|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Ik kom niet, zit dan in Elektra |
|
quote: hehe is zo te zien snel veranderd "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Ik ben hier zeker bij. Voor Thanatos dan. Kan ik ze eindelijk eens live zien en een zooi cd's aanschaffen ! |
|
En misschien zelfs wel een shirtje. Als we dan nog geld overhebben |
|
Is je edit knop stuk ofzo nekro? Editten a.u.b. niet dubbel posten. |
|
quote:ai. Vergeten. Sorry. |
|
Dat wordt kiezen tussen dit en Sliedrecht... Doe mij maar MF! |
|
Als ik vervoer kan regelen ben ik er ook |
|
lijkt me prima om er heen te gaan ... zie nog wel... lijkt me wel ok OT is dikke vette heersch I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Extreme Doom. Wat is dat? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:Nee hoor niet meer. Houwitser speelt toch niet meer dus dan is de keus snel gemaakt |
|
quote: Denk richting Funeral maar de persoon achter deze band wil dat stempel liever niet vandaar deze oplossing. |
|
ik ga erbij zijn edit: m'n vriend gaat ook mee [Dit bericht is gewijzigd door ILOVEMETAL op 23-05-2004 18:49] |
|
quote: wordt je dan ook lid van the secret order of satanic sluts? |
|
Nee. Ik ben bang van Satan |
|
Ik denk dat ik ook kom! Jij oko Ghoulie? |
|
Hmm, The Eleventh Room, goaf Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: hoe kom ik dan weer thuis? en ik ben ook uitgenodigt voor een zomermutsen feest.... |
|
Zo, even omhoog schoppen om kenbaar te maken dat dit concert ook interessant is. |
|
iemand uit de omgeving tilburg die gaat en een plekje over heeft in de auto? |
|
quote:Ik wil wel gaan, maar heb geen auto en zou dan gewoon de laatste trein terug pakken. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: ja dat wou ik eerst ook doen, maar het concert begint pas om half 9 geloof ik en er staan 4 bands..... best kans dat je OT dan of helemaal mist of maar een klein stukje kan zien |
|
quote:One way to find out! Pim, weet je al hoe laat OT op mag? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ik ga wel proberen om er voor te zorgen dat dat rond 11 uur is. Als iedereen er daadwerkelijk om een uur of 8 is kan ik er ook voor zorgen dat de eerste band eerder start. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |