IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : AEL nodigt Bin Laden supporter uit! Vorige pagina | Volgende pagina
arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 07-05-2004 11:24 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Ja dat ook nog eens. Het gaat er niet om hoe groot de groep is, maar vrijheid van meningsuiting is geen excuus voor discriminatie. Vrijheid van meningsuiting is juist een reden om discriminatie tegen te gaan.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 07-05-2004 11:38 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Ik zag vandaag een stukje in de Telegraaf dat die Haagse School de lezing weigert.


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 07-05-2004 11:46 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Mooi zo, tenminste nog een redelijk gebaar....


maar ze vinden heus wel een locatie ergens in den haag...er zitten genoeg fukking extreme Moslims daar!




Sigrun
Valkyrian Dance of War
Usericon van Sigrun
Posted 07-05-2004 12:05 by Sigrun Wijzig reactieProfiel van SigrunQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2004 11:38 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Ik zag vandaag een stukje in de Telegraaf dat die Haagse School de lezing weigert.


Heel goed. Ik vind dat als je zo'n vent uitnodigt, je de verkeerde signalen geeft.


Slava! Slava! Heil! Heil! Heil!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-05-2004 19:41 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Van FOK! (het forum)

Gedeeltelijke weergave nieuwsbericht:

Rel tussen Van Gogh en Jahjah


AMSTERDAM - Het moest een discussie worden over de toekomst van Nederland, maar het werd een rel waarbij gespreksleider Theo van Gogh de leider van de Arabisch Europese Liga (AEL) Abou Jahjah in de gordijnen joeg. Tijdens een debat over idealisme in een volle Stadsschouwburg in Amsterdam noemde Van Gogh de AEL-leider "de pooier van de profeet''.

De aanval deed Van Gogh zaterdag 10 minuten voor aanvang van de derde ronde van het debat. Hij had toen net van de organisatie te horen gekregen dat Jahjah hem niet accepteerde als voorzitter van de discussie, aldus Van Gogh. Daarop trok de interviewer zich terug, "omdat ik vind dat het debat boven de voorzitter moet staan. Ik heb toen alleen de eerste twee rondes geleid en de derde waarbij Jajah en D66-leider Dittrich zou optreden, zou journalist Yoeri Albrecht op zich nemen.''

Voordat Van Gogh afzwaaide, gaf hij het publiek wel even een toelichting op het feit dat hij afhaakte. "Ik zei dat ik het raar vond dat de pooier van de profeet met Allah aan zijn kant en een paar indrukwekkende lijfwachten niet aan de discussie mee wilde doen als ik die zou leiden'', aldus Van Gogh. Daarop verliet Jahjah de zaal en bleef onder anderen Dittrich verbouwereerd achter. De politicus reageerde ontstemd op het incident, evenals de helft van de aanwezigen in de Stadsschouwburg. Dittrich: "ik vind het onbeschoft wat Van Gogh deed.''

Terwijl Jajah wegliep, riep de interviewer hem nog na dat "Allah het beter weet''. Buiten ontstond een emotinele sfeer met wat duw- en trekwerk. Albrecht probeerde daar Jahjah tevergeefs terug te halen, maar er werden teksten geroepen als "we pikken het niet langer van dat varken''


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-05-2004 20:32 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Weer een vet brute actie van Theo van Gogh; ik ben al jaren fan van hem en hoop dat ie niet neergeknald wordt voor z'n lef.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-05-2004 20:39 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

haha wat een zooitje weer.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-05-2004 20:45 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Theo van Gogh zelf over het voorval:

http://www.theovangogh.nl/aboujahjah_2.html


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 09-05-2004 20:47 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Ik vraag me af wat hij er mee probeert te bereiken.


F*ck hippies


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-05-2004 20:48 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

te verhullen dat hij slechts een dikke lelijke loser is denk ik.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-05-2004 20:50 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2004 20:47 schreef Manifest het volgende:
Ik vraag me af wat hij er mee probeert te bereiken.


Jahjah, een net zo een grote provocateur als van Gogh, uit zijn tent te lokken. En dat is hem aardig gelukt lijkt me.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 09-05-2004 20:51]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-05-2004 23:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wat is het toch een gek die van Gogh, lach me rot om hem.

Wel de eerste die publiekelijk die AEL te kakken zet ...


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 09-05-2004 23:18 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Zal inderdaad eens tijd worden dat iemand zijn aversie tegen de AEL uit, maar misschien heeft de heer van Gogh wel een goede discussie om zeep geholpen. Waar bepaalde studenten aan gewerkt hebben.


F*ck hippies


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 09-05-2004 23:23 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2004 23:18 schreef Manifest het volgende:
Zal inderdaad eens tijd worden dat iemand zijn aversie tegen de AEL uit, maar misschien heeft de heer van Gogh wel een goede discussie om zeep geholpen. Waar bepaalde studenten aan gewerkt hebben.
Dat wel, maar aan de andere kant is dit misschien iets wat die Jahjah als excuus gebruikt omdat ie weet dat ie Van Gogh verbaal toch niet kan hebben. Oftewel, Van Gogh wordt grof en ik peer em tabee.
Zwakjes.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-05-2004 23:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Als ie een echte vent was (maar welke moslim is dat?) had ie geprobeerd om van Gogh te slim af te zijn, maar kennelijk erkent hij zijn eigen stupiditeit en gooit hij e handdoek in de ring voordat de wedstrijd begint.



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 09-05-2004 23:28 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2004 23:28 schreef Jenje het volgende:
Als ie een echte vent was (maar welke moslim is dat?) had ie geprobeerd om van Gogh te slim af te zijn, maar kennelijk erkent hij zijn eigen stupiditeit en gooit hij e handdoek in de ring voordat de wedstrijd begint.


En heeft ie op deze manier weer de sympathie gewonnen van een hoop mensen die te stom zijn om -dit- door te hebben. Juist.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 09-05-2004 23:30 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2004 23:28 schreef Jenje het volgende:
Als ie een echte vent was (maar welke moslim is dat?)


Overhaaste generalisatie
quote:

had ie geprobeerd om van Gogh te slim af te zijn, maar kennelijk erkent hij zijn eigen stupiditeit en gooit hij de handdoek in de ring voordat de wedstrijd begint.


Hij gooit inderdaad zijn eigen ruiten in.


F*ck hippies


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-05-2004 23:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2004 23:30 schreef Manifest het volgende:Overhaaste generalisatie

Islam is een religie die zo nodig de man als hoger stelt, dat vind ik al een instelling waarmee mannen mietjes worden.

Je wordt pas een vent als je een vrouw aan kan als ze op gelijk nivo staat. Iedere mongool kan zijn vrouw de baas als ze zich niet eens mag laten zien op straat.


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 09-05-2004 23:38 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2004 23:34 schreef Jenje het volgende:
Islam is een religie die zo nodig de man als hoger stelt, dat vind ik al een instelling waarmee mannen mietjes worden.

Je wordt pas een vent als je een vrouw aan kan als ze op gelijk nivo staat. Iedere mongool kan zijn vrouw de baas als ze zich niet eens mag laten zien op straat.
Niet elke moslim sluit zijn vrouw op in zijn huis. Er komen steeds meer 'moslim' vrouwen op gelijk niveau van moslim mannen.


F*ck hippies


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-05-2004 23:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2004 23:38 schreef Manifest het volgende:
Niet elke moslim sluit zijn vrouw op in zijn huis. Er komen steeds meer 'moslim' vrouwen op gelijk niveau van moslim mannen.


Ik ga uit van de essentie van de religie, net als bij christendom.

Dat een zooi mensen een eigen vorm maken van die religie maar zich nog wel bij die religie vinden horen is hun probleem.


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 09-05-2004 23:41 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Maar als die mensen niet meer uitgaan van die essentie van de religie, hoe kan je ze dan beoordelen op basis van de essentie van die bepaalde religie.


F*ck hippies


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-05-2004 23:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Omdat ze zich er blijkbaar nog wel mee identificeren.

Je kunt niet bij elke schapenneuker vragen of hij zijn vrouw met stokken, zwepen of plumeau's slaat, als iemand zegt moslim te zijn, trek ik de conclusie dat hij de koran volgt.



Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 11-05-2004 11:13 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

quote:
Op 9 mei 2004 20:47 schreef Manifest het volgende:
Ik vraag me af wat hij er mee probeert te bereiken.


Tegen heilige huizen aanschoppen die organisaties als de AEL langzaam opbouwen om zich heen.

Als een hooggeplaatste woordvoerder zelfs geen (al dan niet gefundeerde) kritiek kan dulden, hoeveel bewijst dat van het karakter van de organisatie?

De AEL zal weer zo snel als 't kan demonisering roepen, maar het ergst wat hun kan overkomen is als er een of andere randdebiel denkt de partij van dienst te zijn door van Gogh om te leggen.

Ik denk dat het goed is wat van Gogh doet, maar door dit soort dingen uit te lokken roept hij wel erg veel woede over zich heen vanuit de radicalere moslimgemeenschap (volg zijn columns in de metro maar eens, en de brieven reacties daarop = geniale antropologische leesstof)


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 11-05-2004 11:14 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

quote:
Op 9 mei 2004 23:43 schreef Jenje het volgende:
Omdat ze zich er blijkbaar nog wel mee identificeren.

Je kunt niet bij elke schapenneuker vragen of hij zijn vrouw met stokken, zwepen of plumeau's slaat, als iemand zegt moslim te zijn, trek ik de conclusie dat hij de koran volgt.




er is niet één Koran, er zijn zoveel interpretaties als er moslims zijn...


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-05-2004 11:29 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2004 11:13 schreef Phriar het volgende:
...vanuit de radicalere moslimgemeenschap (volg zijn columns in de metro maar eens, en de brieven reacties daarop = geniale antropologische leesstof)


Radicale moslims worden om zowat alles boos. Van Gogh is naar mijn mening alleen maar en catalysator. Ik vind het goed dat jahJah een stevige weerstand krijgt in plaats dat PC gedoe in standaard politieke discussies met hem altijd.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen