|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
P&W is een geweldige plaat. Hij heeft nogal wat verschillende platen gemaakt, als je P&W een goede plaat vindt dan adviseer ik je om Alien Love Secrets en Fire Garden!!! te luisteren. Vai is een van de beste gitaristen die ik ken, qua techniek, compositie, stijl, en het subjectieve gevoel (pleonasme? ) vloeit het perfect samen. Muziek zoals muziek bedoeld is, als kunst. p.s. Meneer Vai speelt volgende maand in Groningen en Amsterdam, en over 2 maanden met Satriani en Robert Fripp (G3) bij Arrow Rock Festival. edit: pfff, moeilijk hoor, Nederlands. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 13-10-2004 19:16] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Ik ken eigenlijk alleen Sex & Religion en dat vind ik wel een lekkere plaat. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Daar zal ik erg graag bij willen zijn, alleen jammer dat ik dan niet kan |
|
Ik word snel moe van die vent, geef mij z'n leraar maar!!!!! |
|
Satriani heerscht idd ook de pan uit. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Daar heb ik SBM van, ook een superplaat |
|
Steve Vai heeft waanzinnig veel fantasie moet ik zeggen. Al dan niet erg vaag. Goeie muzikant. Chupie! Chupie! Chupieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! |
|
quote:Heb ik ook als enige, maar wel gaaf! :D Ad Astra... |
|
Ik ga hem en andere zien op Arrow |
|
het is een beetje een foute poseur, maar sommige van zijn melodiën zijn echt geniaal. ik ga hem volgende maand zien in paradiso Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
steve vai for president www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
ben nu vai dvd aan het loeren |
|
ik wil ook www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: en die is mega |
|
Ik hoor steve liever bij whitesnake ofzo dan solo. Verder supergitarist natuurlijk zzz |
|
quote: me too!!! |
|
Hoe duur zijn de kaartjes? |
|
volgens mij is t al uitverkocht!!!! |
|
Steve Vai Hij heeft ooit toch ook ik Whitesnake gezeten. .. |
|
dat was vandenberg volgens mij. |
|
Ik dacht ook Dhr. Vai maar ik zal me we vergist hebben .. |
|
nee, Vai heeft ook bij Whitesnake gezeten!!!! |
|
weet ook iemand waar: konx, op slaat? staat op een stikker op zijn witte jem signature |
|
Als je zijn dvd bekijkt zie je dat het op wel meer gitaren staat volgens mij. Waar het voor staat weet ik niet, dus hier kun je ook weer niks mee.. |
|
Muahahah nog een paar weken en dan erheen, heb er zin in, hoef lekker niet te rijden |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |