|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
NP: Placebo - Black Market Music Wat een geweldige band |
|
Placebo heeft wel iets: mooie teksten, aardige vids,degelijk gitaarwerk; maar live vallen ze wel meer door de mand. Btw,als je Brian Molko graag eens in een film bezig ziet, kijk dan eens naar 'Velvet Goldmine'waarin hij '20th century boy' zingt van T-Rex en jawel, Marc Bolan speelt.Klonk verre van slecht,maar ik kon me niet van de indruk ontdoen dat het plaatje op het verkeerde toerental werd afgespeeld. Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Placebo is geniaal Ik heb bijna alle CD's, singles, DVD's, LP's, LP singles, enz... |
|
Hoipipeloi ik vinse ook leuke bendje hoor |
|
Placebo is ideaal voor een avondje bankhangen. Gewoon kop dicht en naar de muziek luisteren. |
|
+1 draai het behoorlijk vaak de laatste tijd Je moeder. |
|
placebo lekker om mee te bassen vooral this picture , trouwens sleeping with ghost is een geniaal album! |
|
Zodan, de nieuwe MEDS is fantastisch mooi!!!!!! I Find That I Am Not There... |
|
wat? een nieuwe? edit: Al gevonden ondertussen, ik ben benieuwd [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 09-03-2006 11:19] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
I Find That I Am Not There... |
|
Een goede band alhoewel het niet echt helemaal mijn stijl is. En zoals hier maar al te vaak staat GAYYY!!! Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Goede band, bijzondere stem. Without you i'm nothing is imo hun beste cd. |
|
oe nieuwe, eens checken Je moeder. |
|
De nieuwe (Meds) is |
|
Sinds Without You I'm Nothing bekend met deze band, en heb ook al de cd's (oa japanse import van WYIN, 2cd SWG, 2cd OMWF) en beide dvd's. Sinds vandaag ook Meds in de kast staan, en damn wat een lekkere plaat is het weer! Mooie box-uitvoering trouwens met extra dvd'tje en gratis tshirtje. Inter faeces et urinam nascimur |
|
Het gaat wel meer de metal-kant op zo te horen, nu ook al een nummer met double bass Zenial |
|
Is dat nu vrouw of ne man die daarbij zingt. Het is ofwel een 'janet' ofwel een wreed lelijk 'manwijf'. Oja, de muziek kan mij niet boeien... |
|
Ik vind dat nieuwe nummer van ze ook wel iets tofs hebben, alleen van mij hoeft de zang echt niet steeds hoger te worden |
|
hm toch weer eesn wat nieuw spul opgraven dan Je moeder. |
|
niuewe cd laatst gekocht GAAF draai hem echt continu, lekker smerig depri sfeertje erin, heerlijk Je moeder. |
|
december in duitsland... es kijke of ik nog kaartjes goedkoper dan 50€ kan vinden We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
in tegenstelling tot veel negatieve verhalen die ik wel eens hoorde waren ze erg gaaf op lowlands. alleen jammer dat ik de eerste 3 kwartier gemist heb Je moeder. |
|
Ik had me er eigenlijk nooit zo in verdiept, maar op sziget heb ik echt met kippenvel staan kijken. Erg goede band dit. Ben nu ook maar gelijk begonnen met wat te downloaden hehehe.. |
|
kopen slet meds is zowiezo een erg gave cd Je moeder. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |