|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht |
|
ik vind dat er teveel bandleden van orphanage in zitten This is Zodiac speaking... |
|
quote: noem er 2 Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Zodiac op 20-04-2004 16:25] This is Zodiac speaking... |
|
Ik vind ze gewoon heel erg lekker voorla no tears for mankind Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
'K vind Experience the Sacrilege een ERG vet album! Met name Mission Transformed beukt als de tering, lekker old school. Gave band! wuust robuust |
|
quote:daar hadden ze toch een clip van die meermalen uitgezonden werd op wet&wild op het vroegere tmf? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: hmjoa klopt, die 'live' clip was dat geloof ik wuust robuust |
|
live beelden bij een studio opname We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
ehehe , die clip kun je trouwen sook op hun site kijken volgens mij wuust robuust |
|
Pleurisy is ok. Beukt goed live. Niet super bijzonder, maar wel leuk. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point." |
|
quote: Euhm, what's in a name...? |
|
@Mindfolter je avatar doet mij schateren. Edoch, de waanzin er vanaf stroomt. I am the 1%. |
|
quote: Ik werk m'n hele schooltijd verplicht met een Mac, doe dat maar eens, dan snap je m'n avatar wel. |
|
PLEURISY It's interesting that PLEURISY is made of people form JUDGEMENT DAY, so there are not novices, but right the other way round! "Experience The Sacrifice" is a piece of well-made work! PLEURISY bring in their death metal as some interesting elements of black and trash metal as some good ideas and a ripe instrumental art. http://www.sweb.cz/nuclearstorm/history/en/info2001.htm Goh, 1 ex-bandlid van ons zit (herstel, zat) bij pleurisy... |
|
vervelend dat ze papier stickers op mijn auto plakken |
|
Dat was dan hooguit 1 bandlid van mijn band. En die band bestaat niet meer, hehe. Maar serieus, stickers op auto's plakken? Dat is natuurlijk achterlijk. |
|
naja, tijdje geleden... normaal geen probleem (zitten er 2 op...) maar geen papieren op de achterruit... |
|
Pleurisy rules...... gauw weer eens mee optreden groeten uit Twenteborg |
|
quote: Oh?!?!? Johan Wesdijk zat toch ook in JD. En had Alex ook niet ooit eens een blauwe maandag ingevallen voor een tourtje ?!? Judgement Day heeft eigenlijk wel een hoop muzikanten aan nederlandse bands geleverd, hahaha ! |
|
Oja, Johan heeft ook bij ons gezeten. Helemaal vergeten, hehe. Alex heeft alleen maar een keer ingevallen idd, toen ik was varen. Dus dat telt niet, hehe. Judgement Day: leverancier van muzikanten voor andere bands, dat klopt wel, hahaha. |
|
En dan toch eens dit topic omhoog schoppen. Na vier jaar zal er dan eindelijk weer eens een teken van leven komen uit het Pleurkamp. De nieuwe cd gaat 'Seizure' heten, en zal als alles loopt als gepland in de herfst van dit jaar verschijnen. Maarliefst drie nieuwe nummers zijn te beluisteren op hun myspace. http://www.myspace.com/pleurisy Daarnaast zal Pleurisy halverwege november voor het eerst naar Engeland afreizen voor een eenmalige show in Nothingham samen met The Embodiment en Devious. Dutch Night in the UK dus Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht |
|
Die drie nieuwe nummers beuken wel lekker weg! Vooral Maze of Deceit vind ik vet!! |
|
quote: Was ie nu al uit? |
|
quote:cd presentatie was afgelopen weekend dus dat lijkt me wel |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |