![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
lol de topictitel kan beter ge-edit worden, d'r was geen sprake van Annihilator.. |
|||||||||
|
|
|||||||||
|
quote: JA Wel Agent STeel NEE geen Annihilator Kloar Life doesn't get much better than this! |
|||||||||
|
|
|||||||||
|
quote: Ik dacht dat je het nooit zou vragen Life doesn't get much better than this! |
|||||||||
|
:D toch wel |
|||||||||
|
quote: yay! (ok, ik hou al op) Life doesn't get much better than this! |
|||||||||
|
keej dan :D (ik ook nu) |
|||||||||
|
Dus agent steel gaat gewoon door? Oud Vuil. |
|||||||||
|
quote: hehe ach, doet ze even! |
|||||||||
|
quote: Ja toch? Life doesn't get much better than this! |
|||||||||
|
dan hoef ik niet naar dynamo, dat zou beter zijn. en aangezien ik ze de vorige keer gemist heb, wil ik ze nu absoluut zien! Oud Vuil. |
|||||||||
|
quote: Ja, ik wil ze ook graag eens in volle glorie zien (op bbm speelden ze niet agents of Steel, en waren ze dus niet in volle glorie Life doesn't get much better than this! |
|||||||||
|
Zolang John Cyriis er niet bnij is is het geen volle glorie maar nog steeds een heel leuk avondje! |
|||||||||
|
krijg net te horen dat ze C.O.B aant lokken zijn wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|||||||||
|
gaaf Agent Steel! |
|||||||||
|
quote: neee!!!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|||||||||
|
quote: wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|||||||||
|
is dr vvk ik ga namelijk niet voor jan joker 300 km reizen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|||||||||
|
Pfff dat zou een bummer zijn....COB is ruk...beetje een teenie band voor de hitkrant... |
|||||||||
| Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
| Index / Concerten |