|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
gvd op de ??? plaats zou pedostrians moeten staan, maar onze bassist moet die avond 2 tattoo's zetten wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
speel je zonder bassist! ik weet trouwes niet of die plek al vast staat |
|
quote:nej das lullig...., zo kunnen we natuurlijk niet de hele *act* opvoeren wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
naja, wij hebben binnekort een groot concert, dan zit onze bassist met inhume in frankrijk. maar ja, dat feestje zeggen we niet af. kleine gigs wel. |
|
EoP was ook gevraagd, maar we spelen al op 8 mei in Ell |
|
ik weet nog wel een bandje.. |
|
zal t wel doorgeven schat |
|
hihihihi |
|
Geen Scrotum? http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
ik hoop dat t snel rond is, dan kenne we beginnen met flyeren |
|
jooow... |
|
Present. Rij wel met de Oxl faggaronies mee. Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
Ik weet nog een band die die dag een optreden zoekt...ga er meteen achteraan @Hans, je hebt mail.Het Noorse She Said Destroy moet dan een optreden hebben,ze zijn slechts 2 dagen in Nederland voor optredens! [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 23-04-2004 16:59] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
oja, zou je mij nog over mailen, is t niet? |
|
quote:Klopt,maar ik mail alleen nog zalen waar ik een kans zou maken en bij jullie zou het al vol zitten zei je,maar het is ideaal als wij dan kunnen spelen ipv Pedostrians. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
She Said Destroy uit Noorwegen zal de eerste band zijn die avond (alles is rond). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
spelen er 5 bands nu? |
|
ja tammi, er spelen 5 bands... |
|
Waar the fuck ligt Ell? |
|
bij weert |
|
vrijdag as dus... komt allen, de entree is voor niks! |
|
dan speelt agent staal in eindhoven!! zzz |