|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
[Dit bericht is gewijzigd door helmet op 29-04-2004 12:33] Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Nou, ff een lekker maagdelijk ...... biertje opentrekken. |
|
zeker Furious black death metal http://www.sammath.nl |
|
eeeh slapen? |
|
Volgens de satanisch jaartelling Nee, das eng! |
|
wanneer is het precies? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Irritante klootzak ! Ik heb zeker het verkeerde onderwerp gekozen om een topic te openen op het verkeerde forum Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote:Aanstaande vrijdag 30 april Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: maar dan viert iedereen koninginnedag ga jij er wel wat aan doen dan? O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
quote:jeemig dan is mijn oma jarig... boeiend Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Anders zou ik het toch niet neerzetten. Ik ga met een hele bende Satanisten ergens thuis zitten, veel praten en bier drinken En dan worden o.a. de plannen besproken om met een gedeelte hiervan een huis te gaan delen Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
haha wat triest Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
jezus, dat is wel heel satanisch zeg....... whahahahahahahahhahahahahahahahahahahhaa je zou komiek moeten worden! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 29-04-2004 12:40] |
|
quote: en dat noemt men vieren? ik denk nu komt er hier een hele opsomming van allerlei spannende rituelen enzo maar dat is dus niet? overigens had het best zo kunnen zijn dat je wel hier over walpurgisnacht post zonder er zelf wat aan te doen O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
Mods, kunnen jullie Possessedpacman bannen a.u.b.? Zo niet, wil ik wel akkoord gaan met een nekschot. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
nut van het leven valt hier weg Furious black death metal http://www.sammath.nl |
|
quote:Nee, het idee was al om er een ontspannen sfeertje bij te zetten. Niet rituelen, maar gewoon kennismaken. De rest komt een andere keer wel. quote: Uiteraard Helmet, volgens mij mag deze weer dicht. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: |
|
quote: Ga misschien nog wel Walpurgisnacht vieren, ja. Maar dan wel in de Heidense zin, niet in de Satanistische. Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
was het zaterdag al niet Beltane ofzoiets? Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote:Ja maar daar doen wij neits aan Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Wat zijn jullie nou voor stel?? Vieren jullie dan ook geen Litha, Yule etc? Beetje vreemd... Wat vieren jullie dan wel? |
|
whahaha possessedpacman.. ik vraag me af of je uberhaupt al wel oud genboeg bent om bier te MOGEN drinken.... jezus.. dit topic is weer een van de meest lachwekkende die ik heb gezien de afgelopen tijd..... whahahahahahhahaha Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Beltane is Keltisch. Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Volgende pagina |