|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Het verhaal van Willow's Whisper begint in de zomer van 2000, als Nele, die het keyboard bespeelt, samen met Bart (gitaar), besluit om muziek te gaan maken, met in het achterhoofd bands als o.a. Nightwish, Tristania en Therion. Kristof, de broer van Nele, springt in als bassist. De repetities gaan door in een achterzaaltje van het ver van legendarische café "De Drie Zwaantjes" in Oostakker. Later wordt de zolder van de garage van de familie Colle omgevormd tot repetietieruimte, waar ook Kristof's punkrockband Best I Can repeteert. In december 2000 krijgt de groep er een drummer genaamd Karel bij, en Kimme komt de zang invullen. Eindelijk kan er serieus aan muziek maken gedacht worden, nu de groep (bijna) voltallig is. In februari van 2001 vragen Bart en Nele aan Sam of hij geen zin heeft om hen als tweede gitarist te vervoegen, wat dan ook gebeurt. In de maanden die volgen worden de eerste nummers afgewerkt en nieuwe nummers geschreven, maar in juni besluit Bart ermee op te houden, zodat Sam nu al het gitaarspel voor zijn rekening moet nemen, in afwachting van een vervanger. Na eerst nog een wissel van repetitieruimte naar een kelder in een Gentse studentenbuurt (de muziek was ondertussen iets te luidruchtig geworden), wordt begin 2002 een tweede gitarist gevonden in de gedaante van Wouter, en kort na zijn toetreden volgt een eerste optreden, een soort van 'proefstuk', als voorprogramma van enkele punkrockbands, waaronder Best I Can. Het optreden duurt weliswaar maar een klein halfuur, maar het is een leerrijke ervaring. Er wordt vervolgens hard gerepeteerd -na alweer een verhuis- en er worden nieuwe nummers uitgewerkt. In november 2002 worden we gevraagd om een fuif in het jeugdhuis van Wachtebeke op te warmen, en drie weken later staan we op de bühne in Overpelt. De samenwerking met Wouter verloopt echter alsmaar minder vlot en hij blijkt er eind 2002 mee op te willen houden. Het gevolg is dat Sam opnieuw alle gitaar moet overnemen, en dat we ons in de daarop volgende maanden vooral bezighouden met repeteren, opnieuw enkele nieuwe nummers schrijven en ondertussen op zoek gaan naar een vervanger voor Wouter. In juni eindigt onze zoektocht naar een gitarist, en Wim's zoektocht naar een nieuwe band. Op enkele weken tijd slaagt hij erin onze nummers in te studeren en samen met de band uit te voeren op podia in Gent en Aalst, waarbij hij dan ook wordt aangenomen als vaste gitarist. Begin januari verlaat Wim de band en neemt Wouter weer z'n oude vertrouwde plaats binnen in de band op. Nu doen ze mee aan "De nacht van de Zottegemse Rock".Daarvoor hebben ze twee dingen nodig: jullie stem op fa286188@skynet.be (met als onderwerp Willow's whisper) En jullie email adres( dat je mag sturen naar magicfingerswalter@yahoo.com) Alvast bedankt aan diegenen die willen helpen Icequeen&WIllow's Whisper (www.willowswhisper.be) [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 21-04-2004 15:08] Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Het is jouW, Belg.. Leer fatsoenlijk Nederlands. |
|
lang verhaal zeg.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
OF "heeft jou nodig" |
|
Ja je mailadres geven die is gek ... |
|
quote: ze hebben mailadressen nodig m te winnen...Verder wordt er niks mee gedaan... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote:sure .. waarom dan adres, en niet gewoon een stem? |
|
quote: Per emailadres dat er nog toekomt geeft dat ook een stem Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote:?? wat bedoel je hiermee? Of kunnen de sponsors je dan beter bereiken [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 20-04-2004 20:12] |
|
Hoe meer mailadressen ze hebben,hoe meer punten Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
En hoe meer emailadressen de organisatie door kan verkopen. Hoezo a scam ... |
|
Wat een vage manier, gaat het alleen om die mailadressen? Dan is het gewoon hopen op een paar van die mailtjes die naar complete adresboeken verzonden worden, en daar alles uitknippen. Ik vind het maar niks, als je wilt winnen maak je maar een mooie site waar je kan stemmen, dit klinkt zo primitief als de tering. Ik weet niet eens waar ik op stem eigenlijk, het zoveelste bandje dat weet ik veel wat wil. Het verhaal is veelste lang. |
|
Voor diegenen die hun medewerking willen verlenen,gewoon doen.De rest,hou aub je klep [Dit bericht is gewijzigd door IceQueen op 20-04-2004 20:32] Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
[Dit bericht is gewijzigd door IceQueen op 20-04-2004 20:32] Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Er staan mp3's op de site... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
ik stem nooit voor bands die ik niet ken en mijn mail pulkt tegenwoordig uit van zo'n aanvragen of ik op een bandje wil stemmen Do androids dream of electric sheep? |
|
of je lult je eigen topic vol ...... |
|
quote: Ik geef uitleg Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Je had in de openingspost ook kunnen zetten: 'stem op Willow's Whisper'. Kort maar krachtig En nee, ik hou ook niet van onzin als emailadres doorgeven etc. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: gewoon stemmen op dat adres van skynet mag ook hoor... Jeetje,iedereen kakt maar op de amerikanen;maar die zijn een stuk bereidwilliger dan hier... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Niet iedereen is zo'n volgzaam schaap om maar op elk bandje te stemmen dat 'ie niet eens kent. Ik in ieder geval niet, zeker als ik de bandleden ook nog 's niet ken. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:Hahaha met zo'n argument gooi je al helemaal je eigen glazen in .... |
|
quote: Je mag dan wel een mooi snoetje hebben maar die uitspraak is wel heel erg dom. Do androids dream of electric sheep? |
|
Blind ???? |
|
quote: Ik weet niet hoe ze eruit ziet, maar ik veronderstel dat daar haar kwaliteiten liggen.. Do androids dream of electric sheep? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |