|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Flatermeister die mensen hun ding laat doen? Maar dat kan toch zo maar niet! Hij is op een heilige queste om elk metalhead te converteren naar zijn absolute blik op hoe metal moet zijn! Het is niet voor niks dat de paus dood is .. De paus is dood, lang leven Sputtermeister! |
|
quote: Heheh ik denk dat ik maar blijf trachten muzikanten te beledigen; komen ze herrie in deze tent maken [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 07-04-2005 0:35] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:nee hoor helemaal niet juist!als ik het echt als beledigingen zag allemaal zou ik toch niet op ZM blijven rondhangen? ik heb wel wat anders te doen dan me druk maken om deze dingen,ZM leek me gewoon leuk om af en toe bij rond te hangen,maar misschien beter van niet |
|
quote: Voor jou is het meneer Paul! ha! '...Ik ben altijd al fan geweest van Sinister....' |
|
quote: Duuussss... Touché, pussycat! |
|
scherp hoor Bruce Banner |
|
quote: kutzooi... nou verpest je misschien wel een deel van de soap hier .. hebben ze niks meer om over te fantaseren sommige nono's hier... ghehehehehe carcasstrid |
|
quote: Ja, *snik* *zeepbel spat uiteen* Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:hahahah,oja...shit...daar zeg je me wat, [Dit bericht is gewijzigd door kutgrunt op 07-04-2005 12:32] |
|
"Jenje (Hoofdredactie)" zoo Jenje, jij hebt het aardig voor elkaar in je leventje: hoofdredactie ZM, nou nou... en ter informatie; ik geef af en toe wel degelijk constructieve kritiek. En ik ben vast niet de enige die vond dat de vocalen van Rachel niet echt een verrijking waren voor de Sinister-sound. Wat dat aangaat kan het alleen maar beter worden met Rachel die niet meer zingt en Aad die niet meer drumt...dus ja, zelfs ik zie de positieve kant van deze verder ongeloofwaardige wederopstanding van Sinister wel in... |
|
Ja ik ben bijna aan de top ... Nu alleen nog zo wijs worden als jij en dan gooi ik me van een brug. |
|
Wat mij betreft ben je al zover...mijn zegen heb je in ieder geval.... Die Jenje toch, altijd maar het laatste woord willen hebben...slechte jeugd gehad? incest? een nare stiefvader? of was het toch je moeder? |
|
Voor mijzelf geld ook dat Mike bij sinister hoorde. Er is (imo)nooit echt een goede vervanging geweest. Neemt niet weg dat er geen goede sinister platen meer gemaakt zouden zijn na zijn vertrek. Ik vind Aggressive Measures behoorlijk knallen ! |
|
Ik vond Sinister altijd een matige erg overrated Nederlands bandje,Asphyx, Gorefest en Pestilence deden het stukken beter (hel, zelf Thanatos). Sinister werd wat toffer toen ze een Femgrunter kregen vanuit Occult maar verder ook niet. Het was leuk dat er vroeger ook een bloeiende nederlandse DM scene was, maar Sinister heeft me nooit zo geboeid daarin. Dus die wederopstanding zie ik ook niet zitten, geef mij dat contract en die studio maar Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Je had toch al aangegeven dat je jaloers was? Zo'n contract krijg je natuurlijk niet voor niets. Bruce Banner |
|
quote: schijnbaar wel Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Aggressive Measures is idd niet verkeerd en op zich is het jammer dat Sinister nooit een CD met Joost (Inhume) op zang heeft opgenomen. Als frontman was hij nl. wél een prima vervanger van Mike... En verder heeft Invictus wel gelijk; de bands die hij opnoemde hadden gewoon net iets meer te bieden, maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk |
|
quote: *zucht* Bruce Banner |
|
quote: gimme Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Ja serieus juist leuk The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:oke dan...dan pak ik er nog een twee |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |