IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Crowbar (USA) + Kataklysm (Can) + Born from Pain + Koroded (Dld) + Redrum Volgende pagina
Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 27-04-2004 18:25 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Jaja, zojuist de mailinglist van het Patronaat in Haarlem gekregen. Deze bands zullen 24 Juni optreden.

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 27-04-2004 18:49 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Helaas valt het samen met graspop.
Edit, gelukkig heeft Kataklysm plannen om nog een headlinetour door Europa te doen later dit jaar.

[Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 27-04-2004 18:50]

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

MutantChrist
über nerd/loser
Usericon van MutantChrist
Posted 27-04-2004 18:50 by MutantChrist Wijzig reactieProfiel van MutantChristQuote dit bericht

Klinkt erg cool! Ich denkt erover na!

Inside crystal mountain, evil takes it's form

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-04-2004 18:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

ik wil crowbar zien

Y Draig Goch
Posted 27-04-2004 18:58 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Fuck ja, helemaal niet bij stilgestaan dat het op dezelfde datum als graspop valt.

Komt er eindelijk weer eens iets anders dan crappy nu-metal in Haarlem, kan ik er niet bij zijn.

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 27-04-2004 18:59 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Nohooo, dat is de dag voor graspop.. Meaning I'm gonna be there.. Ben net terug van een week touren met Aborted, Kataklysm en Cannibal Corpse. 'k Wil de jongens van Kataklysm nog wel eens in actie zien. So count me in :d

Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 27-04-2004 19:04 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Vettt!!! Ga waarschijnlijk toch niet naar Graspop

..."Hate can only create more hate"...

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-04-2004 19:05 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Crowbar...

De rest kan me een reet roesten.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 27-04-2004 19:06 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

KATAKLYSM!!!!

Y Draig Goch
Posted 27-04-2004 19:07 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 27 april 2004 18:59 schreef Sharteel het volgende:
Nohooo, dat is de dag voor graspop.. Meaning I'm gonna be there.. Ben net terug van een week touren met Aborted, Kataklysm en Cannibal Corpse. 'k Wil de jongens van Kataklysm nog wel eens in actie zien. So count me in :d

Ik ben geloof ik nog niet helemaal wakker ofzo, maar je hebt gelijk. Het is de donderdag voor graspop.

Dat betekent dus dat dit alvast een lekkere opwarmer is voor de dagen na donderdag.

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 27-04-2004 19:16 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 27 april 2004 19:07 schreef Y Draig Goch het volgende:
Ik ben geloof ik nog niet helemaal wakker ofzo, maar je hebt gelijk. Het is de donderdag voor graspop.

Dat betekent dus dat dit alvast een lekkere opwarmer is voor de dagen na donderdag.

Wou je zeggen dat je op de vrijdag pas naar graspop toegaat.

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 27-04-2004 19:31 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

argh

Crowbar

Komt deze package stiekem ook niet ergens anders?

Y Draig Goch
Posted 27-04-2004 19:37 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 27 april 2004 19:16 schreef arrebar het volgende:
Wou je zeggen dat je op de vrijdag pas naar graspop toegaat.

Ja, hoezo dan?

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 27-04-2004 19:41 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 27 april 2004 19:37 schreef Y Draig Goch het volgende:
Ja, hoezo dan?

Ik ga donderdag al, stukken relaxter.

Y Draig Goch
Posted 27-04-2004 19:51 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 27 april 2004 19:41 schreef arrebar het volgende:
Ik ga donderdag al, stukken relaxter.

Voor het vinden van een goede plek op de camping ofzo?

Ik ga met een groepje, waarbij het sowieso niet goed uitkomt om een dag eerder te vertrekken, dus Kataklysm en Crowbar zijn een geweldige opvulling van de dag.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-04-2004 20:11 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2004 19:31 schreef Snaack het volgende:
argh

Crowbar

Komt deze package stiekem ook niet ergens anders?

Ik zeg: Komen SLET!

Wel jammer dat we waarschijnlijk ook die Groningse Tukker gaan zien maar OK.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 27-04-2004 23:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2004 20:11 schreef Chelman het volgende:
Ik zeg: Komen SLET!

Wel jammer dat we waarschijnlijk ook die Groningse Tukker gaan zien maar OK.

Ik hoop erbij te kunnen zijn

26e staat zelfde line-up in Tilburg overigens //

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 27-04-2004 23:06 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2004 23:03 schreef Jenje het volgende:
Ik hoop erbij te kunnen zijn

26e staat zelfde line-up in Tilburg overigens //

OEW das stukken bereikbaarder!

Hier ga ik heen! Crowbar FUCKING HEERSCHT!

U, Chellie? Komen we ook die ranstucker niet tegen...

Edit: de 24e kan ik trouwens niet eens.. Dan moet ik in Waterfront optreden ()

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 27-04-2004 23:07]

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 27-04-2004 23:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik ga naar 1 van de 2 .. 26e is int weekend .. ff kijken hoe ik dat met de afstand ga doen ....

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 27-04-2004 23:47 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Hetzelfde programma maar dan Agresion ipv Born From Pain speelt 27 juni in 013, daar ga ik heen

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 28-04-2004 14:39 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2004 23:40 schreef Jenje het volgende:
Ik ga naar 1 van de 2 .. 26e is int weekend .. ff kijken hoe ik dat met de afstand ga doen ....

Dan kom je gewoon op de 26e en zullen Snaack en ik jouw aanwezig gewoon moeten dulden.

Wellicht dat Snottella dan ook naar Tilburg komt zodat we haar ook kunnen pesten.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 28-04-2004 15:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2004 14:39 schreef Chelman het volgende:
Dan kom je gewoon op de 26e en zullen Snaack en ik jouw aanwezig gewoon moeten dulden.

Wellicht dat Snottella dan ook naar Tilburg komt zodat we haar ook kunnen pesten.
woohoo Chelliebear knuffelen!

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 28-04-2004 16:09 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2004 14:39 schreef Chelman het volgende:

Heej, lullen over mij als ik er niet bij ben??? Enneuh, zou wel 's goed kunnen dat ik dan naar Tilburg ga ja!!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 28-04-2004 16:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

... moet je maar vakler online zijn ...

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 28-04-2004 16:20 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Pffff Sommige mensen WERKEN...

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 28-04-2004 16:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

ik ook hoor ...

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com