|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
lol de topictitel kan beter ge-edit worden, d'r was geen sprake van Annihilator.. |
|
?? |
|
quote: JA Wel Agent STeel NEE geen Annihilator Kloar Life doesn't get much better than this! |
|
|
|
quote: Ik dacht dat je het nooit zou vragen Life doesn't get much better than this! |
|
:D toch wel |
|
quote: yay! (ok, ik hou al op) Life doesn't get much better than this! |
|
keej dan :D (ik ook nu) |
|
Dus agent steel gaat gewoon door? Oud Vuil. |
|
quote: hehe ach, doet ze even! |
|
quote: Ja toch? Life doesn't get much better than this! |
|
dan hoef ik niet naar dynamo, dat zou beter zijn. en aangezien ik ze de vorige keer gemist heb, wil ik ze nu absoluut zien! Oud Vuil. |
|
quote: Ja, ik wil ze ook graag eens in volle glorie zien (op bbm speelden ze niet agents of Steel, en waren ze dus niet in volle glorie ) Life doesn't get much better than this! |
|
Zolang John Cyriis er niet bnij is is het geen volle glorie maar nog steeds een heel leuk avondje! |
|
krijg net te horen dat ze C.O.B aant lokken zijn wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
gaaf Agent Steel! |
|
quote: neee!!!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
is dr vvk ik ga namelijk niet voor jan joker 300 km reizen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Pfff dat zou een bummer zijn....COB is ruk...beetje een teenie band voor de hitkrant... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |