|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
het begint een uur eerder geloof ik, tenminste, iemand belde me daar gisteren voor. "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
Yep, begint om 7 uur!!! Let op dus menschjes...het feescht breekt los om 7 uur!! oh ja en natuurlijk en |
|
Ik ben haastig op zoek naar de website/telefoonnummer van Soulreaver. Wie kan me helpen? |
|
als je in dit topic kijk zie je enkele leden van soulreaver!!! ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
Helaas, ik kan het er niet uit op maken. |
|
Stringz en Airwolf spelen beiden in Soulreaver tot donderdag allen |
|
Bedankt! |
|
Eerst werken (als er op donderdag avond supermarkten open zijn) en daarna hier langs |
|
We hebben er zin in |
|
Zo... ik ben dr klaar voor,'k ben dr klaar voor, 'k ben dr klaar voor!! ehehehehe!! En, houd SoulreaveR in de gate..er komen nog wat interessante komsnertjes bij! |
|
quote: ben benieuwd waarvoor (m'n emailadres staat in m'n profiel) [Dit bericht is gewijzigd door Airwolf op 27-04-2004 18:54] "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
quote: Flyer in bewuste topic is al aangepast! |
|
quote: welk topic mag dat zijn? |
|
Fertilizer komt niet meer hoorde ik gister. |
|
Hmm, enig idee waarom ? Niet dat ik t zelf zo erg vind, ze waren EOP in eerste instantie vergeten in te plannen dus nu is er mooi wel tijd voor hun zonder geschuif Marcel |
|
misschien dat ik dat vanavond hoor bij de vergadering |
|
quote: VADER in Doornroosje [Dit bericht is gewijzigd door Airwolf op 28-04-2004 13:50] "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
quote: ik begreep van de drummer dat een van de gitaristen erg last heeft van zijn rechterhand, maar of ze daarom niet spelen weet ik niet zeker. "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
quote: is mooi geworden! "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
quote:Misschien kunnen nu alle bands wat langer spelen |
|
quote: jep zoeits, de willemeen belde ze op om het over de speelvolgorde te hebben. Komt de bands opeens met een, ja we kunnen eigenlijk niet want onze (bas)gitarist is geblesseerd... Je zou ook dan zelf als band niet even bellen dan ofzo? |
|
Nou ja, eind goed al goed, toch ?? see you tonight !! |
|
Eerst werken en dan kom ik er langs samen met een vriend! Is het trouwens bij die fontijnen? Naja, zie het vanavond wel. |
|
was een erg geslaagd feestje |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |