IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : 29 april: Willemeen Live: SoulreaveR + Je Moeder + Engine of Pain + Stormrider Vorige pagina
Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 30-04-2004 10:42 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Heb Soulreaver gemist door werk.
Je moeder vond ik minder.
Enige of Pain was wel gaaf.
Stormrider zeker beste van de avond wat ik heb gezien. Erg gaaf

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-04-2004 11:56 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

engine of pain was gewoon echt super gaaf!! als je van Pantera en hard en technisch houdt dan vind je dit echt super

Je moeder was wel goed, maar was geen metal, soort nederhop iets.

En Peetje rockte op haar jem

Grimnir
Wodans leger rijdt door de nacht.
Usericon van Grimnir
Posted 30-04-2004 11:57 by Grimnir Wijzig reactieProfiel van GrimnirQuote dit berichthttp://www.myspace.com/RowanRoodbaert

Dat was zeker gaaf! Onder Soulreaver heb ik onder andere Guinness gedronken, snooker gekeken en bier vergeten dus maar 1 nummer van gezien jammergenoeg.
Je moeder was me te Osdorp, RATM en andere.
Engine of pain was wel cool.
Stormrider was erg gaaf!

Een leuke avond dus

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-04-2004 11:59 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Ik heb trouwens nog nooit zoveel lege fusten op 1 avond gehad!! er werd stevig gezopen haha

Grimnir
Wodans leger rijdt door de nacht.
Usericon van Grimnir
Posted 30-04-2004 12:09 by Grimnir Wijzig reactieProfiel van GrimnirQuote dit berichthttp://www.myspace.com/RowanRoodbaert

quote:
Op 30 april 2004 11:59 schreef ghoulliette het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit zoveel lege fusten op 1 avond gehad!! er werd stevig gezopen haha

Dat heb ik aan de lijve ondervonden gisteren avond

Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 30-04-2004 12:29 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

[Dit bericht is gewijzigd door Airwolf op 30-04-2004 12:30]

"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"

Mies
...
Usericon van Mies
Posted 30-04-2004 12:29 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

Was ontzettend gaaf gisteren
Lekker gespeeld en een heel tof publiek.

Verder was het bier heel erg lekker

Ook leuk om Ghouliette te zien

Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 02-05-2004 9:38 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

heb me ook prima vermaakt! alleen wat deed die paal daar midden op dat podium

"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"

Joep 777
Usericon van Joep 777
Posted 02-05-2004 9:53 by Joep 777 Wijzig reactieProfiel van Joep 777Quote dit bericht

ja idd lekker handig

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-05-2004 19:16 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

geghe we moesten zelfs nog een stuk uit het hout zagen om een beetje een aansluitend podium te krijgen haha.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-05-2004 21:16 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

heeft Soulreaver eigenlijk een website?

Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 03-05-2004 0:09 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2004 21:16 schreef ghoulliette het volgende:
heeft Soulreaver eigenlijk een website?

ik was bezig maar helaas ben ik niet zo slim dus Paul komt me dinsdag helpen

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-05-2004 9:44 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2004 0:09 schreef Airwolf het volgende:
ik was bezig maar helaas ben ik niet zo slim dus Paul komt me dinsdag helpen

haah kan die dat wel dan?
succes iig!!

Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 03-05-2004 9:50 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2004 9:44 schreef ghoulliette het volgende:
haah kan die dat wel dan?
succes iig!!

moet lukken (denk ik)

Damnation
I demand your death
Usericon van Damnation
Posted 03-05-2004 21:42 by Damnation Wijzig reactieProfiel van DamnationQuote dit bericht

Hey brutale aap! Ik zal je! ha! ha!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-05-2004 22:45 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2004 21:42 schreef Damnation het volgende:

kijk maar uit kabouter

nekro
Usericon van nekro
Posted 03-05-2004 22:48 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

heb je iets tegen kleintjes, hum ???

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-05-2004 22:54 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2004 22:48 schreef nekro het volgende:
heb je iets tegen kleintjes, hum ???

te is nooit goed he

nekro
Usericon van nekro
Posted 03-05-2004 22:55 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

niet gauw nee.ik wou eerst de nick van trol maar die was al bezet.

Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 03-05-2004 23:06 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2004 21:42 schreef Damnation het volgende:

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com