|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben er iig! Cheers! |
|
FUCK dat zou een bummer zijn...... |
|
hm zie liever agent steel dan annihilator, toch jammer als ze inderdaad gecancelled hebben. aanwezig natuurlijk [Dit bericht is gewijzigd door Sar'Goth the Warlock op 11-05-2004 19:13] http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Voor mij is het ongeveer om het even maar als gitarist zie ik Jeff Waters toch wel heel graag..... |
|
quote:jeff rules! [Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 11-05-2004 20:07] wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
ja vind hem een van de beste gitaristen ever! |
|
quote:hij geeft inderdaad altijd n geweldige show weg een paar weken geleden was ie in Roermond voor de promo van de nieuwe cd wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Binnenkort staat er een interview met Jeff op ZM Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote: jeff roeleert zekers!!!!!!! gave foto btw... |
|
quote:Bang Your Head festival afgelopen jaar wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
ghehe die handjes onderaan maarre, Agent Steel wel aanwezig als ze veel ouwe zooi spelen en Agents of Steel niet overslaan zoals het geval was bij BBM! |
|
quote:ouwe agent steel is ruiggggg wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
aanwezig uiteraard zzz |
|
quote:Op LoM staat er al een: http://www.lordsofmetal.nl/showinterview.php?id=603&lang=nl |
|
Lomp is dat wij zijn naar Antwerpen geweest en daar speelden ze gewoon wel "masters of metal".... Toch viel em wel op dat ik het oude materiaal van AS nog steeds mijlen beter vind dan het nieuwe... |
|
grmbl zou klote zijn als Annihilator niet komt Maarre Masters of Metal mag dan wel weer es de revue passeren.. vorige keer tijdes BBM konden ze die niet spelen wegens tijdgebrek oid? Evenals dat NA geen Hang the Pope kon spelen |
|
Klopt, sprak die gitarist toen nog ff "Ja we hadden te weinig tijd voor hang the pope" zzz |
|
haha idd tis ook zo'n verdomd lang episch nummer he! |
|
quote:sprak net Waters voor een interview en die had zelf helemaal niets meegekregen van een concert met Agent Steel gaan wel met Priest touren..da's dan weer beter! niet in Nederland, da's dan weer kut. |
|
frisian metal squad is ook aanwezig Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
wordt weer een alcoholische avond HAHHAHA, ik kom ook weer met een aantal lui...gezellig! |
|
heershc, op een vrijdag concerten op vrijdag zijn fijn |
|
Damn, jammer dat Annihilator niet komt. Nou ja, de Effenaar is dicht bij, mijn geld zal dan wel binnen zijn, dus ook ik ben hier bij. Waag eens een dansje! |
|
inderdaad! in de herfst zouden ze hierheen moeten komen |
|
Als Annihilator komt ben ik er zeker bij... Agent Steel zie ik de dag erna toch al en zo extreem boeiend vind ik die niet |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |