|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb vanaf de berg gekeken op Lowlands. Was echt te druk in de tent vandaar. Klonk niet echt verkeerd, maar het is niet mijn ding. |
|
Ik vond ze ook erg goed, nooit eerder de moeite genomen om ze uit te checken.. Maar erg goed optreden!! Binnenkort maar eens even CD-shoppen.. Aanraders? Nieuwe wil ik sowieso aan gaan schaffen, alleen al voor het titelnummer.. Geniaal! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
heb hem nog steeds niet, die nieuwe *bloos* † Dark Priestess † |
|
ga je schamen Je moeder. |
|
ik heb de nieuwe wel erg goede cd, tijdje geen placebo geluisterd ivm ex die t een goede band vond, maar nu staat meds elke dag wel op |
|
klinkt bekend ja... maar tis gewoon gaaf, toen ik meds kocht heb ik hem in één week zeker 40x gehoord (ja ik was een week vrij Je moeder. |
|
En vandaag kaartje besteld voor concert in december.. |
|
quote: Net van het weekend gekocht, ik luister nu voor de 2de keer maar nu al is het een gaaf album. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Eigelijk zijn alle albums beregoed. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Heb van de week de nieuwste gekocht, en die zit aardig vast in mijn cdspeler.. Damn, die titeltrack heerscht zeg!! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Gauw de rest aanschaffen dus! ff op een rijtje: Placebo Without You I'm Nothing Black Market Music Sleeping With Ghosts MEDS Vanaf het vorige album zijn ze steeds experimenteler geworden binnen hun sound en dat trekt me enorm aan deze band, vandaar dat ik Sleeping with Ghosts erg hoog heb zitten, die nieuwe komt zo op het eerste gehoor op hetzelfde plan. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Weet niet of het voor Placebo experimenteel is, maar de electronica op het nieuwe album vind ik geweldig.. Subtiel, goed in de mix, maar wel origineel! Topalbum! En de rest wordt ook zeker aangeschaft Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Zit nu de bonus(?) remix nummers van die verzamelaar te luisteren. Check die shit maar eens Koen, denk dat je dit wel helemaal goed kan waarderen. edit: deze dus; Placebo - One More With Feeling Singles 1996 - 2004 [Dit bericht is gewijzigd door trol op 29-08-2006 19:20] |
|
Het beste van Placebo is natuurlijk hun cover van "Daddy Cool" Zenial |
|
Hahaha, ja die covers zijn erg tof! (Als bonus cd bij de ltd. ed. van Sleeping With Ghosts). Ik vind zelf die cover van Kate Bush - Running up that hill erg sterk. Verder hebben ze nog twee dvd's: Once more with feeling (de video's) Soulmates never die (live in Parijs) En dit is overigens de voorkant van cd cd Once more with feeling: Inter faeces et urinam nascimur |
|
Ik vind het geen geweldige muziek |
|
Nou, ik wel! Toch eens een keer live gaan aanschouwen. |
|
Nog maar even een schop, godver wat is Meds een geniale CD zeg.. Een van de weinige cd's die ik na een afspeelbeurt meteen weer op kan zetten! Echt zalig.. Evenals die Once more with Feeling overigens.. Maar eens zien dat ik die Soulmates Never Die DVD ergens op de kop kan tikken! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Het nieuwe album valt me tegen. |
|
Ik heb hem nog niet gehoord, dat komt omdat ik in interviews lees dat ze alle experimentele elementen eruit hebben gelaten en dat de liedjes nu een vrolijke touch hebben Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Nieuwe plaat begint wel te groeien, op het eerste gehoor blies het me niet direct weg.. Maar na een paar keer luisteren begint het geheel toch genialer te worden! Zeker For What It's Worth is een fijne track Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ik vond de nieuwe ook niet meteen leuk, nog steeds niet helemaal super, maar ik ga wel naar het concert op 3 december. |
|
Meds vond ik best aardig maar omdat ze er zelf achteraf zo negatief over zijn, vind ik die met terugwerkende kracht ook niet zo leuk. |
|
Waarom ga ik eigenlijk heen? |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |