|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
De prijzen liegen er sowieso niet om. 50 euro voor 1 dag waldrock/dynamo! echt een andere reden kan ik zo niet bedenken. wat kost een kaart voor lowlands tegenwoordig dan? respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Zal ook wel richting de 70/90 euro draaien? Maargoed, ik moet dit jaar voor 4 festivals ook allemaal naar het buitenland... En ja, de prijzen van de festivals draaien me denk ik ook de nek om straks... Maargoed, dat zien we dan wel weer. |
|
eerder 90 dan 70. en moet je ook eens kijken wat er dan speelt respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Waarschijnlijk ben ik geen geschikt persoon om een antwoord te geven daar Dynamo/Waldrock en dergelijke fests qua band-aanbod mij niet kunnen bekoren. Wacken heeft wel bijzondere bands, Fuck the Commerce ook (dit jaar al helemaal) maar ja die zitten in Duitsland. Graspop schijnt zo'n beetje dezelfde bands van de afgelopen drie jaren opnieuw op de bill te hebben. Leuke bands wel maar ja om ze NOGMAALS te zien!?!?! Ik ga liever naar kleinschaligere fests omdat die vaak interessantere bands programmeren en gezelliger zijn. Niet dat W:O:A klein is maar goed... |
|
Ja, maar dat blijft natuurlijk een menigsverschil (niet tussen jou en mij, maar tussen ons en de rest van NL ). Ik zal eens kijken wat het kost. |
|
(niet) NORMAAL € 110 (hele weekend, excl. bespreekkosten, incl. camping + pendelbus) COMBITICKET € 128 (idem + 3 dagen toegang tot Six Flags Holland tijdens het festival of 1 dag toegang tot Six Flags Holland op een zelfgekozen andere datum in 2004, uitgezonderd donderdag 19 augustus) |
|
ik ga nog wel naar festivals toe, ondank de prijs/kwaliteit verhouding. Sowieso Wacken, en mischien waldrock nog ofzo. en verder de kleinere dingen zoals Stonehenge en occult. respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
de programmering van de nederlandse festivals is zeer onder de maat.. altijd maar die klote nu-metalband, gothic metalbands(lees WT), dezelfde "grote" namen wacken ga ik dit jaar in ieder geval naartoe, niet om de bands maar vooral de sfeer, die is veel unieker dan in nederland UTBS en summer breeze hebben wel een aardige line-up "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Stiekem hoop ik wel dat organisaties zoals MoJo zich een flinke fucking buil aan hun festivals overhouden en dat ze gewoon verdwijnen. Opgeruimd staat netjessssssss. Kunnen waardige METAL festivals de plaats innemen. |
|
summerdance Dedemsvaart Area 4 DIARD Summerdance bestaat voor 100% uit vette biets. Een kwart van die biets doen iets met je butt, want het is tijd voor METAL up your ASS. De mensen van de Dedemsvaart Industrial Area Rage Department (DIARD) hebben meer dan 30 vette bands en acts geregeld voor een show die zowel je net- als trommelvliezen zullen vervormen. De hoofdacts voor vrijdag 28 mei zijn: Cock Richard & Dirty Mike (jaren tachtig deejays) Massive Assault ( http://www.massiveassault.net ) (ex-ABSORBED!!!) Dominatör ( http://www.haildominator.com ) (trashcore) Revealed ( http://www.revealed.tk ) (youthcrew) Wasted Day ( http://www.wasted-day.tk ) (mosh) The Trendkill ( http://www.thetrendkill.tk ) (metalcore) Symmetry In Chaos (please let us know your site-adress) (metalcore) De hoofdacts voor de zaterdag zijn: Burenoverlast (drum & bass met een bak electro deejays) Carnal Leftovers (deathmetal) Odal (Fckn' Noise Maniac) Not Fade Away (sixties powersongs) Fecevomitatie (goregrind) Painbrouwer (oudt-hollandsche graintkoor) Tumour (goregrind) PFCB (tyfusherrie) and meer (voor wie geen engels ken: en more) respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
als je van "tyfusherrie" houdt is dat misschien wel leuk.. geef mij maar black metal en af en toe wat folk, death en heavy erdoorheen "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
ieder zn ding. ik hou helemaal niet van black dus. respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
De prijzen zijn belachelijk! |
|
quote: idd http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
ik ga alleen naar graspop, prijs valt nog mee vind ik, 90 voor 3 dagen camping inbegrepen, en ik heb geen last van bands die ze de afgelope 3 jaar steeds opnieuw op de bill zette, het is pas het 2de jaar dat ik ga dus het is volgens mij alleen alice cooper die ik vorig jaar heb gezien en die ik nu weer ga zien when there's no more room in hell then the dead will walk the earth |
|
quote: Anthrax.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Voor mij is 't een combinatie van de belachelijk hoge prijzen (niet alleen de toegang, maar ook voor 't voedsel en 't bier) en de uiterst matige kwaliteit van de programmering dat ik jaar weer niet naar festivals ga. Ik was een vrij fanatiek Lowlands-ganger, en af en toe een Dynamo of een Pinkpop ging er ook wel in. Op Lowlands vorig jaar stond voor mij maar 1 interressante band (Foo Fighters), en voor de rest was 't ronduit bagger. Voor dit jaar heb ik ook weinig hoop (Within Temptation, the Darkness, bagger, bagger, etc.). Kijk naar Pinkpop dit jaar (NERD, Sugababes, Tiesto, the Black Eyed Peas). Allen ultieme bagger. Met Franz Ferdinand en the Pixies maar twee interessante bands programmeren is eigenlijk ook wel een kunst. Volgens 't laatste nieuws zijn er ook nog maar 20.000 kaartjes verkocht.... Dus dan maar bandjes bezoeken in 't clubcircuit wat ook steeds duurder wordt. Waar zijn de tijden gebleven dat je voor een tientje (guldens) een band kon bekijken. Tegenwoordig is 20 euro bijna eerder regel dan uitzondering. Dat wordt dus voor mij ook bijna teveel. Een festival dat wel een goede programmering bied voor mij is Rock Werchter. De prijs hiervan voor een combi-tickit is echter ook vrij hoog. Terwijl hier geen Mojo achterzit (?). |
|
quote: Dat als uitgangspunt, dan valt Euro 90,- voor meer dan 30 bands dus relatief mee. Ik ben het er natuurlijk wel mee eens, ik bedoel de eerste keer twee dagen Dynamo voor Fl 10,- is natuurlijk geniaal. Ik snap wel dat het allemaal duurder wordt, maar ja de bands moeten er ook van leven, je moet podia's huren et. etc. Er komt echt een godsgruwelijk hoeveelheid aan investeringen bij kijken. Dus een hogere toegangsprijs kan ik begrijpen, maar laat de concumpties dan ieder geval aan de lage kant. Anders wordt het inderdaad wel een hele dure grap... Het is toch te gek voor worden dat je bijna (omgerekend) Fl 5,- moet betalen voor een of ander kut-festival-aangelengd-met-water-biertje!!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
ik kan me eigenlijk best indenken waarom pinkpop zo slecht loopt, de mensen die daar heengaan zijn meestal toch de "alto`s" om ze zo dan maar te noemen. kijk naar het programma: heel erg veel hip hop en andere top 40 zoals dj tiesto. en dat is niet wat die mensen willen zien lijkt mij zo ik denk dat ze beter zoals ze altijd gedaan hebben veel meer nu-metal en rockbands kunnen vragen als ze al hun kaarten willen verkopen, want de mensen die van die muziek houden komen naar een festival, de top 40 types gaan denk ik niet zo snel naar een dergelijk festival, die zitten liever thuis achter de buis en bekijken dan de 20e herhaling van de tmf awards buiten dat is de prijs inderdaad veel te hoog [Dit bericht is gewijzigd door Slave to Darkness op 02-05-2004 10:47] |
|
quote:Schuermans heeft Werchter een tijd geleden aan Clear Channel verkocht. Misschien zien die ook graag geld? [Dit bericht is gewijzigd door Lies op 02-05-2004 10:50] [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
de mainstream is verlegd naar festivals als graspop en wacken (dynamo is al ten onder gegaan), de underground is nog goedkoop! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Klopt, Keep it true bijvoorbeeld was erg goedkoop (ook behoorlijk kleinschalig, maarja) Verder zijn festivallen mijn vakantie, werken van ma t/m do en dan festival en dat de hele vakantie haast. Ik heb er dus wel genoeg geld voor en maak me om de prijs niet zo druk. Bands zijn zowieso maar de helft van de vreugd, de algehele sfeer van festivallen vind ik gewoon geweldig. Beetje lamen met een pilsje met wat maten en met random volk ouwehoeren. Life doesn't get much better than this! |
|
Weet iemand of Duitsland ook te kampen heeft met slechte verkoopresultaten? Anders kan ik me er wel wat bij voorstellen. In Nederland is het duur en K*T geregeld over het algemeen (security alleen al...) en ik heb nog nooit wat te klagen gehad over fests in Duitsland. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
[quote]Op 2 mei 2004 12:13 schreef Greycloak het volgende: Weet iemand of Duitsland ook kampen heeft voor mensen met slechte levensresultaten? quote] nou nou, moet dat zo.... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |