|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
een of 2 liedjes opnieuw opnemen is nooit verkeerd, kun je gelijk de vooruitgang horen. ik vind t een van de leukste 'nieuwe' bands. |
|
Ik vind Gorerotted ook enorm okay. maar om nu te zeggen dat het de beste grindcore band van nu is pas ik voor |
|
er zijn zoveel fijne grindcore bands, maar ik vind t wel prettig dat gorerotted bij een groot label zit, en zo grindcore weer onder de aandacht komt |
|
Dat is wel zo maar het is nu wel te hopen dat ze niet de Cannibal Corpse kant opgaan en ieder jaar ( of veel meer ) te zien zijn in 013. Ik hoop dat ze zich nu niet te groot gaan voelen voor de kleinere zalen. Ben jij er trouwens bij in Baroeg, 8 mei bij het Deathfest ??? |
|
nee, helaas. dan zou ik alleen moeten reizen, en dan moet ik helaas dj-en. heb zelf nu al 2x met de beste mannen gespeeld, en regelmatig een biertje gedronken, hoop wel dat ze zo snel mogelijk weer terug komen. |
|
Al zelf met Gorerotted gespeeld ?? dan wil ik GVD NU weten in welke band je speelt !!!! |
|
Collision we hebben met ze op t death en grind fest in ieper gespeeld en in tjechie op obscene extreme |
|
ah, nog nooit van gehoord. Wat is jullie stijl precies en hebben jullie ook al een demo of misschien zelfs al cd's uit ??? |
|
Ff ter afwisseling.... |
|
|
|
quote: yep... we spelen grindcore, met hier en daar wat thrash metal en een vleugje hardcore... en we hebben idd een cd uit, op bizarre leprous productions |
|
Mooi, dan gaat ik dat cdtje maar eens bestellen. BL is een goed label en heeft me nog niet teleurgesteld met de releases die ik van ze heb. Of kan ik 'm ook via jou bestellen ??? |
|
kan via mij... tammi3000@hotmail.com |
|
Hey, als het goed is heb je straks mail. Zo niet dan loopt m'n computer weer te fucken. Maar hoe is de scene in Belgie eigenlijk op het moment ? |
|
geen idee,we zijn geen belgen... |
|
Ai, foutje nam het zo maar aan omdat je in ieper speelde ( stom, stom, stom, ) maar goed, welke nl bands vind je gaaf op dit moment ??? |
|
En nog eentje... |
|
we moeten t volges mij bij gorerotted houden... hehe |
|
pff. boeiend, d'r is toch niemand die d'r op let of we moeten dit gesprekje verder voortzetten in het grindcore topic... |
|
jo, is prima |
|
eens even opzoeken dat topic dan voor we geband worden |
|
stomstomstom!!!! Vergeet ik als ouderwetsch doch modern heerschende deathmetalband Vomitory te noemen.. Professor Barabas die je met de teletijdmachine weer terugvoert naar eind 80 begin 90er jaren... En een strot waarvan je verschrikt achter de bank duikt en door ouders/vriendin wordt gevonden in traumatisch/katatonische staat.. Wat kan ons simpele stervelingen toch redden? Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Decrepit Birth en slecht, hahahaha. Ga het is luisteren vriend. Tim Yeung achter de kit en jij beweert dat het slecht is. Met jou praat ik al niet meer "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Decrepit Birth is idd niet slecht, okee het is niet origineel maar fuck off met je originaliteit. Decrepit Birth is meedogenloos bruut hakken van de eerste tot en met de laatste noot en daar gaat het om bij Death Metal !!! |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |