|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
FULL MOON... tjsa.. ik loop nou stage, en moet elke dag om 6.00 s'ochtends op (ja ZES UUR!) , dan rond zevenen fietsen door weilanden enzo.. Op zo'n moment is de nacht-sky vaak erg mooi, zeker bij volle maan! Helaas is het alleen door het verschuiven van de tijd (wintertijd) een stuk lichter de laatste tijd .. |
|
Ik heb ooit eens in de zomer andijvie en sla gestoken, dan moest je altijd om 4 uur op ('s morgens), en dan stond de maan er nog en kwam in de verte de zon al op, heel apart gezicht. De natuur was dan altijd nog vol aan het leven (ik woonde toen nog bij mijn ouders in de Over-Betuwe), en dan zie je pas hoeveel schoonheid er in je eigen omgeving is. |
|
quote:Zomertijd/wintertijd... kutuitvinding... |
|
Ik ben zo'n eikel die elk jaargetijde wel z'n charme vin hebben. SUPPORT THE WAR AGAINST BLEKMETTUL!!!! |
|
Winter, kou, sneeuw, ijs = heerlijk Overigens: er komt hier in Friesland nu natte sneeuw uit de lucht vallen! No regrets and no remorse... |
|
quote:Lekker baggeren... |
|
HEERLIJK!!!!! Eindelijk, het wordt weer winter. Dit is toch echt bij verre mijn favoriete jaargetijde. Vooral de koude winternachten zijn heerlijk. SCUM FUCK |
|
quote:Jonge ik hou van jou (bij wijze van spreken dan he)! Det ar min sita vinter! og jeg skal eh... WINTERRRRR!!!!!! |
|
gvd winter, kut seizoen. gisteren al weer staan ijskrabben. Bazzio Attacks!!! |
|
quote:Moet je met de fiets gaan. |
|
Spinnewebben onder het rijp zijn zeer mooi... Maar verder was het vanmorgen gewoon annoying koud! |
|
quote: Eindelijk weer es hier te vinden duxje! Wel, helemaal mee eens. Vooral als er in het bos(practisch achter mijn huis) een laag sneeuw ligt en het bleke maanlicht hierdoor spokanisch weerkaatst wordt, dan voel ik me daar thuis! |
|
Nachtvorst, ik ben het met je eens jongen Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
(maakt zin af) ...I start writing dark poetry and stories... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Gister heb ik met SheRa heerlijk door het bos in Assen gewandeld, de grond was lekker drassig, de bomen roken heerlijk, de bladeren waren alle kleuren van de regenboog. Als afsluiting zijn we over een hele oude begraafplaats gelopen, waar zelfs SheRa nog nooit was geweest. Ook daar was het heerlijk vertoeven. De meest prachtige bomen stonden er (SheRa en ik houden nogal van bomen), en er hing zo'n heerlijke serene, romantische stilte, die je alleen maar op begraafplaatsen vind (hoe ouder, hoe beter) Herfst/winter vind ik echt heerlijk [off topic]Zijn wij de enige die oude begraafplaatsen zo heerlijk romantisch vinden ?[/off topic] |
|
quote: Ik vind oude begraafplaatsen ook romatisch. Vooral als je er 's avonds of 's nachts bent. Het is alleen al een tijd geleden dat ik er geweest ben, omdat mijn favoriete kerkhof is omgetoverd tot een park. Nu komen er veel te veel mensen en vind ik het niet leuk meer. the only pleasure is pain |
|
Zijn er in Enschede eigenlijk mooie begraafplaatsen ?? |
|
quote: Zeker, er zit er eentje aan de Deurningerstraat. Het is een oud boerenkerkhof, daar heb ik ook die foto gemaakt die ik in het foto-topic heb geplaatst. Da's dus wel het kerkhof dat is opengesteld als park. Maar wel de moeite waard om even te gaan kijken. the only pleasure is pain |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |