|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik luister hem nu een paar dagen en wat een super lekker album is dat toch |
|
ze zouden nog spelen op wacken dit jaar... Suck my piss |
|
Het album is gvd nog steeds niet uit in europa. Gelukkig is er zoiets als mp3. Maar als hij er is dan komt hij zeker in mijn collectie. |
|
dat eerste album van ze is toch ook niet meer te krijgen in Europa of NL? Suck my piss |
|
Hmmm ... dat zou ik niet weten. |
|
ok euh...einde slowchat sessie Suck my piss |
|
Nee, eerste album is niet meer te krijgen idd. Is bij Wrong Again Records uitgekomen, en die staan niet bekend om hun grote oplages. (Wel om hun goeie bands.) Misschien later ooit nog eens een herdruk bij Century Media, hoop ik voor je. (Ik heb um we-hel...) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ik heb hem al sinds april, en het is idd een lekker album om naar te luisteren. Heads I win, tails you lose |
|
Heb hem ff gedownload, klink inderdaad lekker Wiegen Meister ! |
|
ik ken niet echt veel nummers van die cd, maar Ravenous is echt een goud nummer (NP) |
|
Voordat ik hem luisterde had ik gehoord dat ze nu een vrouwelijke zangeres hadden, een gruntende nog wel. Ik stond er wel een beetje sceptisch tegenover, maar na de eerste keer luisteren was ik er al helemaal weg van. Ze klinkt errug goed. [Dit bericht is gewijzigd door Vampire_girl op 09-11-2001 18:23] the only pleasure is pain |
|
ik heb hem nu pas geluisterd en moet zeggen dat wijf ruled gewoon |
|
tering, dat zou best wel een een muts kunnen zijn ja, merk ik nu pas... |
|
Ik luister hem nu al 2 weken en hij staat zo'n beetje op replay in winamp en hij verveelt nog niet. Wat een donders goede plaat en Angela heerscht |
|
ikben vast een spelbreker,maar ik vind archenemy niet veel. ik ben gewoon niet kapot van de nummers maar goed, spelen kunnen die lui echter wel |
|
Ik heb hem idd ook al weer een tijdje (gedownload toen), maar hij zit nog steeds in de wisselaar Bazzio Attacks!!! |
|
Deze ceedee zit bij mij ook regelmatig in de ceedeespeler. Heads I win, tails you lose |
|
Aardig Nieuws!!!: De oude zanger zit nu in de band genaamd "Nonexist" en de muziek die gaat uitkomen (Deus deceptor) is in de stijl van Arch Enemy - Black Earth!!!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ik ook!!! De fans van 'Wages of sin' zouden er goed aan doen de 2 tussenliggende albums ook te checken: 'Stigmata' & 'Burning bridges'; vooral die laatste is ook om te smikkelen & smullen!!!! Ook het side project ARMAGEDDON van main man Michael Amott (ex Carcass!!!!) samen met z'n broertje is zeer goed en lijkt nog meer op 'Wages of sin'. Ze hebben twee albums ('Crossing the rubicon' & 'Embrace the mystery') waarbij laatstgenoemde ook alleen in Japan uit is.... [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 15-12-2001 6:15] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ga toch masturberen met jullie Angela Gossow Wat een heldinnenverering maar eh, waarom in 's hemelsnaam vindt men dat ze een vette strot heeft? Ik vind het wel knap dat ze veel kracht kan zetten, maar verder ècht niet bijzonder of speciaal hoor... Alsof men, omdat er een vrouwelijke krijserd inzit, opeens elke objectiviteit verliest, of zo. |
|
na enkele malen naar het album geluisterd te hebben moet ik bekennen dat ik er niks meer aan vind. al die afgrijselijke melodieuze loopjes .de muzikanten zijn wel ontzettend goed (en live kwamen ze erg goed over) maar het is gewoon niet mijn stijl. |
|
Spelbreker.. [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 06-09-2002 23:08] |
|
quote: |
|
In bezit... leuke plaat, maar bijzonder...? |
|
ik heb hem ook gekocht op summer-breeze, en ik ben er zeer tevreden over |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |