|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
engine of pain was gewoon echt super gaaf!! als je van Pantera en hard en technisch houdt dan vind je dit echt super Je moeder was wel goed, maar was geen metal, soort nederhop iets. En Peetje rockte op haar jem |
|
Dat was zeker gaaf! Onder Soulreaver heb ik onder andere Guinness gedronken, snooker gekeken en bier vergeten dus maar 1 nummer van gezien jammergenoeg. Je moeder was me te Osdorp, RATM en andere. Engine of pain was wel cool. Stormrider was erg gaaf! Een leuke avond dus |
|
Ik heb trouwens nog nooit zoveel lege fusten op 1 avond gehad!! er werd stevig gezopen haha |
|
quote: Dat heb ik aan de lijve ondervonden gisteren avond |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Airwolf op 30-04-2004 12:30] "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
Was ontzettend gaaf gisteren Lekker gespeeld en een heel tof publiek. Verder was het bier heel erg lekker Ook leuk om Ghouliette te zien |
|
heb me ook prima vermaakt! alleen wat deed die paal daar midden op dat podium "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
ja idd lekker handig |
|
geghe we moesten zelfs nog een stuk uit het hout zagen om een beetje een aansluitend podium te krijgen haha. |
|
heeft Soulreaver eigenlijk een website? |
|
quote: ik was bezig maar helaas ben ik niet zo slim dus Paul komt me dinsdag helpen "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
quote: haah kan die dat wel dan? succes iig!! |
|
quote: moet lukken (denk ik) "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
Hey brutale aap! Ik zal je! ha! ha! |
|
quote: kijk maar uit kabouter |
|
heb je iets tegen kleintjes, hum ??? |
|
quote: te is nooit goed he |
|
niet gauw nee.ik wou eerst de nick van trol maar die was al bezet. |
|
quote: "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |