IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : The Rotted (Voorheen Gorerotted) Vorige pagina | Volgende pagina
oscura
Usericon van oscura
Posted 30-01-2005 21:25 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2005 10:08 schreef ghoulliette het volgende:
Smakeloos? Vind het anders wel geil



uhmm.. vind je deze foto geil? of de muziek.. of de gasten zelf van Gorerotted?


carcasstrid


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-01-2005 21:33 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

de foto, en de persoon die erop staat


oscura
Usericon van oscura
Posted 30-01-2005 21:37 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

ghehehe.. rechts of links?


carcasstrid


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-01-2005 22:04 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

haha trick question, vooral de linkse, de rechter scheen zonder make up nogal tegen te vallen


oscura
Usericon van oscura
Posted 30-01-2005 22:06 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht



carcasstrid


thomaster87
Usericon van thomaster87
Posted 03-02-2005 19:53 by thomaster87 Wijzig reactieProfiel van thomaster87Quote dit bericht

Fuck yeah! Ik ben het met TS eens. DAMN wat heersen die gasten! Live ook. En ze zijn erg grappig en aardig. Van mij mag die nieuwe cd snel komen. Junky John zei ook iets over een DVD ofzo, maar daar staat niks over op hun site, dus daar weet ik verder niks van af


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-02-2005 0:08 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

staat wel iets over op de living dead girls site.

edit:
DVd gaat nog wel ff duren, maar komt wel alvast 25 minuten aan extra zooi op de nieuwe cd. Ze gaan die trouwens deze maand opnemen die nieuwe cd, in Deutschland jah.

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 04-02-2005 0:19]


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 25-05-2005 0:19 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

http://www.gorerotted.com/ nieuwe website online!


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 25-05-2005 9:25 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

nieuwe cd is ook al online, van wat ik er nu na een keertje kort geluisterd heb was ik niet onder de indruk. Het lijkt er iig sterk op dat het de vorige plaat niet gaat overtreffen


"This one is older than shit, heavier than time!"


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 25-05-2005 11:16 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ja behoorlijk gay is dat (dat het online al staat) en dat degene die het online heeft gezet er zo trots op is.

Ik heb alleen de nieuwe cd dus kan het nergens mee vergelijken. Vinde de vocalen van Wilson er wel goed bij passen.


Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 25-05-2005 13:11 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

valt vies tegen de nieuwe cd...


None of us are saints - Albert Fish


invictis
Usericon van invictis
Posted 25-05-2005 13:14 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

vond ze zowieso al erg overrated


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 25-05-2005 13:48 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

ook dat... maar zelfs dan is er weinig meer over van wat ze ooit waren...


None of us are saints - Albert Fish


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 25-05-2005 18:15 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

drugs are bad mmmkay


nogayblackmetal
gay metal ist krieg
Usericon van nogayblackmetal
Posted 25-05-2005 20:01 by nogayblackmetal Wijzig reactieProfiel van nogayblackmetalQuote dit bericht

Ben nu de nieuwe aan het beluisteren, hij is niet echt verrassend maar wel lekker!


SALT IN YOUR WOUNDS!!


NecroCannibal
Usericon van NecroCannibal
Posted 17-06-2005 13:45 by NecroCannibal Wijzig reactieProfiel van NecroCannibalQuote dit bericht

Ik vind 'm erg tegenvallen, de nieuwe, haalt het zeker niet bij de vorige cd's


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 17-06-2005 13:48 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Gorerotted is best ok maar beste death bands blijven voor mij toch wel.

Entombed
Dismember
Bolt Thrower
Unleashed
Massacre
Napalm Death
Carcass

En van de nieuwe lichting heerst.

Ribspreader de pan uit hele vette band.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-07-2005 19:03 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

van het forum:

Thanks to the Grindkiller (Jesus Crust)

Pics:

http://deimos.curious.be/~Stillonline/pictures/gorerotted/index.html

Video:

http://www.stillonline.be/ then go to live videos, "G" and "Gorerotted"

Enjoy!


NecroCannibal
Usericon van NecroCannibal
Posted 21-07-2005 19:51 by NecroCannibal Wijzig reactieProfiel van NecroCannibalQuote dit bericht

die nieuwe cd valt echt zwaar tegen, juist hetgene wat gorerotted net een beetje extra gaf dat was de humor, en die is nu wel weg geloof ik


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 21-07-2005 20:08 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

voor mij zijn Nile en Behemoth toch wel de beste death bands van t moment , in België Aborted toch wel


Faustian Spirit of the Earth


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 22-07-2005 3:59 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2005 19:51 schreef NecroCannibal het volgende:
die nieuwe cd valt echt zwaar tegen, juist hetgene wat gorerotted net een beetje extra gaf dat was de humor, en die is nu wel weg geloof ik

De humor weg? haha je kunt me veel wijsmaken, maar dat niet helaas.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 22-07-2005 11:39 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

De titel is trouwens ook erg flauw ende gezapig; ik denk dat bij deze band de inspiratiebron aan het opraken is.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 22-07-2005 11:41 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2005 19:51 schreef NecroCannibal het volgende:
die nieuwe cd valt echt zwaar tegen, juist hetgene wat gorerotted net een beetje extra gaf dat was de humor, en die is nu wel weg geloof ik


Behoorlijk, het dikke geluid en de stampende muziek is echt verdwenen. De nieuwe cd doet me helemaal niks. Laat het in de schappen liggen is mijn advies


"This one is older than shit, heavier than time!"


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 02-04-2006 12:15 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2004 19:30 schreef Faust het volgende:
Er was schijnbaar nog geen topic over hen.
Dus bij deze.
Met Only tools bewijzen de jongens van Gorerotted dat ze de beste zijn en uniek in z'n soort. Dus gauw kopen deze Only tools.

Informatie bezoek Metal Blade site.




Ik heb net die nieuwe c.d aangeschaft (A new dawn for the dead ofzo) en deze heren grinden me helemaal kapot.


Why doesn't my music get me all the chicks?


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 02-04-2006 13:31 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Deeds of Flesh - Path of the Weakening
Zo goed he


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen