|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
(English version below) PERSBERICHT - TRISOMY verder zonder zangeres Irene Visser. De Nederlandse progressieve gothic metal band TRISOMY heeft gister besloten om de samenwerking met zangeres Irene Visser niet verder voort te zetten. Irene maakte deel uit van Trisomy sinds januari 2002 en is tevens te horen op de band's 2003 demo-CD "Entanglement". De band wenst Irene veel succes in de toekomst en wil haar tevens bedanken voor haar grote inzet van de afgelopen 2 jaar. TRISOMY bestaat op dit moment uit: Michiel van Veen (guitars), Eric Hazebroek (guitars), Maarten Siem (keyboards), Pieter van den Berkmortel (bass) en Frank Kraak (drums). De band zal spoedig op zoek gaan naar een passende vervangster. De geplande optredens zullen vooralsnog onverandert doorgang vinden. Voor verdere informatie en/of geïnteresseerden kunnen contact opnemen met de band via: management@trisomy.nl -------------------------------------------------------------------------------- NEWSFLASH - TRISOMY and vocalist Irene Visser part ways. The Dutch progressive gothic metal band TRISOMY has decided to no longer pursue a collaboration with female vocalist Irene Visser. Irene was part of the band since January 2002 and fullfilled the vocal-duties on TRISOMY's demo-CD "Entanglement" (2003). The band would like to wish Irene all the best for the future and would also like to thank her for the dedication of the last 2 years. The current TRISOMY line-up exists of: Michiel van Veen (guitars), Eric Hazebroek (guitars), Maarten Siem (keyboards), Pieter van den Berkmortel (bass), and Frank Kraak (drums). The band will start looking for a suitable replacement soon. The upcoming gigs will go ahead as planned. Interested parties or for further information, please contact the band through: management@trisomy.nl [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 25-04-2004 13:23] |
|
boeie www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: Volgens mij wel (nickname Sirene, als ik me niet vergis). Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
|
|
quote: Ja hoor... Geef de zangeres maar de schuld... Toen ik Trisomy in de Baroeg zag, vond ik het drie keer niks, maar dat lag echt niet alleen aan de zangeres... Nu weet ik natuurlijk niet wat er verder allemaal nog speelde (zul je waarschijnlijk ook wel niet te horen krijgen), want ik neem aan dat dat ene incident niet de enige reden is. Iedereen is wel eens ziek. Wat moet je anders doen? Op het moment dat je moet spelen, zeggen dat je niet gaat spelen of zo? Komt ook lekker professioneel over natuurlijk... edit: Even voor de duidelijkheid: Het optreden dat ik gezien heb, is *niet* de gewraakte... [Dit bericht is gewijzigd door altx op 25-04-2004 14:04] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
ze regelde toch alles? |
|
quote:Tsjesis. Als dát het echt is... *heeft een mening* What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ja, lomp dan www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Goeie keus van de band, om die valse koe eruit te knikkeren. Daar is werkelijk nog nooit een zuivere noot uitgekomen.. En dat gelul over ziek, zwak, misselijk, veel rook enz enz. flikker op en zie nou gewoon in dat je een enorme butt-zangeres bent. Hoop dat de rest van de band snel een GOEDE zangeres vindt. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ze kon niet zingen maar had wel alle contacten met de zalen. Zullen wel een stuk minder gaan optreden nu. |
|
quote: Beter weinig optreden, die wel goed gaan. Dan steeds in elke zaal spelen met een kut-zangeres... Da's nou niet bepaald aan je naam werken namelijk. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
dat klopt, dus een goede keus van de band |
|
Trisomy management |
|
ze was ook wel erg slecht. Maar dat was de rest van de band ook. |
|
de internationale metal-scene staat op zijn grondvesten te schudden Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Ze kunnen beter een vervanging zoeken voor de gehele band Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Mja, sneu voor dat deerntje. Life doesn't get much better than this! |
|
Was dat niet die emo-metal band? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Mja, iets te pretentieuze gothic-metal band die meedeed aan de trend om je band een vervelende doch unieke genrenaam aan te meten. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: ja niet te verwarren met emo-core |
|
Kan er niet om wakker liggen Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote: Uhuhuhuhuhuhuhuhu.... eLmo-metal.... Get it? Uhuhuhuhuhuhuhu..... Drummer nodig? |
|
Ik heb Trisomy 1 keer gezien in de baroeg. Het was een optreden van epica, trisomy en annatar. Nou kende ik iemand van annatar dus die vond ik zowiezo het leukst. De rest viel me echt enorm tegen. Voor het optreden van replica (die me trouwens op cd al verveelden maar in het echt nog erger waren) verging me het plezier in het optreden dus al door trisomy. De dame in kwestie zal ongetwijfeld haar goede zangmomenten hebben maar die heeft ze tijdens dat optreden in ieder geval niet laten zien. Ik ben na 1 nummer weggelopen en heb het maar op een zuipen gezet want het klonk echt nergens naar. De presentatie was op zich nog wel leuk (beter dan die van relica) en het publiek werd echt bij de show betrokken... alleen een beetje jammer dat ze daarna weer ging zingen. [Dit bericht is gewijzigd door drusilla op 26-04-2004 17:11] |
|
Was dat soms die band met die stomme schuimrubberen spikes? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
geloof het wel ja |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |