![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Warming up in Hell ? Tja, het is wel warm daar met die infernale vuren ![]() |
|
hehe, ik ben wel benieuwd ![]() |
|
Waar ligt Ell ergens? Staat niet in de atlas ![]() Bij Weert? Wat is het dichstbijzijnde station en hoe kom je er dan? [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 02-06-2004 20:53] ![]() |
|
Ell ligt tussen Weert en Roermond tegen Kelpen aan (Kelpen staat wel in de atlas ![]() De zaal is De Bachelor club en is heel makkelijk te vinden aangezien het op de doorgaande weg ligt in Ell en iedereen daar dat cafe/zaal kent.De eerste band zal rond 2100 uur de planken betreden ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: je kunt beter naar weert gaan en in weert de bus nemen, want ell ligt veel dichter bij weert dan bij roermond en dus ben je er dan ook eerder met de bus, lijn 73 naar Roermond als ik me niet vergis. Iig het tweede busperron en daar even kijken welke lijn, of natuurlijk http://www.9292ov.nl ![]() O'er the surging flood of sea my spirit flies... ![]() |
|
Straightedger met bus regelen. Pritt kills the Brazilian glue-scene ![]() |
|
quote: dat is uiteraard ook een optie ![]() O'er the surging flood of sea my spirit flies... ![]() |
|
dat wil iedereen wel... wij hebben jos met de bus ![]() |
|
Ik zal er echt niet zijn hoor.. Ongeveer 20 euro betalen + treinkaartje ik ga wel naar de echte "party" ![]() Bassist ![]() |
|
is dit een nep party? ![]() |
|
pre party ![]() Bassist ![]() |
|
ik zit in Geleen bij Desensitised. ![]() |
|
ik kom ff loeren met mijn vrouw ![]() |
|
Was leuk ![]() SSD vond ik matig, Bloodboil is totaal mijn ding niet, Collision VET en die laatste niet gezien. ![]() |
|
t was wel oke ja, wel heel erg lam en er was overal wat te doen volgens mij... ach... een geslaagd avondje ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |