|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Kan er niet aan doen, maar ik ben een echt lentemens... Van dat druilerig weer word ik depri.. Heb beetje veel last van wintermoeheid [Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 08-11-2001 15:40] Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
oooeeeee jaaa sneeuw ijs donker sneeuw *grin* heerlijk Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Maaaarrr, wat kleurtjes betreft moet ik je gelijk geven... Als het begint de herfsten wordt de natuur er een pak mooier op (de blaadjes aan de bomen, mistige morgenden,..) Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Ode aan de metal goden Ik vind het heerlijk als het nacht is, de maan zo fucking helder. Normaal gezien zou ik dan met een fles zuipen op mijn stam-gemeente bankje hier vlak bij, lekker in mijn winterjas er uren naar kijken/staren. Ik ben het met je eens Wiegen Meister ! |
|
KKKOOOOOUUUUUDDDDDDD!!!!!!!!! |
|
Winter op zich is wel heel cool. Maar als je dan weer door de zoveelste hagelbui fietst met snijdend koude windstoten heb ik toch zoiets van |
|
AAAAarrrrrgghhhhh!!! Cold sky's rule! Liever koud dan warm, juist van dat warme suffe weer wordt ik tering moe en suf.. -- Ik moet wel zeggen dat ik de lucht het mooiste vind als het inderdaad volle maan is, maar dan met enkele wolken die voor de maan langs schuiven.. dan zie je ook zo'n bruin/rode corona/kring achtig iets om de maan heen.. rulez.. |
|
Ik had deze week opeens het besef dat ik klaar voor de winter was. Het was een prachtige dag, vrij koud, kurkdroog, geen zon (grijs wolkendek), zeer grimmig allemaal. Mooi! Vorige week werd ik nog chagrijnig toen het regende, maar nu niet meer... Laat maar komen die stormen en koude nachten... ik heb zin in een lange, koude winter! |
|
Met veel sneeuw... |
|
Ja.. laat die ijstijd maar komen, of in ieder geval een koude winter, met weinig sneeuw en regen, maar gewoon fuckin' koud! ----- Aaarghh.. doet me weer denken.. ... MAYHEM FREEZING MOON! Everything here is so cold Everything here is so dark I remember it as from a dream In the corner of this time Diabolic Shapes float by Out from the dark I remember it was here I died By following the freezing moon It's night again, night you beautiful I please my hunger on living humans Night of hunger, follow it's call Follow the freezing moon Darkness is growing, the eternity opens The cemetary lights up again As in ancient times Fallen souls, die behind my steps by following the freezing moon - IMMORTAL - COLD WINDS OF FUNERAL DUST .. Under a bloodred moon in the cold waters of Thule Where wintershadows lies untouched Where I dwell at the mountains of madness In these shadows of death I march In the blue mist of evil Through the dark Northern walleyes Where only winds of funeral breathes Houvering through the whispering darkness With frost in my eyes Only seven winds are heard Chaiming through the dark Northern walleyes Eternity I pass eternity I seeked For the darkness my spirit For Satan my black soul Under a bloodred moon in the cold waters of another world Where wintershadows lies untouched Where I dwell at the mountains of madness Entering with the cold winds of funeral dust. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 08-11-2001 19:44] |
|
quote:Yep, de topic titel is Dead's aankondiging van dit nummer op Live in Leipzig. Zat ik naar te luisteren toen ik aan de maan, winter, koude moest denken... |
|
donker is leuk, jammer dat het in de randstad nooit echt donker wordt door al die lichten Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
De volle maan is in de winter veel mooier dan zomers. Alleen jammer dat het dan zo koud is bla...bla...bla... |
|
Als postbode heb ik toch wel een hekel aan kou... Maar 's nachts in de zomer met goed gezelschap de volle maan en de rest van het hemellandschap bekijken is goddelijk! Mits er geen enkel ander medemens aanwezig is (van die lawaaierige scooterjeugd , die kunnen zoiets moois echt vergallen). |
|
Vannacht krijgen we waarschijnlijk voor het eerst nachtvorst. Heerlijk die kou, en de duisternis die nu al vroeg begint. Ik houd wel van duistere dagen, net als vandaag. Lekkere plensbuien op zijn tijd, en zelfs een beetje onweer. the only pleasure is pain |
|
quote: Door die 'lekkere' plensbuien van vandaag ben ik anders mooi wel helemaal natgeregend Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
quote: Ik ook hoor. Vanmorgen naar mijn werk 20 minuten door de stortregen (heerlijk vond ik dat), en vanavond terug ook weer door de stortregen (ook weer heerlijk). Ik vind het 's ochtends trouwens minder leuk, omdat je dan de rest van de dag met natte sokken in je schoenen loopt te soppen. 's Avonds vind ik het helemaal niet erg. Thuis lekker onder de warme douche en droge kleren aan. the only pleasure is pain |
|
Ik vind de koude winter heerlijk Lekkere frisse lucht door je longen, veel knusser dan die ranzige hete zomer. |
|
Winter is gewoon kut ... dan regent of sneeuwt het de hele tijd. Als je dan naar je werk moet sta je 2x zo lang in de file vanwege het weer . Zomer rules ! |
|
Manmanman, de winter haten vanwege wat stomme files? Matig hoor Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Dan pak je toch de trein .. oh nee bevroren bovenleidingen en blaadjes op het spoor Wacht ! Paul Ik weet het !! Fietsen !! Nog gezond ook nog !! |
|
Hoe kun je nou de winter haten... dat snap ik niet... ik vereer de winter, heerrlijk! |
|
quote:Ben ik het helemaal mee eens. Paul, je zit tenminste droog. Ik vind zelf regen over 't algemeen niet echt erg. Behalve als het echt hard gaat en je de rest van de dag doorweekt rondloopt... |
|
Tja.. heerlijk dat koude, donkere weer! Maar regen = zwaar kut! vooral regen als je naar school moet Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Daar hebben ze iets heel handigs voor bedacht: een regenpak en een paraplu. the only pleasure is pain |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |