaal ook zou doen. Het is niet zo dat ik altijd speciaal thuis blijf om muziek te luisteren. Muziek leeft mij dus niet. Wel heb ik bijna altijd m'n discman bij me. Mocht ik een portie muziek nodig hebben, dan heb ik het altijd bij de hand zo kan ie wel weer |
|
Hmm ik leef ook wel echt voor muziek, soms heb ik wel eens van die periodes dat het me allemaal niet zoveel uitmaakt(muziek dan) maar je kunt er veel kracht uit putten. Het is ook wel een feit dat muziek vaak belangrijker is voor jongere mensen dan voor wat oudere. Bij mij is het soms ook wel zo dat als ze geen leuke muziek draaien in een cafe ik het een hele avond niet echt naar mijn zin heb. Ik denk ook vaak na bij muziek en heb aan sommige muziek/nummers ook veel herinneringen. Ik vind bepaalde muziek ook fijn om te luisteren samen met iemand waar je van houd ofzo. Ik kan ook echt niet zonder muziek, zelfs niet 1 dag denk ik.. Ik zou me ook extreem ergeren als mijn vriend bv. een andere muzieksmaak zou hebben, dat mag natuurlijk wel, maar het is toch moeilijk. Vind het kwa muziek echt belangrijk dat je een beetje op een lijn zit, dat je samen kan genieten van bepaalde muziek en optredens enzo Hehe uhm, vreemd antwoord is dit eigenlijk [Dit bericht is gewijzigd door Darkfantasy op 19-04-2004 16:10] Speak no more lies, It 's your turn to die. |
|
Dat heet leven met muziek niet voor muziek, je doet immers niets voor muziek. Je laat de muziek jou vermaken, passieve houding .. |
|
quote: Wat jij wil, het is wel een belangrijk deel van mijn leven.. Speak no more lies, It 's your turn to die. |
|
quote: nooit tegen Jenje zeggen "wat jij wil..." voor mij heeft muziek net als een ieder ander gewoon een belangrijke functie, ik wijd hier later nog wel over uit Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Dat heb ik nou ook.... Sommige nummer vind ik soms helemaal niks aan en dan een keer weer wel......Ligt er gewoon aan in welke stemming ik ben. En ik heb ook aan sommige nummers herrineringen enzo.....Vaak zijn dat Ballads. .. |
|
Kreeg ik maar wat ik wil .... |
|
Zonder muziek is het leven nogal saai.Het is voor mij ook vooral een aanwensel om muziek op te zetten als ik me bijvoorbeeld verveel ofzo... |
|
quote: ja, maar wat is 'iets' voor muziek doen? ik heb ook al 300 promo cd's besproken, meer dan 25 interviews gedaan, speel zelf af en toe live bij bandjes, doe veel te veel concerten enzoverder maar dat maakt niet uit, ook al zou ik dat niet doen, passie blijft even groot Do androids dream of electric sheep? |
|
quote: Je hebt gelijk Kristof Speak no more lies, It 's your turn to die. |
|
quote: Iets doen voor is in mijn ogen een actie ondernemen om een bepaald onderwerp (zijnde metal in dit geval) positief te ondersteunen. Schrijven van reviews etc etc valt daar mijns inziens onder. Alleen maar muziek luisteren vind ik passief (wat niet slecht is overigens). |
|
quote: "ik vind dat je gelijk hebt" |
|
quote: en daarnaast wat voor vriend/vriendin heb je als je niet eens naar je eigen muziek mag luisteren, brrrr |
|
quote: Tegen Natasja is tegen mij. en nu nog maar eens wat cd's afbreken Do androids dream of electric sheep? |
|
Ik leef niet voor muziek en muziek leeft mij ook niet. Ik weet niet waarvoor ik wel leef. Ik weet alleen dat 't niet lang is; 't leven. Dus daar komt t "carpe diem" weer boven. Muziek is pas sinds ongeveer een jaar belangrijk voor me. Ik ben een stuk gelukkiger nu, dan daarvoor. Ik zou niet zonder willen leven omdat ik dan het gevoel heb dat ik niet optimaal gebruik maak van de tijd die ik heb om te leven. En als ik mocht kiezen tussen doof of blind, zou ik blind kiezen. A careful man tries to dodge the bullets while a happy man takes a walk. And maybe it's time to live... |
|
Ik kan niet zonder muziek, draai zodra ik ook maar de kans krijg. Daar bij speel ik het zelf vrij veel, dus ik neem aan dat ik leef voor muziek. Rotting away is better than being gay |
|
quote: Ik draai ook muziek wanneer ik maar kan, maar wat bedoel je met 'ik kan niet zonder' Wat gebeurt er als je twee dagen geen muziek luistert? Of weet ik hoe lang. |
|
Dan word ik een beetje gek. Ga ik meetikken met van alles en nog wat, voor me uit zingen enzovoorts. Rotting away is better than being gay |
|
Muziek is best wel belangrijk voor mij, wat ik draai is vaak ook mijn stemming. Verder draai ik muziek overal en altijd waar het maar kan. Verder blaas ik nog op mijn digierdoo dus ben een beeeetje actief met muziek maar vooral passief en met veel passie. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Ik vind dit een puberaal topic. Leven draait om macht en geld. Uit liefde voor ZM. |
|
Nee, om bier en tieten [Dit bericht is gewijzigd door Kadaver op 19-04-2004 17:32] Rotting away is better than being gay |
|
Muziek is een deel van mijn leven - zou niet zonder kunnen. (al is dat ook misschien niet waar, maar dan zou 't wel verschrikkelijk zijn en totaal uit de hand lopen vrees ik, hehe) Enneh, ik leef niet voor muziek, dat zou vreemd zijn. En muziek leeft mij ook niet Het is geloof ik "leeft jou" ipv "jouw" [/mierenneukmodus] |
|
Topic titel: jouw = jou...... of eigenlijk nog beter: of wordt je door je muziek geleefd. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 19-04-2004 18:11] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |