|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
de foto, en de persoon die erop staat |
|
ghehehe.. rechts of links? carcasstrid |
|
haha trick question, vooral de linkse, de rechter scheen zonder make up nogal tegen te vallen |
|
carcasstrid |
|
Fuck yeah! Ik ben het met TS eens. DAMN wat heersen die gasten! Live ook. En ze zijn erg grappig en aardig. Van mij mag die nieuwe cd snel komen. Junky John zei ook iets over een DVD ofzo, maar daar staat niks over op hun site, dus daar weet ik verder niks van af |
|
staat wel iets over op de living dead girls site. edit: DVd gaat nog wel ff duren, maar komt wel alvast 25 minuten aan extra zooi op de nieuwe cd. Ze gaan die trouwens deze maand opnemen die nieuwe cd, in Deutschland jah. [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 04-02-2005 0:19] |
|
http://www.gorerotted.com/ nieuwe website online! |
|
nieuwe cd is ook al online, van wat ik er nu na een keertje kort geluisterd heb was ik niet onder de indruk. Het lijkt er iig sterk op dat het de vorige plaat niet gaat overtreffen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
ja behoorlijk gay is dat (dat het online al staat) en dat degene die het online heeft gezet er zo trots op is. Ik heb alleen de nieuwe cd dus kan het nergens mee vergelijken. Vinde de vocalen van Wilson er wel goed bij passen. |
|
valt vies tegen de nieuwe cd... None of us are saints - Albert Fish |
|
vond ze zowieso al erg overrated Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
ook dat... maar zelfs dan is er weinig meer over van wat ze ooit waren... None of us are saints - Albert Fish |
|
drugs are bad mmmkay |
|
Ben nu de nieuwe aan het beluisteren, hij is niet echt verrassend maar wel lekker! SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
Ik vind 'm erg tegenvallen, de nieuwe, haalt het zeker niet bij de vorige cd's |
|
Gorerotted is best ok maar beste death bands blijven voor mij toch wel. Entombed Dismember Bolt Thrower Unleashed Massacre Napalm Death Carcass En van de nieuwe lichting heerst. Ribspreader de pan uit hele vette band. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
van het forum: Thanks to the Grindkiller (Jesus Crust) Pics: http://deimos.curious.be/~Stillonline/pictures/gorerotted/index.html Video: http://www.stillonline.be/ then go to live videos, "G" and "Gorerotted" Enjoy! |
|
die nieuwe cd valt echt zwaar tegen, juist hetgene wat gorerotted net een beetje extra gaf dat was de humor, en die is nu wel weg geloof ik |
|
voor mij zijn Nile en Behemoth toch wel de beste death bands van t moment , in België Aborted toch wel Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: De humor weg? haha je kunt me veel wijsmaken, maar dat niet helaas. |
|
De titel is trouwens ook erg flauw ende gezapig; ik denk dat bij deze band de inspiratiebron aan het opraken is. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Behoorlijk, het dikke geluid en de stampende muziek is echt verdwenen. De nieuwe cd doet me helemaal niks. Laat het in de schappen liggen is mijn advies "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ik heb net die nieuwe c.d aangeschaft (A new dawn for the dead ofzo) en deze heren grinden me helemaal kapot. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Deeds of Flesh - Path of the Weakening Zo goed he ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |