IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Countess Vorige pagina | Volgende pagina
R.
Usericon van R.
Posted 14-09-2006 10:32 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht



nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 14-09-2006 15:05 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Ja, heeft iemand "Holocaust of the God Believers" al gehoord?


R.
Usericon van R.
Posted 14-09-2006 15:17 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Alleen de samples dus, opzich wel stoer maar Orlok zit een beetje in een oude stempel sleur imo.


Duysternesse
Das beste van Antje
Usericon van Duysternesse
Posted 14-09-2006 15:32 by Duysternesse Wijzig reactieProfiel van DuysternesseQuote dit bericht

Mooi juist.


Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 14-09-2006 19:19 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Jammer dat de stem te 'mechanisch' klinkt. De rouwe stem van de oude platen vind ik veel gaver.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 30-09-2006 14:16 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2006 15:05 schreef nuclearwarfare het volgende:
Ja, heeft iemand "Holocaust of the God Believers" al gehoord?

Nu luisterende.
HIJ'S ECHT GAEF! Veel beter dan Shining Swords of hate (de enige andere die ik ken.
Geluid zit erg goed in de mix.
Wat mij vaak tot headbangen brengt zijn vooral de (duiter klinkende) heavy metal dual-guitar loopjes (Luister bijv. naar het super gave nummer "Het Woud der Verdoemden" dan snap je 't meteen).
Doet me ook bij vlagen denken aan de whiskywalmensfeer van Darkthrones "A Blaze in the Northern Sky".
Dikke aanradert!

[Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 30-09-2006 17:37]



Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 01-10-2006 0:13 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

np track 3.

Vette aanrader idd! Bedankt voor den tip!



spectre
Usericon van spectre
Posted 01-10-2006 0:14 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Bijna binnen hier, ik volg op de voet


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 01-10-2006 0:16 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2006 0:14 schreef spectre het volgende:
Bijna binnen hier, ik volg op de voet

Ik zit te seeden maar zag alleen Wim (Wannadoo?). Waar haal jij 'm vandaan? Tenzij je in Australië zit

Trouwens: track 8 is nog zo'n vette nr. 4,5 en 6 ook.

[Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 01-10-2006 0:17]



spectre
Usericon van spectre
Posted 01-10-2006 0:16 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Kerrazy


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 01-10-2006 0:17 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 1 oktober 2006 0:16 schreef Mikeee het volgende:
Ik zit te seeden maar zag alleen Wim (Wannadoo?). Waar haal jij 'm vandaan? Tenzij je in Australië zit



It was I, ja. Wannadoo, ja.



Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 01-10-2006 0:18 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Hmm, stealthy Spectre.
(dubbelop)


[Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 01-10-2006 0:18]



spectre
Usericon van spectre
Posted 01-10-2006 0:20 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Hij vliegt binnen nu


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 01-10-2006 0:34 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ben HOGB nu aan het luisteren, gaaf hoor. Baal echter wel van de drumcomputer en de zangdistortion.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 01-10-2006 0:39 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Ik dacht al "is dat wél of geen drumcomputer?". De livefoto's met drummer op hun site brachten me op de verkeerde been. Oh well...ik heb ze véél beroerder gehoord. Normaliter storen drumcomps mij mateloos maar dit vind ik weer redelijk "echt".



spectre
Usericon van spectre
Posted 01-10-2006 1:35 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2006 19:19 schreef Verval het volgende:
Jammer dat de stem te 'mechanisch' klinkt. De rouwe stem van de oude platen vind ik veel gaver.
Precies


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 01-10-2006 4:27 by waterfiets Wijzig reactieProfiel van waterfietsQuote dit bericht

De live nummers, Engels praten tegen een Duits publiek en dan zelf Nederlands zijn, ja echte heersch
DOKKUM 754 tuudududu


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 01-10-2006 4:33 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Live != op CD



moerke
mörke
Usericon van moerke
Posted 07-10-2006 11:18 by moerke Wijzig reactieProfiel van moerkeQuote dit bericht

Ik vind die nieuwe echt niet mooi.
Wat spreekt iedereen dan zo aan in Countess, behalve dat het Nederlanders zijn?


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 07-10-2006 11:19 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Heeft mij ook nooit kunnen boeien.

Nieuwe heb ik nog niet gehoord.


Absurd14
Usericon van Absurd14
Posted 07-10-2006 17:25 by Absurd14 Wijzig reactieProfiel van Absurd14Quote dit bericht

Goed album ja


R.
Usericon van R.
Posted 07-10-2006 18:40 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

De nieuwe kunnen mij weinig boeien, maar de oude platen hebben zo een enorm zwart en vuig rock 'n'roll geluid waar ik dol op ben.


moerke
mörke
Usericon van moerke
Posted 07-10-2006 20:45 by moerke Wijzig reactieProfiel van moerkeQuote dit bericht

Is dat dan niet meer vanwege het gebrek aan muzikale originaliteit gecombineerd met een brakke productie?

Dat zou ik zeggen althans.


R.
Usericon van R.
Posted 07-10-2006 22:20 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2006 20:45 schreef moerke het volgende:
Is dat dan niet meer vanwege het gebrek aan muzikale originaliteit gecombineerd met een brakke productie?

Dat zou ik zeggen althans.


Yep.


Xenomorph
Necrophilia Mon Amour
Usericon van Xenomorph
Posted 08-10-2006 15:23 by Xenomorph Wijzig reactieProfiel van XenomorphQuote dit berichthttp://myspace.com/xmorph

quote:
Op 1 oktober 2006 4:27 schreef waterfiets het volgende:
De live nummers, Engels praten tegen een Duits publiek en dan zelf Nederlands zijn, ja echte heersch
DOKKUM 754 tuudududu


Wat is hier raar aan? Duitsers verstaan over het algemeen beter engels dan nederlands.



Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen