|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Jammer dat ze ermee kappen, want ik had ze wat laat ontdekt, maar toch nog een keer live kunne meepikken, en daar ben ik wat blij om zwaar rockende death metal verdomme! I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
oei oei wat beukt die Necrosis toch lekker! Black Rock 'n Metal |
|
quote: Goddamn.... “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Draai 'Necrosis' de laatste tijd ook weer veel, blijft geweldig Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Nee deze is wel headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Die is ook vet ja Heb 'em trouwens ook nog op vinyl Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: ongelofelijk sterk album MUST signature |
|
+1 Necro as FUCK! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
RAAAAGGH! [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 23-12-2009 15:31] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
lekkoorrrr!! hehe, die clip, grim as fuck |
|
quote: Jammer dat ze gekapt zijn Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Best wel en gaaf nummer. Anders als vroegah, maar ook gaaf. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Binnenkort komt al het oud materiaal opnieuw uit met veel bonus materiaal Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Kwam er maar een vervolg op Necrosis, weinig metalalbums die zo goed zijn Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Toevallig gister de cd van Necrosis geleend van een vriend, omdat het ding dus niet te streamen is, kom ik erachter dat de band weer leeft.. Odden samen met Dirk Verbeuren! Single staat online. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Single is al een tijdje beschikbaar. Denk dat ie ook via de decibel series als flexi fysiek beschikbaar is. discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
Vers Cadaver: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
wat een clip... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Jezus :') :') :') I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Zo, dat was iemand die zich stierlijk verveelde. ;q) TW |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Klinkt niet verkeerd. Ik heb al tickets voor het door corona verplaatste optreden met Atheist in Gigant. Als dat doorgaat. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |