|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Ja, heeft iemand "Holocaust of the God Believers" al gehoord? |
|
Alleen de samples dus, opzich wel stoer maar Orlok zit een beetje in een oude stempel sleur imo. |
|
Mooi juist. Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria |
|
quote: Nu luisterende. HIJ'S ECHT GAEF! Veel beter dan Shining Swords of hate (de enige andere die ik ken. Geluid zit erg goed in de mix. Wat mij vaak tot headbangen brengt zijn vooral de (duiter klinkende) heavy metal dual-guitar loopjes (Luister bijv. naar het super gave nummer "Het Woud der Verdoemden" dan snap je 't meteen). Doet me ook bij vlagen denken aan de whiskywalmensfeer van Darkthrones "A Blaze in the Northern Sky". Dikke aanradert! [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 30-09-2006 17:37] |
|
np track 3. Vette aanrader idd! Bedankt voor den tip! |
|
Bijna binnen hier, ik volg op de voet Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ik zit te seeden maar zag alleen Wim (Wannadoo?). Waar haal jij 'm vandaan? Tenzij je in Australië zit Trouwens: track 8 is nog zo'n vette nr. 4,5 en 6 ook. [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 01-10-2006 0:17] |
|
Kerrazy Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: It was I, ja. Wannadoo, ja. |
|
Hmm, stealthy Spectre. (dubbelop) [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 01-10-2006 0:18] |
|
Hij vliegt binnen nu Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ben HOGB nu aan het luisteren, gaaf hoor. Baal echter wel van de drumcomputer en de zangdistortion. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik dacht al "is dat wél of geen drumcomputer?". De livefoto's met drummer op hun site brachten me op de verkeerde been. Oh well...ik heb ze véél beroerder gehoord. Normaliter storen drumcomps mij mateloos maar dit vind ik weer redelijk "echt". |
|
quote:Precies Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
De live nummers, Engels praten tegen een Duits publiek en dan zelf Nederlands zijn, ja echte heersch DOKKUM 754 tuudududu |
|
Live != op CD |
|
Ik vind die nieuwe echt niet mooi. Wat spreekt iedereen dan zo aan in Countess, behalve dat het Nederlanders zijn? |
|
Heeft mij ook nooit kunnen boeien. Nieuwe heb ik nog niet gehoord. |
|
Goed album ja |
|
De nieuwe kunnen mij weinig boeien, maar de oude platen hebben zo een enorm zwart en vuig rock 'n'roll geluid waar ik dol op ben. |
|
Is dat dan niet meer vanwege het gebrek aan muzikale originaliteit gecombineerd met een brakke productie? Dat zou ik zeggen althans. |
|
quote: Yep. |
|
quote: Wat is hier raar aan? Duitsers verstaan over het algemeen beter engels dan nederlands. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |