![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik denk niet dat het echt een aanval is op de "vrije meningsuiting". Ik heb al op vroege leeftijd geleerd dat je bepaalde "groeperingen" beter niet kan beledigen en/of voor schut zetten. Dat is iets waar geenstijl behoorlijk goed in was. Ik geloof niet dat het veel anders is dan vroeger, behalve dat men zich nu kan verschuilen achter de anonimiteit van het internet (of toch niet). Laten we nu eerlijk zijn, wie vindt het bijvoorbeeld verstandig om een groep hooligans uit te schelden? Of het nu beschaafd is of niet, de kans is behoorlijk groot dat je een paar rake klappen krijgt, actie reactie, zo is het altijd al geweest. Geenstijl heeft bewust veel vijanden gemaakt, waarvan een aantal potentieel gewelddadig zijn. Ik geloof dat de heren van geenstijl intelligent genoeg zijn om dat te beseffen. In ieder geval, ik denk niet dat de gebeurtenis een manifestatie is van een teruglopende vrijheid in de meningsuiting. Geenstijl testte de grenzen en ze zijn eroverheen gestapt. Helaas dat ze ermee stoppen aangezien ik regelmatig een kijkje kwam nemen. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
quote:Val zulke opmerkingen/posts krijg ik nou echt bijna een kronkelkramp. Alsof extreem links zulke vreedzame lieverdjes zijn. Nee op de AFA site zelf staat namelijk EXTREEM LINKSE KNOKPLOEG. Ik ken hier een zm-er waarvan bij een vriend zonder directe rede door de antifa z'n tanden uit zijn bek zijn geslagen met een hamer. Kijk verder nog maar eens naar de NVU optochten in Apeldoorn. Extreem rechts houdt een vreedzame optocht, wie komen het verkutten met geweld en vandalisme? De AFA samen met de lokale allochtoonse bevolking. Ik ben zelf ook een keer op een AFA/antifa feestje geweest. Nou in een moskeen voel ik me nog veiliger/meer op m'n gemak. Ik zeg hiermee niet dat extreem recht wel brave jongetje zijn, nee ik wijs erop dat links ook fout is. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Helaas: http://frontpage.fok.nl/nieuws/40781 ![]() Meesterlijk, meesterlijk ![]() ![]() |
|
GeenStijl: Niemand mishandeld Weblog GeenStijl.nl heeft zijn laatste stijloze grap uitgehaald. Niemand van de redactie van het weblog werd mishandeld. Middels een keiharde grap wilde het weblog aan iedereen duidelijk maken dat ze er genoeg van hadden, van het loggen, en dat ze stoppen. Gezien de vele reacties is dat gelukt. Bron: Fok! I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote: Slome ![]() ![]() |
|
Al mijn emoties en tijd voor niets in dit onderwerp gestoken... Okay, dit is reden om ze wel te gaan mishandelen... ![]() |
|
Prachtig ![]() Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
HAHAH! geniaal! ![]() ![]() zzz ![]() |
|
Briljante actie om toch nog even massaal aandacht te trekken. ![]() |
|
Wat een teringhonden ze mogen van mijn ongezien de tyfus krijgen. [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 20-04-2004 15:59] ![]() |
|
![]() Een massa-hap ![]() "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
nou peoh poeh, wat een stelletje mediageile aandachtshoeren zijn het eigenlijk, net wijfen. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
quote: Ach extreem links zijn ondervoede huftertjes die alleen lef hebben om een molotovje te gooien in een kantoorpand v.d. shell na werktijd en doet valse bommeldingen.. Je herkent ze direkt aan kledij van 15+ jaar oud.. Die extreem rechtse gastjes zijn een tikkie linker, die pakken je wel persoonlijk.. Moet van beiden nix hebben.. Ik zoek mijn eigen weg wel mbv mijn eigen principes, normen en waarden [Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 20-04-2004 17:42] Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
quote: ![]() Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
Weblogs Geenstijl.nl stopt met zijn weblog na het verzinnen van een in elkaar geslagen medewerker. Adam Curry stopt met zijn Nederlandstalige weblog omdat zijn vrouw Patricia Paay ziek is. Heel begrijpelijk allemaal, maar zo blijft het weblog hangen in goed bedoelend amateurisme van enkelingen, die bij de minste tegenslag gewoon verdwijnen. F*ck hippies ![]() |
|
Ik zag het vanmorgen en was diep verontwaardigd, hehe, met open ogen erin getrapt. Geweldige grap ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: idem. ![]() "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." ![]() |
|
geen stijl die grap ![]() etcetera ![]() |
|
echt volkomenkut.nl dit zeg! ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
haha daar zijn we mooi ingetuimeld ![]() ![]() |
|
Ha, wel een leuke discussie. Heerlijk, die reacties hier. ![]() Om NIETS.... ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Jij wist natuurlijk dat het nep was he ... ![]() |
|
tsjongejongejonge, wat een drama allemaal, maar dan toch weer niet en en en en... en nu zijn ze gestopt. kan de topictitel veranderd worden naar: "Geenstijl stopt er mee na geen molestatie". dank U. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
quote:Neu, maar in hoeverre paste dit NIET in het straatje van geenstijl? Oh, het had prima gekund, nèt niet over the top, aanzettend tot een verhelderende discussie... Ik had het wel rot gevonden als het echt was geweest, maar geef toe, het is weer typisch "die" vorm van humor. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |