|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb toveel slechte goregrind gehoort om een selectie te maken |
|
Toilet Terreur - Postnatale abortus [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 22-04-2004 22:23] |
|
dat is zo slecht dat ik er gewoon ziek van word ja Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Que? Je hoorde toch elk nummer wat je kent ooit voor het eerst? De vraag is dus gewoon wat het meest ziekelijke nummer is wat je kent.. Vind zelf op Carcass - Reek op putrifaction wel wat van die nummers staan |
|
Intestinal Disgorge !! |
|
Manowar - Gayowhore I am the 1%. |
|
Bethlehem - Dictius Te Necare one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote:Oh fuck no. Zo'n fucking ziekelijk zoet reclame-spotje...en dan die eerste zin..net alsof elk kind een banaan in z'n oor heeft. ARGH. Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
Slechte goregrind is niet ziek, mietjes. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Zou je bijna gelijk geven. Ik heb beide CD's en god... wat een ellende! Zeker die belachelijke hoge gillen, wat dachten ze wel niet? |
|
HET ERGSTE OOIT ... "Punching Amber in the stomach" van UNCLE MAYHEM en BATHED in BLOOD van Septic Penis |
|
"Wat is het ziekelijkste nummer wat je ooit voor het eerst hoorde?" GEEN IDEE!!! Een neefje luisterde al 'grindcore' toen we 8 waren of zo. Napalm Death achtig..maar ik was toen nog niet eens met hardrock bekend.. En hij luistert tegenwoordig (naar ik van derden heb gehoord) echt puin...geen metal meer..eerder Franske Bauer enzo geloof ik |
|
op je 8e klinkt dat natuurlijjk wel bruut jah gelukkig was ik toen fan van europe - final countdown ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
ik ook , final countdown. ruulde , eens iets anders dan material girl van madonna |
|
quote: Die introductie van Hammer Smashed Face vond ik anders heel wat bruter, maar nog steeds iet shockerend. |
|
quote: Utopia Banished klinkt nu idd lang niet meer zo bruut. Maar ca. 16 jaar geleden... [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 23-04-2004 0:41] |
|
was zelfs totaal van de kaart met Bestial devastation van sepul |
|
En wat dacht je van Danio fruitkwark met 0% vet? 'Tijd voor wat beweging? maar Danio bevat nog geen 0% vet!'===>Wat een trut!!! |
|
EDDY EMMER, GUL UIT ZN MOND, SPUWT ZN ballen , heel de kamer rond eddy emmer, wat hebben we lol, eddy emmer, emmertje vol |
|
ik had net de nieuwe Pantera... the great southern trendkill... en natuurlijk moest ik dat meteen met koptelefoon op maximum beluisteren... Die eerste schreeuw had ik echt niet verwacht!! |
|
Negro Butcher - Napalm in the Ghetto [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 23-04-2004 2:00] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: OH MY FUKKING GOD Ik dacht nooit meer aan die shit totdat jij nu weer met die lui aankwam. Ohhhhh wat een psychotische teringzooi is dat...om jezelf van kant te maken zo slecht. |
|
Ik kan het niet spellen, maar het is iets in de richting van Einsturze Nebenauten - Armania... mensen die weten wat ik bedoel mogen de spelling even verbeteren. |
|
Einsturzende Neubauten oid. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |