IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Wat is het ziekelijkste nummer wat je ooit voor het eerst hoorde? Vorige pagina | Volgende pagina
Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 24-04-2004 0:12 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

Obituary - Gates To Hell

Die zang!!! De beste screams die Mr. Tardy ooit uit zn longen heeft geperst!

ENTERRRR! The gates To hell!!! It's where at we must dwelllllll"

Kippenvel!

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 24-04-2004 0:14 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2004 2:40 schreef invictis het volgende:
frans bauer en dat meen ik
Beetje respect voor mijn collega ja!

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

CoenV
Usericon van CoenV
Posted 24-04-2004 0:22 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

Nummers die bruut beginnen: Pantera - The Greath Southern Trendkill, wat een zieke bak herrie ineens.
Soulfly - nr. 1 van de cd Soulfly, eerst 8 seconden niks, dan zit je al te kijken wat er aan de hand is, opeens volle kankerherrie.
Obituary - Find The Arise (Demo) eerst wat een gedonder en bliksem, dan van die gruwelijke smerige vocalen, machtig mooi.

HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 25-04-2004 3:39 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

watain - rabid death's curse... vond hem lekker ziekelijk met dat stemmetje in het begin en dan die fade in van snerpende gitaren en de overgang naar bruut geweld

ahnkrehg - wonderful lands of war heeft ook een heerschend begin

[Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 25-04-2004 3:40]

We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla

Son of Evil
Spirit Crusher
Usericon van Son of Evil
Posted 25-04-2004 10:53 by Son of Evil Wijzig reactieProfiel van Son of EvilQuote dit bericht

Twisted Sister - I wanna rock + videoclip

eng gewoon

Wicked Mystic

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 25-04-2004 10:56 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Esoteric - Lamented Despondency

Die lage grunt overgaand in een ijselijke scream!!! BUHUHUHUHUUUUU BANG!!!!

I Find That I Am Not There...

child of bs666
666 legions
Usericon van child of bs666
Posted 25-04-2004 10:58 by child of bs666 Wijzig reactieProfiel van child of bs666Quote dit berichthttp://hem.passagen.se/habo6/venom.htm

abruptum-In Umbra Malitiae Ambulabo, In Aeternum In Triumpho Tenebraum,dat was en is het ziekelijkste wat ik voor het eerst hoorde ik vind abruptum zowiezo de ziekelijkste blackmetal/industrial band

Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 25-04-2004 12:29 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Cof daar schrok ik toch wel van toen ik dat voor het eerst hoorde leek wel een ritueel islamitische schapen slachtfestijn.

SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.

Angel668
Usericon van Angel668
Posted 25-04-2004 16:35 by Angel668 Wijzig reactieProfiel van Angel668Quote dit berichthttp://members.home.nl/dominguez/

Nou, dat was toch Thriller in 1982. Toen verkleedde Michael Jackson zich als een zombie en zong ie over zombies. Ik was toen 6 en zwaar geshockeerd. Nu is Michael een zombie en doet ie mee aan Dawn of the dead en ken ik inmiddels bands als Rompeprop en Waco Jesus. Tijden veranderen en zieke muziek ook.

HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 25-04-2004 16:36 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

de vocalen van atila in aborym en mayhem zijn ook erg angstaanjagend, nu ik aborym na lange tijd weer hoor *kippenvel*

We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla

nekro
Usericon van nekro
Posted 25-04-2004 19:23 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2004 0:22 schreef CoenV het volgende:
Nummers die bruut beginnen: Pantera - The Greath Southern Trendkill, wat een zieke bak herrie ineens.
Soulfly - nr. 1 van de cd Soulfly, eerst 8 seconden niks, dan zit je al te kijken wat er aan de hand is, opeens volle kankerherrie.
Obituary - Find The Arise (Demo) eerst wat een gedonder en bliksem, dan van die gruwelijke smerige vocalen, machtig mooi.
Goh....

Orion
Usericon van Orion
Posted 25-04-2004 19:32 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2004 0:22 schreef CoenV het volgende:

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

Hieronimus
Usericon van Hieronimus
Posted 25-04-2004 19:35 by Hieronimus Wijzig reactieProfiel van HieronimusQuote dit berichthttp://likeantennas.com

quote:
Op 25 april 2004 12:29 schreef Smoochy het volgende:
Cof daar schrok ik toch wel van toen ik dat voor het eerst hoorde leek wel een ritueel islamitische schapen slachtfestijn.
Juist, dat was voor mij ook wel een verrassing

Ad Astra...

CoenV
Usericon van CoenV
Posted 25-04-2004 19:44 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2004 19:23 schreef nekro het volgende:
Goh....

Bedankt voor deze geniale bijdrage, dooie kippennaaier.

Pulse
Mijn ziel is van vlees
Usericon van Pulse
Posted 25-04-2004 21:38 by Pulse Wijzig reactieProfiel van PulseQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

Primus-Pork Soda-'the air is getting slippery', daar schrok ik wel van hoor! Die diep enerverende neusklank gecombineerd met een ritueel dansje. Zweten hoor!

[Dit bericht is gewijzigd door Pulse op 25-04-2004 21:39]

nekro
Usericon van nekro
Posted 25-04-2004 22:28 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2004 19:44 schreef CoenV het volgende:
Bedankt voor deze geniale bijdrage, dooie kippennaaier.
He, was alleen verbaasd dat je Pantera een bak herrie noemde. Zo hard zijn die gasten nou ook weer niet.

testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 25-04-2004 22:30 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2004 19:32 schreef Orion het volgende:

klopt

zzz

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 25-04-2004 22:53 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

braindance van annihilator
ziekelijk GEWELDIG

wait for me dragon, we'll meet in the sky

nekro
Usericon van nekro
Posted 25-04-2004 22:59 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Fluisterwoud : Langs galg en rad.( de hele cd dus ) Te ziek gewooon. Na die eerste keer heb ik 'm ook nooit meer geluisterd. Kon het niet meer aan. Wat een ongelooflijke bak teringherrie.

Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 25-04-2004 23:03 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Maar wel een lekkere bak teringherrie!

Jullie zijn allemaal negers!

nekro
Usericon van nekro
Posted 25-04-2004 23:05 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Heb die cd van Fluisterwoud maar aan een maat van me gegeven die 'm wel kon waarderen.

CoenV
Usericon van CoenV
Posted 25-04-2004 23:10 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2004 22:28 schreef nekro het volgende:
He, was alleen verbaasd dat je Pantera een bak herrie noemde. Zo hard zijn die gasten nou ook weer niet.

Nou ja, zeker wel hard, maar er bestaan inderdaad veel extremere bands, maar dat begin van die cd is een onverwachtige bak herrie, ik weet niet of je die cd kent, maar daar moet je me wel gelijk in geven.

nekro
Usericon van nekro
Posted 25-04-2004 23:12 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2004 23:10 schreef CoenV het volgende:
Nou ja, zeker wel hard, maar er bestaan inderdaad veel extremere bands, maar dat begin van die cd is een onverwachtige bak herrie, ik weet niet of je die cd kent, maar daar moet je me wel gelijk in geven.
Ik ken de cd wel ja, en je hebt wel gelijk wat dat betreft.

Nier
Usericon van Nier
Posted 25-04-2004 23:12 by Nier Wijzig reactieProfiel van NierQuote dit bericht

videoclip van Cradle of Filth met veel bloed klonk ook best wel eng toen

etcetera

CoenV
Usericon van CoenV
Posted 25-04-2004 23:13 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2004 23:12 schreef Nier het volgende:
videoclip van Cradle of Filth met veel bloed klonk ook best wel eng toen

From The Cradle To Enslave?

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com