IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Nibdem Volgende pagina
metalmook
Usericon van metalmook
Posted 19-04-2004 14:31 by metalmook Wijzig reactieProfiel van metalmookQuote dit bericht

http://www.nibdem.cjb.net

[edit]hoofdletters[/iedit]

[Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 19-04-2004 22:49]

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 19-04-2004 14:36 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Beetje traag. Wel lekker vieze vokills.

Kristof
metalfan.nl
Usericon van Kristof
Posted 19-04-2004 14:39 by Kristof Wijzig reactieProfiel van KristofQuote dit berichthttp://www.metalfan.nl

weer zo'n eenmansbandje

doet me niets

Do androids dream of electric sheep?

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-04-2004 14:45 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik vraag me altijd af waarom ze het zo nodig alleen moeten doen, is het arrogantie? is het talent, of zijn ze zo onuitstaanbaar dat niemand met ze samen wil werken?

spectre
Usericon van spectre
Posted 19-04-2004 14:46 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2004 14:39 schreef Kristof het volgende:
weer zo'n eenmansbandje

dus? ik heb het gedownt en het bevalt me enorm! Lekkere sfeer en het deed me meteen aan BURZUM denken, wat enorm positief is uiteraard.

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 19-04-2004 14:46 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2004 14:45 schreef ghoulliette het volgende:
ik vraag me altijd af waarom ze het zo nodig alleen moeten doen, is het arrogantie? is het talent, of zijn ze zo onuitstaanbaar dat niemand met ze samen wil werken?
Misanthropie naturlich. Iets meer grim en true is er gewoonweg niet!

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-04-2004 14:57 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Inderdaad behoorlijke Burzum invloeden. Zeker niet onaardig en veel misanthropische 'puber' eenmans projectjes kunnen hier nog wat van leren maar het haald het lang niet bij Bilskirnir ( maar die vind ik persoonlijk nog beter dan Burzum eigenlijk)
Wel ee beetje erg eentonige en aanwezige drumkompjoeter.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 19-04-2004 14:59 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 19 april 2004 14:57 schreef kwelgeest het volgende:
Inderdaad behoorlijke Burzum invloeden. Zeker niet onaardig en veel misanthropische 'puber' eenmans projectjes kunnen hier nog wat van leren maar het haald het lang niet bij Bilskirnir ( maar die vind ik persoonlijk nog beter dan Burzum eigenlijk)
Wel ee beetje erg eentonige en aanwezige drumkompjoeter.
hey, ik zit nu ook te kloten met drumkompjoeter en bass ja

We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla

spectre
Usericon van spectre
Posted 19-04-2004 15:05 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

daar is niets mis mee...

HgarrothwulfF
F.E.S.
Posted 19-04-2004 15:08 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 19 april 2004 15:05 schreef spectre het volgende:
daar is niets mis mee...
als het realistisch klinkt niet nee

heb NIBDEM niet gehoord, kan niks downloaden hier zal het een volgende keer wel weer proberen

We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-04-2004 15:10 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2004 15:05 schreef spectre het volgende:
daar is niets mis mee...
Dat zeg ik dan ook niet echt geloof ik...

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

spectre
Usericon van spectre
Posted 19-04-2004 15:10 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2004 15:08 schreef HgarrothwulfF het volgende:
als het realistisch klinkt niet nee

heb NIBDEM niet gehoord, kan niks downloaden hier zal het een volgende keer wel weer proberen
ook als het niet zo klinkt... een gaaf koud industriëel sfeertje aanroepen heerst ook. Bij NIBDEM is dat laatste vooral het geval en daar is niets mis mee.

HgarrothwulfF
F.E.S.
Posted 19-04-2004 15:12 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 19 april 2004 15:10 schreef spectre het volgende:
ook als het niet zo klinkt... een gaaf koud industriëel sfeertje aanroepen heerst ook. Bij NIBDEM is dat laatste vooral het geval en daar is niets mis mee.
joah, in de trand van diabolicum en aborym is een drumcomputer wel goed aan te horen, maar dat is niet de manier waarop ik/vazal em gebruikt

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-04-2004 15:12 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2004 15:10 schreef spectre het volgende:
Ik hoor er juist een tekort aan talent/oeffening in.
Bij Mysticum daarintegen hoor ik wel wat je bedoelt.

spectre
Usericon van spectre
Posted 19-04-2004 15:14 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2004 15:12 schreef kwelgeest het volgende:
Ik hoor er juist een tekort aan talent/oeffening in.
Bij Mysticum daarintegen hoor ik wel wat je bedoelt.
ikke lekker niet

Kadaver
Platter of Splatter
Usericon van Kadaver
Posted 19-04-2004 16:45 by Kadaver Wijzig reactieProfiel van KadaverQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2004 14:45 schreef ghoulliette het volgende:

Simpel, kan je compleet je eigen ideëen kwijt, gaat het precies zoals jij dat wil. Geen concessies.

Rotting away is better than being gay

Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 19-04-2004 17:16 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Goed gedaan metalenmook .
Als je nog eens drums nodig hebt moet je het zeggen.

[Dit bericht is gewijzigd door Manifest op 19-04-2004 17:16]

F*ck hippies

Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 19-04-2004 17:18 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2004 14:46 schreef spectre het volgende:
dus? ik heb het gedownt en het bevalt me enorm! Lekkere sfeer en het deed me meteen aan BURZUM denken, wat enorm positief is uiteraard.

En waarom is dat zo positief dan omdat het toevallig lijkt op de muziek van die bakmeel en schoensmeer gesminkte clown.

SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.

Manifest
Usericon van Manifest
Posted 19-04-2004 17:25 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Omdat spectre de muziek van Burzum goed vindt misschien?

F*ck hippies

Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 19-04-2004 17:26 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2004 17:25 schreef Manifest het volgende:
Omdat spectre de muziek van Burzum goed vindt misschien?

kijk je moet het wel goed lezen heh.

SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.

Manifest
Usericon van Manifest
Posted 19-04-2004 17:35 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2004 17:26 schreef Smoochy het volgende:
kijk je moet het wel goed lezen heh.

Ik lees goed. Nu moet je er niet omheen gaan lullen.

[Dit bericht is gewijzigd door Manifest op 19-04-2004 17:35]

F*ck hippies

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 19-04-2004 17:51 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2004 15:12 schreef HgarrothwulfF het volgende:
... in de trand van...

TRANT

metalmook
Usericon van metalmook
Posted 19-04-2004 22:38 by metalmook Wijzig reactieProfiel van metalmookQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2004 16:45 schreef Kadaver het volgende:
Simpel, kan je compleet je eigen ideëen kwijt, gaat het precies zoals jij dat wil. Geen concessies.

Precies, das de belangrijkste reden, en 't is ook niet dat ik per sé een eenmans-project wil, maar kan simpelweg geen mensen vinden hier in de buurt waarmee ik muzikaal op een lijn lig...

spectre
Usericon van spectre
Posted 19-04-2004 22:47 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2004 17:18 schreef Smoochy het volgende:
En waarom is dat zo positief dan omdat het toevallig lijkt op de muziek van die bakmeel en schoensmeer gesminkte clown.
waarom lopen er op fora toch van die ongelovelijke klootzakken als jij rond? als je het niks vindt laat het dan links liggen...

PS, Manifest, jij speelt drums dus?

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 19-04-2004 22:48]

Manifest
Usericon van Manifest
Posted 19-04-2004 22:49 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2004 22:47 schreef spectre het volgende:
waarom lopen er op fora toch van die ongelovelijke klootzakken als jij rond? als je het niks vindt laat het dan links liggen...

PS, Manifest, jij speelt drums dus?
Dat is tevens juist en correct.

F*ck hippies

spectre
Usericon van spectre
Posted 19-04-2004 22:57 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Wat ongelovelijk flauw om de hoofdletters te vervangen... denk je soms niet dat de poster eventueel dit gedaan heeft omdat de naam een afkorting is en het dus met HOOFDLETTERS geschreven dient te worden... maar dat zal vast de policy zijn, niet?

ontopic, ik vindt persoonlijk het nummer "Destroy Yourself" een stuk vetter dan "Emptiness"... maar kan ik de schijf in mijn bezit krijgen door eventueel een donatie te doen naar uwer kant? Kon op de site geen info omtrent bestellingen vinden.

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com