|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Je moeder is een spoilhead. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: M=Nerd |
|
quote: Je moeder is een nerd. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: M=is toch Dwaallicht? |
|
Je moeder is een dwaallicht. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: M= |
|
Je moeder is een pisnicht Edit: ON TOPIC! Voordat Lain boos wordt! [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 16-07-2004 20:29] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Shit M! Jij bent echt supergaaf! Om overal 'je moeder' voor te zetten, dat is toch echt wel supergaaf!! Om je kapot te lachen! Vet man!!! Echt een retestrakke grap!! !! Ontopic: Cadaver 'Necrosis' hoort samen met Nattefrost 'Blood&Vomit' tot de meest genadeloos raggende platen van de afgelopen jaren! |
|
Je moeder is een grap. Jij trouwens ook. Ik kan er alleen niet om lachen. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: |
|
*skop* Bruce Banner |
|
Zoals in een apart topic al gezegd, het Noorse Cadaver bestaat helaas niet meer.Ik kreeg vanmorgen van Anders Odden (gitarist en oprichter) de bevestiging: Hi, We have had problems people don't know about. I'd rather split up the band than finding new members at this point. Last chance to see us live is the coming sunday in Oslo. our music will live forever! thank you for your support!!! anders Helaas dat ik dit optreden moet gaan missen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
what the fuck Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Geef even een bron aan of zeg waar en wanneer het is, misschien ga ik er wel even langs! Cadaver [Dit bericht is gewijzigd door Dominator op 02-09-2004 18:45] Verbal abuse is no substitute for the real thing. |
|
K.U.T. Cadaver heerscht. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Ghegheghe. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
eat your heart out blekkies! Ghehehe Decomposed Metal Skin MTV Hitparade clip; http://www.cadaverinc.com/downloads/cadaver_necrosis.wmv COME ON, COME ON, FISTS IN THE AIR!!! |
|
quote:Heerschende clip! JESUS...JESUS...JESUS....JESUS IS DEAD! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Het laatste optreden vind plaats in het Elm Street cafe in Oslo komende zondag 5 september...helaas iets te ver om nu nog naar toe te gaan. Zonde van zo'n gave brute band. Ik heb trouwens het allerlaatste Cadaver interview gedaan met Anders en is te vinden op www.vampire-magazine.com [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 03-09-2004 9:48] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
wel raar dat de eerste minuten zich afspelen in de oefenruimte zonder paint en de rest van de clip ergens anders met paint Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
is niet een pure corpse band, ze hebben ook een andere, meer menselijke kant |
|
quote: Hehe, voor sommigen niet! Morgen even een buskaartje kopen. Verbal abuse is no substitute for the real thing. |
|
Net terug uit Oslo. Cadaver was zeer goed, het was te merken dat de heren ermee ophielden. Ze gaven de volle 100% en nog iets meer! 't Was wel erg druk. Verbal abuse is no substitute for the real thing. |
|
quote:Jaloers! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |