|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat een kutband was dat zeg, ik was de naam vergeten. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
het heeft mij ook nooit kunnen bekoren...en met name de zang niet |
|
quote: Wat een geouwehoerrrrr, ze waren gewoon k.u.t. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
wat een slechte stem had dat mens! "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Als ze echt zo slecht zou zijn als beweerd; hadden ze dat dan niet beter van tevoren kunnen indenken? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Tja, dat vraag ik me dan ook af, maar de rest van de band was nou ook niet echt goed ofzo. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:waar is dat de afkorting van? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Hehe, waarschijnlijk dus een geval van grootheidswaan. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Replica? Relica? www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: ook goed, ik vergeet 1 P-tje *zucht* Maargoed, de band blijft butt en oninteressant, hoeveel tiepfouten ik ook maak x Drus |
|
quote: het gebrek aan dat inzicht, daarvoor hebben ze zelfs elk jaar een massale happening op tv voor gemaakt, Idols heet dat |
|
quote: Nou, ik denk niet dat 1 concert er de aanleiding van was, het zal niet als een donderslag bij heldere hemel gekomen zijn...denk ik... |
|
Gelukkig! En nou maar hopen dat de hele band ermee kapt, of ze moeten betere muziek gaan maken... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
ze waren toch best goed in meerlo? ook al vond ik t maar een beetje saai. [Dit bericht is gewijzigd door collision-tammi op 27-04-2004 18:15] |
|
Ik heb ze 3x live gezien, en alle keren heb ik het niet tot het einde volgehouden... |
|
wat moet ik nu met mij Trisomy-onderbroekencollectie ? |
|
quote:ruilen met mijn Wings of Fury sokken ? |
|
Of beter: Ruilen voor een engine of pain string... |
|
Waarom hebben jullie mij daar niks van aangeboden... Nu voel ik me buiten gesloten... |
|
quote: wil je mijn TIM-onderbroek lenen/ruiken? |
|
quote:snif snif We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Iew...sssick. |
|
quote:blijft je s hangen ofzo We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |