|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ben nu naar zn nieuwe plaat aan het luisteren voor de tweede keer. So far so good . Weer een topproduktie en behoorlijk freaky stukken. Zelfs de zangnummers zijn lekker experimenteel aangepakt. Leuk persoonlijk extraatje is dat de 7th song van deze plaat 'Lotus Feet' opgenomen is tijdens zijn Aching Hunger shows in Nederland in 2004.. waar ik natuurlijk bij was www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Under it all! Wat een bruut nummer :O www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Die nummers met zang hoeven voor mij niet zo, maar verder is het weer een leuke cd. |
|
quote: Inderdaad zeg, meesterlijk www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Toch een foto om trots op te zijn!! (geen idee wie die gast in het midden is...) Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Voor de liefhebbers: 2 oktober staat Steve vai, met Eric Sardinas in het voorprogramma , in 013 Tilburg. Kaart verkoop is al begonnen. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Ik zag ook posters in Groningen hangen dacht ik |
|
Yep, dat is a.s. vrijdag en zaterdag. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
hmm klinkt goed.. |
|
freak show excess is ook goed www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Ga as zaterdag naar Groningen. Kan gewoon niet wachten om die gast es live aan het werk te zien. Niet normaal. |
|
helaas te ver voor meijn www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Shit, vergeten dat dit zaterdag al is. Heb al andere verplichtingen. |
|
quote: had je helaas toch niks meer aan gehad, want ik zag op de website van Vai dat t concert op zaterdag uitverkocht was |
|
quote: Mja, zonde. Nou ja, hij komt vast nog wel een keer naar NL. |
|
2 oktober ja! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Nou, voor de liefhebbers!.... Ik heb 2 kaartjes over voor Vai morgen in Groningen!! Je mag ze samen hebben voor 40 euri (?!) Wie o wie heeft interesse... laat het op tijd weten (graag voor half vier) dan kan ik ze voor 5 uur nog versturen en dan liggen ze morgenmiddag op je deurmat! |
|
Wat heerscht de NPS.. en die omroep moet verdwijnen? staatssecretaris: Uitzendingen Radio 4FM 4 december , 22:30 - 24:00 on Radio 4FM: Steve Vai & The Breed Live In Tilburg 11 december , 22:30 - 24:00 on Radio 4FM: The Aching Hunger Phase II 18 December 18, 22:30 - 24:00 on Radio 4FM: The Aching Hunger Phase II en Steve Vai & The Breed Live In Tilburg En op TV: NPS Output: Steve Vai & het Metropole Orkest 12 december (deel 1) en 19 december (deel 2), ca 00:00 uur op Nederland 3 [Dit bericht is gewijzigd door Daops op 04-12-2005 20:47] www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: thanks voor de info Martijn!! |
|
quote:Las het gelukkig vandaag net zelf op tijd. Vanavond al eerste uitzending www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Hell yeah, namens mij ook bedankt. |
|
bedankt www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Persoonlijk instapnummer en het blijft gaaf: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
5 jaar geen enkele post over Steve Vai? Dat is wel opmerkelijk. Geen bericht is zeker goed bericht dan? |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |