![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik las het wat eerder op fok. Mensen daar reageerden natuurlijk weer met , links heeft de schuld. Aangezien niemand het nog weet is het zowieso onzin om te roepen, die heeft het gedaan... Persoonlijk kan ik meer argumenten verzinnen dat de knuppel van rechts kwam ![]() maarja zoals ik al zei , het is onzin om daarover te speculeren ,je kan beter wachten tot de dader bekend is. We live in a world where people would rather close their eyes than ever admit that we're anything but civilized ![]() |
|
het gaat echt te ver ![]() zzz ![]() |
|
quote: Dat is 1 ding dat voorop staat het gaat om een site die vooral humoristisch bedoeld was (naar mijn mening) Hopelijk pakken ze de daders snel We live in a world where people would rather close their eyes than ever admit that we're anything but civilized ![]() |
|
quote: volledig nutteloos om een stroming de schuld te geven. alleen "extremist" is een juiste beschrijving. een normaal links of rechts mens wil met zulke praktijken niks te maken hebben. ![]() |
|
quote: Dat vind ik ook volledig nutteloos. Ik wou er alleen op wijzen hoe typisch de mensen daar reageren (meestal) We live in a world where people would rather close their eyes than ever admit that we're anything but civilized ![]() |
|
Als ik een weddenschap zou afsluiten over de politieke voorkeuren van de daders gaat mijn geld toch naar links. Ik gok: 3:2 Links 2:1 Rechts 3:1 Een loze gek cq. beroving KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: maar dat is voornamelijk op je sympathie voor rechts gebaseerd niet op een patroon van herkenning lijkt me (dus: het is typisch links mensen in elkaar te beuken). [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 20-04-2004 12:03] ![]() |
|
Of het nu links of rechts was 1 ding is zeker Het is gewoon een klote actie. We live in a world where people would rather close their eyes than ever admit that we're anything but civilized ![]() |
|
quote: Patroon van herkenning. Als het om geld gaat kan ik mijn persoonlijke sympathie achterwege laten. ![]() Trouwens, zoals je kan zien heb ik rechts een nagenoeg dezelfde odd gegeven. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: kom bij mij niet met kansberekeningen aanzetten. ![]() alhoewel: de geweldpleger is een domme dwaas : de geweldpleger is een slimme, weloverwogen, stabiel personage. 1:0 en ik ben het natuurlijk niet met je eens dat iemand anoniem in elkaar jassen typisch links is. ![]() |
|
quote: Maar in welke context hebben ze dat genoemd. Blijf het maar vaag vinden. Dadelijk is er totaal wat anders aan de hand... [offtopic] @Attila de Hun: je hebt post! (geen dreigbrieven) [Dit bericht is gewijzigd door RrroooaaarrR op 20-04-2004 12:10] ![]() |
|
lama [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 20-04-2004 12:12] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Echt te ziek voor woorden. GS is ( nou ja was dus) een zeer gave site ![]() Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
quote: hoeveel linkse uitsmijters/ boksers zijn er? en hoeveel rechtse? Hoeveel rechtse passifisten zijn er? en hoeveel linkse ![]() |
|
tsja, gaan we weer met die eeuwig links vs. rechts zijn allebei even of misschien toch net niet even erg discussie... nog zover heeft niemand volgens mij echt een werkelijk duidelijk beeld van het gebeuren rond de molestatie van een lid van Geen Stijl.nl, en zijn de meeste posts hier enkel speculatie, om het dan op dit moment al te laten verzinken in een uitzichtloze discussie zou een potentieel goed topic om zeep kunnen helpen "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
dat hadden we op pagina 1 al geconcludeerd ![]() ![]() |
|
quote: ik weet het niet, ik ken ze niet allemaal. maar ik ben er vast van overtuigd dat er rechtse vredesduiven bestaan en linkse bruten. (en vice versa uiteraard) ![]() |
|
quote: ![]() okay vergeef me mijn herclusie. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
Tering, op de site van GeenStijl 2585 reacties in nog geen 12 uur. [Dit bericht is gewijzigd door CoenV op 20-04-2004 13:44] ![]() |
|
Zonde, ik las er altijd met plezier de stukken en vond dat ze goed werk deden door sommigen 'op hun plaats te zetten'. ![]() We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
quote: Ik las eerder op de site dat ze bedreigingen uit de hoek kregen van 'niet al te pientere figuren' die ze voor schut hadden gezet, die overigens niets met politieke voorkeur te maken hadden. Dus ik denk eerlijkgezegd dat het uit die hoek komt. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
Stivoro? ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Tsja, je moet toch wat als je de stress niet even van je af kan roken. ![]() We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
Geenstijl.nl is van het net gerukt, doet het nu opeens niet meer. Van Volkomenkut.nl: Update: Het gaat al wat beter met de chileen en hij mag misschien vandaag al naar huis. Veel sterkte voor de Chileen en de rest van GS namens VK! ![]() |
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |