|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
..."Hate can only create more hate"... |
|
*houdt zich stil* |
|
belg of nederlander maakt voor ons hier geen zak uit hoor. |
|
Boeit me allemaal niets, maar heb toch weer een bandje uit de brand geholpen ... nu ja ... heb iig mijn steentje bijgedragen! |
|
quote: en andere bandjes, die misschien beter zijn, gediscrimineerd Do androids dream of electric sheep? |
|
@carnagath:Bedankt voor de support!!! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: punk...en van die Hooverphonic dingen... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: niets mis met Hooverphonic dingen, die komen uit mijn geboortestad en dat soort muziek, is toch niets mis mee Do androids dream of electric sheep? |
|
quote: quote: Grapje zeker Stemmen op dat adres betekent ook 'je emailadres doorgeven'... [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 20-04-2004 21:48] |
|
quote: ?? dus Or you children of today are Children of the Grave. |
|
Ik ken de band totaal niet, maar omdat IceQueen een vaste ZM-forum user is heb ik gestemd. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 20-04-2004 22:01] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: het yahoo adres verzamelt alle mailadressen in Word,en de stemmen op skynet krijgt ie niet te zien... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: bedankt Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
zelfs de jehova's hebben een betere manier van zieltjes winnen.. tis hier goddomme idols niet.. "SMS naar....."pffff En het verhaaltje, ik hoorde het in mijn hoofd als een reportage van Peter R. de Vries.. hoop dat de teksten beter zijn Een kleine snol zit zo vol. |
|
be a sport will you people??? Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Nee tyf maar lekker op met je spam op mijn forum. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
asociaal geval Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
[Dit bericht is gewijzigd door IceQueen op 21-04-2004 15:10] Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
hoe meer je dat zegt, hoe minder mensen er gaan stemmen. mensenkennis -0. |
|
Welke mod past de ergerlijke spelfout in de topictitel even aan? |
|
Kom op beste mensen... support your local scene!!! En aangezien jullie local-scene ver weg is, heb ik zojuist dus niet gestemd "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Gewoon...Support the scene is ook goed Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Als de mensen de groep nu eerst eens hoorden live of anders (nie alleen via de samples op de site), dat zou misschien beter zijn hé. "Succes" verdien je als je gehoord wordt, niet anders. "Hulp nodig" vind ik trouwens vies klinken in de metal. Anders gezegd: kijk, voor de fans van het egnre is het best wel een goede groep, in mijn ogen technisch wel bekwaam. "Stemmen"...mooi, maar het is gewoon jammer dat die wedstrijd zich ook baseert op de grootte e-mail lijsten: mensen zijn gewoon -terecht - vies van spam. De organisatie had gewoon moeten zorgen voor "1 stem per IP adres" voilà, dan moet je niks e-mail doorgeven en het werkt ook. [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 23-04-2004 12:00] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
't is idd een klote systeem,maja...whatever...'k raak zo ook wel aan mailadressen ):-) Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |