|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
heeeeeeersplaat Echt vette nummer. Veel melodie en toch stevig beuken |
|
Ik zet deze plaat nog regelmatig op .... echt helemaal te gek |
|
Ik heb die bonus cd ook nog nauwelijks gedraaid ... maar ik vind die vorige zanger ook irritant dus dat is eigenlijk meer de reden. |
|
quote:Precies !!! |
|
quote: Ik sluit me hier bij aan; de melodieen zijn gewoon niet goed genoeg gevonden om te blijven boeien en het al terecht door Dwaallicht geconstateerde gemasturbeer over Angela slaat idd ook nergens op; voor een vrouw grunt ze goed ja, maar voor een deathmetal grunter klinkt ze zeer middelmatig. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
De cd is bij mij ondertussen ook ergens onder een laag stof verdwenen. Bazzio Attacks!!! |
|
Iedereen moet gewoon Sacramentum gaan luisteren. Staat op Raj's server, ja . Dat is pas melodieus en toch lekker raggend/beukend, echt zeer goed, in het straatje van Dissection, fantastische muziek (en dit komt van een In Flames e.d. hater). |
|
quote: Hmmz, mijn 60 GB begint op te schieten. Oh wacht ff, die had ik er vandaag al afgetrokken. Het nummer The coming of chaos. [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 08-09-2002 0:05] Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Thanx dat je daar ff op attendeert! Deze stond vroeger op mijn lijstje omdat ik een paar goeie nummers van had gehoord, maar in de muzikale stortvloed is het allemaal een beetje ondergesneeuwd geraakt. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
'The Coming of Chaos' is m'n favoriet, die plaat bevindt zich m.i. het meest op het snijvlak tussen melodie en het betere ragwerk en is over de hele linie volwassen en toch vlijm- en vlijmscherp. Jammer dat men zweert bij Arch Enemy e.d. en iets als dit dan mist. Hmmm, ik moet me ook nog eens een keer verdiepen in Eucharist. |
|
Ik hou niet echt van arch enemy, vind ze soft geworden.... |
|
quote:Ik vind het een Heerschplaat..Erg goed gitaarwerk Maar ik draai 'em niet vaak Verder geef ik toe dat Carcass en Death melodielijnen hebben die veel imho veel 'catchier' zijn Btw...ik geloof dat Burning bridges ook melodielijnen heeft die catchier zijn.. |
|
Tja, muzikaal vind ik het wel lekker wegluisteren, al heeft Amott idd wel betere melodielijnen op plaat gezet... Verder vind k t echt kut dat ze John Olivia eruit hebben gekickt, hij had echt een vette stem (ook al is het technisch geen topzanger). de zang van die metalpoes irriteert me een beetje op 1 of andere manier... |
|
Gaat hem downe Metal heerst |
|
sinister is toch ook deadmetal met een grunt, waarom kijkt er daarniemand naartoe? |
|
quote: muts ...muts?? ik heb haar tere lijfje mogen kneden en haar daarna op het podium tekeer zien gaan ...helmaal te gek |
|
Enemy Within dat nummer ruled zeker die drum in het begin tering..!!! Hier tussen gletchers Regeer ik de volken, Dit is mijn Hamer, MjÖlnir de sterke....!!!! |
|
quote: ik zijt jaloers op uwe vingers |
|
ik ben volledig jaloers, hoe heb je dat klaargespeeld? |
|
YES, tell us I was me but now he's gone |
|
G. is masseuse, die dus ook op verschillende festivals werkt, de doos |
|
Hey, zo praat je niet over vrouwen . Vind je het gek dat je vrijgezel bent . [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 12-09-2002 22:24] |
|
ik wil ook masseur worden |
|
quote: veel succes met het nastreven van dit doel. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |