|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
*hap* Vast geen 8 dagen achter elkaar, zonder vrije dag.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Tsja, onregelmatig werken he.. 't Waren trouwens 7 dagen werken met 1 dag school tussendoor.. Maar nu ben ik wel weer 5 dagen vrij ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ik heb nu 1,5 week vakantie onderwijs heerscht |
|
Jij liever dan ik De vakanties zijn inderdaad wel lekker ja! Maar on topic! KATAKLYSM!!! Wordt trouwens duur maandje juni.. Waldrock, Metallica, Misery Index in Duitsland en nu dan dit weer.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Crowbar!! Dat gaat pas heersen! |
|
Oh ja...het is dus de 27e in tilburg en niet 26e KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Oh ja .. wordt dan dagje vrij vragen .... |
|
quote: Misery Index komt ook in 013 Waarom naar Duitsland gaan? |
|
Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Zolang Crowbar maar komt .. |
|
quote: Omdat dat de dag vóór of na Waldrock is.. Er zijn twee data in NL, de 18e en de 20e, voor én na Waldrock dus.. Dan liever ietsje verspreid, en DL (Osnabrück) is voor mij dichter bij dan 013 [Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 18-05-2004 0:12] ..."Hate can only create more hate"... |
|
Dit las ik op het crowbarforum, van iemand van The Hidden Hand: quote: Zou betekenen dat ze in Groningen komen, zou ZWAAR heerschen |
|
wtf? Kataklysm zou toch niet meer komen en het zou toch 27-6 in de 013 zijn? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Ja dacht ik ook ..... |
|
quote: Op blabbermouth staat dat kataklysm niet mee gat touren met crowbar, op de kataklysm site zijn al die data ook weggehaald, op dat wat jij net poste staat wel gewoon kataklysm erbij en is de datum 1-7 in 013, op de 013 site staat kataklysm er ook gewoon bij en is de datum 27-6, en op de crowbar site staat kataklysm er ook nog bij en is de datum ook 27-6.. maar dan staat born from pain er ook nog bij, en geen agression, maar op de 013 site is dat weer net andersom.... om het ff lekker duidelijk te houden Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Ja, ik neem aan dat er binnenkort wel duidelijkheid komt. Wel tof is dat op veel plekken 3-7 vrij is, en alleen bij deze 3-7 Vera ... Kan betekenen dat Vera een laatste toevoeging is Hoef ik tenminste niet naar Tilburg toe |
|
Maar op die lijst zie ik Haarlem niet staan. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Ja erg vreemde lijst .. hou me alleen vast aan 3-7 |
|
Crowbar! Oh kut, dan ben ik op vakantie... It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
Hmm wie gaan er nog naar Tilburg toe? Ik moet er het hele land voor door, maar ga zeker proberen er te zijn! |
|
kataklysm heeft zich ook verlaagd tot het standaard deathmetal bandje. En crowbar wil ik nog wel is live zien. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Kataklysm komt niet .. Lees de frontpage nu eens .... |
|
quote: oh, naja dat maakt voor mij ook niks uit "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Wie gaat? |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |