IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Geenstijl stopt er mee na molestatie Vorige pagina | Volgende pagina
El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 20-04-2004 11:28 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

op zich wel een grappige site, ik kende het niet.


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


bor
Drommels, Drommels en nog eens Drommels
Usericon van bor
Posted 20-04-2004 11:41 by bor Wijzig reactieProfiel van borQuote dit bericht

Ik las het wat eerder op fok.
Mensen daar reageerden natuurlijk weer met , links heeft de schuld.

Aangezien niemand het nog weet is het zowieso onzin om te roepen, die heeft het gedaan...

Persoonlijk kan ik meer argumenten verzinnen dat de knuppel van rechts kwam

maarja zoals ik al zei , het is onzin om daarover te speculeren ,je kan beter wachten tot de dader bekend is.


We live in a world where people would rather close their eyes than ever admit that we're anything but civilized


testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 20-04-2004 11:43 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

het gaat echt te ver


zzz


bor
Drommels, Drommels en nog eens Drommels
Usericon van bor
Posted 20-04-2004 11:52 by bor Wijzig reactieProfiel van borQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2004 11:43 schreef testement het volgende:
het gaat echt te ver


Dat is 1 ding dat voorop staat
het gaat om een site die vooral humoristisch bedoeld was (naar mijn mening)

Hopelijk pakken ze de daders snel


We live in a world where people would rather close their eyes than ever admit that we're anything but civilized


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-04-2004 11:57 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2004 11:41 schreef bor het volgende:

Mensen daar reageerden natuurlijk weer met , links heeft de schuld.



volledig nutteloos om een stroming de schuld te geven. alleen "extremist" is een juiste beschrijving. een normaal links of rechts mens wil met zulke praktijken niks te maken hebben.


bor
Drommels, Drommels en nog eens Drommels
Usericon van bor
Posted 20-04-2004 11:59 by bor Wijzig reactieProfiel van borQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2004 11:57 schreef attila_de_hun het volgende:
volledig nutteloos om een stroming de schuld te geven. alleen "extremist" is een juiste beschrijving. een normaal links of rechts mens wil met zulke praktijken niks te maken hebben.


Dat vind ik ook volledig nutteloos.

Ik wou er alleen op wijzen hoe typisch de mensen daar reageren (meestal)


We live in a world where people would rather close their eyes than ever admit that we're anything but civilized


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-04-2004 11:59 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Als ik een weddenschap zou afsluiten over de politieke voorkeuren van de daders gaat mijn geld toch naar links.


Ik gok:


3:2 Links
2:1 Rechts
3:1 Een loze gek cq. beroving



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-04-2004 12:00 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2004 11:59 schreef Chelman het volgende:
Als ik een weddenschap zou afsluiten over de politieke voorkeuren van de daders gaat mijn geld toch naar links.


Ik gok:


3:2 Links
2:1 Rechts
3:1 Een loze gek cq. beroving




maar dat is voornamelijk op je sympathie voor rechts gebaseerd niet op een patroon van herkenning lijkt me (dus: het is typisch links mensen in elkaar te beuken).

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 20-04-2004 12:03]


bor
Drommels, Drommels en nog eens Drommels
Usericon van bor
Posted 20-04-2004 12:00 by bor Wijzig reactieProfiel van borQuote dit bericht

Of het nu links of rechts was 1 ding is zeker
Het is gewoon een klote actie.


We live in a world where people would rather close their eyes than ever admit that we're anything but civilized


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-04-2004 12:03 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2004 12:00 schreef attila_de_hun het volgende:
maar dat is voornamelijk op je sympathie gebaseerd niet op een patroon van herkenning lijkt me.


Patroon van herkenning. Als het om geld gaat kan ik mijn persoonlijke sympathie achterwege laten.

Trouwens, zoals je kan zien heb ik rechts een nagenoeg dezelfde odd gegeven.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-04-2004 12:07 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2004 12:03 schreef Chelman het volgende:
Patroon van herkenning. Als het om geld gaat kan ik mijn persoonlijke sympathie achterwege laten.

Trouwens, zoals je kan zien heb ik rechts een nagenoeg dezelfde odd gegeven.


kom bij mij niet met kansberekeningen aanzetten.

alhoewel:
de geweldpleger is een domme dwaas : de geweldpleger is een slimme, weloverwogen, stabiel personage. 1:0

en ik ben het natuurlijk niet met je eens dat iemand anoniem in elkaar jassen typisch links is.


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 20-04-2004 12:09 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Update: Update over de Chileen. Het gaat naar omstandigheden redelijk en waarschijnlijk kan hij vandaag weer naar huis. Tijdens de aanval hebben de daders "GeenStijl" genoemd.

Maar in welke context hebben ze dat genoemd. Blijf het maar vaag vinden. Dadelijk is er totaal wat anders aan de hand...

[offtopic]
@Attila de Hun: je hebt post! (geen dreigbrieven)



[Dit bericht is gewijzigd door RrroooaaarrR op 20-04-2004 12:10]


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-04-2004 12:09 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

lama

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 20-04-2004 12:12]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 20-04-2004 12:38 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Echt te ziek voor woorden. GS is ( nou ja was dus) een zeer gave site


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-04-2004 12:49 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2004 12:00 schreef attila_de_hun het volgende:
maar dat is voornamelijk op je sympathie voor rechts gebaseerd niet op een patroon van herkenning lijkt me (dus: het is typisch links mensen in elkaar te beuken).

hoeveel linkse uitsmijters/ boksers zijn er? en hoeveel rechtse? Hoeveel rechtse passifisten zijn er? en hoeveel linkse


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 20-04-2004 13:03 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

tsja, gaan we weer met die eeuwig links vs. rechts zijn allebei even of misschien toch net niet even erg discussie...

nog zover heeft niemand volgens mij echt een werkelijk duidelijk beeld van het gebeuren rond de molestatie van een lid van Geen Stijl.nl, en zijn de meeste posts hier enkel speculatie, om het dan op dit moment al te laten verzinken in een uitzichtloze discussie zou een potentieel goed topic om zeep kunnen helpen


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-04-2004 13:04 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

dat hadden we op pagina 1 al geconcludeerd


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-04-2004 13:06 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2004 12:49 schreef ghoulliette het volgende:
hoeveel linkse uitsmijters/ boksers zijn er? en hoeveel rechtse? Hoeveel rechtse passifisten zijn er? en hoeveel linkse


ik weet het niet, ik ken ze niet allemaal. maar ik ben er vast van overtuigd dat er rechtse vredesduiven bestaan en linkse bruten. (en vice versa uiteraard)


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 20-04-2004 13:10 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

quote:
Op 20 april 2004 13:04 schreef ghoulliette het volgende:
dat hadden we op pagina 1 al geconcludeerd





okay vergeef me mijn herclusie.


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 20-04-2004 13:17 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

Tering, op de site van GeenStijl 2585 reacties in nog geen 12 uur.

[Dit bericht is gewijzigd door CoenV op 20-04-2004 13:44]


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 20-04-2004 13:38 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Zonde, ik las er altijd met plezier de stukken en vond dat ze goed werk deden door sommigen 'op hun plaats te zetten'.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 20-04-2004 13:43 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 20 april 2004 11:59 schreef Chelman het volgende:
Als ik een weddenschap zou afsluiten over de politieke voorkeuren van de daders gaat mijn geld toch naar links.


Ik gok:


3:2 Links
2:1 Rechts
3:1 Een loze gek cq. beroving




Ik las eerder op de site dat ze bedreigingen uit de hoek kregen van 'niet al te pientere figuren' die ze voor schut hadden gezet, die overigens niets met politieke voorkeur te maken hadden. Dus ik denk eerlijkgezegd dat het uit die hoek komt.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-04-2004 13:46 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Stivoro?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 20-04-2004 13:48 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Tsja, je moet toch wat als je de stress niet even van je af kan roken.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 20-04-2004 13:55 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

Geenstijl.nl is van het net gerukt, doet het nu opeens niet meer.

Van Volkomenkut.nl:

Update: Het gaat al wat beter met de chileen en hij mag misschien vandaag al naar huis. Veel sterkte voor de Chileen en de rest van GS namens VK!


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen