|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Hoe nobel, een simpele ziel. Muziek bestaat voor mij. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Hmmm...muziek is de enige reden om te blijven leven...voor de rest maakt alles me weinig uit... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
muziek is zeker wel belangrijk voor mij ik probeer zo vaak mogelijk te luisteren en soms zelfs maken (ik probeer gitaar te spelen ). als ik zonder muziek zit, speel ik muziek af in mijn hoofd ik leef er nou niet bepaald voor, maar het is zéker wel iets waar ik niet zonder kan etcetera |
|
Ik heb gelukkig ook meestal muziek in mijn kop...stilte in mijn hoofd is vrij dodelijk... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Muziek heeft me wel een hele periode gesteund en vermaakt. Nu nog steeds, maar zie het als minder noodzakelijk dan vroeger. Heb nu iets anders om voor te leven Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Wat lief van je Jij bent voor mij ook heel belangrijk hoor! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Dipsaus, hij heeft het over bier. zo kan ie wel weer |
|
Muziek is denk ik wel een essentieel onderdeel in mijn leven, ik zou niet zonder kunnen. Maar om te zeggen dat het mijn leven volledig beheerst, nou nee. Er zijn wel meerdere dingen belangrijk in mijn leven; zoals een goed boek, een lekkere pint of een aangename film. Muziek is wel het belangrijkste "ontspanningsmiddel" voor mij, omdat het het meest aanwezig is in mijn onderbewustzijn (zo denk ik, als ik de R&B-types van mijn werk zie, automatisch aan 'Fucked with a Knife' van Cannibal Corpse ). Ik hou ontzettend veel van muziek, maar het is geen obsessie. "I find your lack of faith disturbing." |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |