|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ikke nie! Heads I win, tails you lose |
|
hm ik ook niet, maar wat is het eigenlijk voor muziek ?(de naam klinkt wel grappig) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Het zijn een stuk of 6, 7 damens die in het oud engels zingen met een klein celtisch begeleidingsbadnje erbij. Heel erg mooi |
|
Klinkt idd niet verkeerd Jenje bla...bla...bla... |
|
Heb er wel eens van gehoord. Lijkt me commerciele gesponsorde rotzooi, zoals Celtic Myst, Era etc... |
|
quote: klinkt wel cool, ken je lais uit belgie?? die hebben ongeveer dezelfde stijl. leuke band! |
|
quote:ik ga es op zoek naar mp3tjes Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Nee dat is het absoluut niet Alles is authentiek, en de muziek is superrelaxed, ideaal om een lekker boekje bij te lezen |
|
ken ze niet zal wel een cdtje zoeken |
|
Mideavel Babes Heb ze nog live gezien, gewoonweg een zalige groep om op weg te zweven en vooral om naar de bloedknappe zangeressen (allé toch de meerderheid is rrrr knap). Maar helaas heb ik er geen empeedrietjes van staan, echt een spijtig feit. Ik zou zeggen: hou de moed erin Beli uw dienaar Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
hmm ik heb net ff op kazaa gekeken en het stikt van de mp3s ervan.. dus die kan je gewoon van kazaa afrossen. anders stuur je maar een mail naar me op zuinigezeeuw@hotmail.com dan kan je ze wel van mij wegplukken. Wel beetje vage zooi trouwens hoor, maargoed... |
|
Was de zangeres van k's choice niet met een zangeres van de medieval babes op de loop gegaan en hun respectievelijke mannen voor elkaar hadden gedumpt hihi leuk [Dit bericht is gewijzigd door pale enchantress op 09-04-2003 22:44] true disco chick |
|
Bestaan er ook niet meerdere Medieval Babes? Dacht ergens in jaren 80 en onlangs terug opgericht, met, uhm, verse babes 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote: Ik heb zo eens een CD'tje gezien, maar die was 21 of 22 Euro , iets te duur vind ik. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
ik heb een paar nummers tekort van hen, zalige band, heb ze ook al live gezien, en idd, het was mooi, op beide vlakken Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik heb een cd van hen. Ben alleen de naam effe kwijt.. ze staan allemaal op de cover in van die rode Within Temptation jurken.. |
|
Ik heb The Rose thuis liggen .... |
|
Worlds Blysse, die heb ik... |
|
Oei .. die willik ook wle hebben ... |
|
Ik kan hem misschien ergens uploaden? |
|
Kun je op Raj's FTP komen ? |
|
quote: oja ik zou Herasy nog even uploaden, doe ik vanavond wel |