|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Nou nog die "d" verwijderen uit de bandnaam en het komt misschien echt nog eens goed met jullie.... |
|
quote:owkee dan! |
|
zoals ik, ik vind het echt niet kunnen. Fuck the world and fuck you |
|
Ik maak me er niet druk om maar het is gewoon slecht engels en het staat stom; net zo dom als een Murk die zegt "deze meisje heb een lekkere kutgrunt" of zoiets, schnappie? maar goed Sinister en Houwitser hebben wel een patent op slechte Engelse titels: 'Death But Not Buried', 'Savage Or Grace' allemaal dingen die grammaticaal als een lul op een drumstel slaan (pardon my expression!) |
|
quote:Weer dr alles van ja Van een maatje van mij haha Vet! benieuwd man!! |
|
quote: ghehehhehee...*onschuldig kijk modus* [Dit bericht is gewijzigd door oscura op 05-04-2005 22:00] carcasstrid |
|
quote:Hahahaha ssssssssst EN nog een maatje btw |
|
quote: carcasstrid |
|
Hopelijk doet kutgrunt Heyzer 'het kleine beest van Occult' weer iets spannends met haar diepe strot. |
|
quote: Ik meen me een reactie te herinneren in dit topic waar iemand zei dat als je een amerikaan naar een nederlandse death metalband zou vragen o.a. Sinister genoemd zou worden. Nu weet ik ook waarom. don't mistake lack of talent for genius |
|
quote:vind ik niet zo belangrijk [Dit bericht is gewijzigd door kutgrunt op 06-04-2005 15:57] |
|
quote:hey,ben jij toevallig paul?pedigree paul?hahaha,het kleine beest van occult komt me bekent voor...van mike...heb je zeker van die dvd van occult?toen ik to mega therion met mike meezong?hihihi,was heel tof toen!in onze jonge jaren... |
|
quote:heeeey lieve pot van me!!hhahahahahahaha...nou...wij weten wel beter he!! |
|
quote: Dat hoopt de hele NL Metalscene al jaren, maar ze blijft maar in bandjes zingen.... "If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated." |
|
@Pazuzu...hehe, je blijft een grappig baasje, Frank. Nou alleen hopen dat jullie nieuwe CD wel wat voorstelt...valt ook nog te bezien. @Rachel, het is hier trouwens geen msn hoor! Het ZM-forum is een uiterst serieuze bezigheid voor de Nederlandse Vereniging van Metal Kneuzen... @Damnation...niet te amicaal worden tegen Rachel; het lukt niet altíjd, "kerel"... |
|
Volwassen taal voor iemand met 666 in z'n naam. |
|
dit topic heeft weinig meer met sinister rip te maken; misschien een idee om de naam te wijzigen in "Het Sinister real soap chat topic" Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Hehehe, erg gezellie hier, idd. |
|
soort alternatief lultopic dus Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
De titel is idd niet meer erg op zijn plaats. Kon ik van te voren ook niet weten, hehe. |
|
quote: haha! jouw schuld dus!; nou geen kudos voor jou vandaag Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ik zoek nog patches van Sinister,als iemand die krengen heeft en ze weg wil doen, laat maar even weten. Fuck the world and fuck you |
|
wat schuift dat? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:als jij afzeiken als iets serieus ziet,heb jij niks anders te doen?Laat iedereen toch lekker z'n ding doen joh |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |