IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Verbod op Red bull, Bullit ed ?? Vorige pagina | Volgende pagina
CoenV
Usericon van CoenV
Posted 17-05-2004 23:54 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

Ik ken mensen die het weekend op die troep doorbrengen, daarom heb ik er nogal een hekel aan, als je gaaf wilt zijn en veel wilt doen in het weekend en weinig slapen moet je het niet zo doen.
Volgens mij is het ook verre van gezond, daarnaast vind het ik het ranzige veelste dure zooi, en vertrouw dergelijke producten nooit helemaal, omdat je er echt fit/actief van wordt.
Doe mij maar een bak koffie, als ik wakker wil worden/blijven.


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 18-05-2004 0:02 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2004 23:54 schreef CoenV het volgende:
Ik ken mensen die het weekend op die troep doorbrengen, daarom heb ik er nogal een hekel aan, als je gaaf wilt zijn en veel wilt doen in het weekend en weinig slapen moet je het niet zo doen.
Volgens mij is het ook verre van gezond, daarnaast vind het ik het ranzige veelste dure zooi, en vertrouw dergelijke producten nooit helemaal, omdat je er echt fit/actief van wordt.
Doe mij maar een bak koffie, als ik wakker wil worden/blijven.


golden power, bullit, b52 enz zijn allemaal iets van 30 cent per blikje...


My madness, my sadness


spectre
Usericon van spectre
Posted 18-05-2004 0:07 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Golden Powerrrrr voor slechts 29 eurocenten mijn vriend


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 18-05-2004 0:07 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

van koffie wordt ik altijd erg rustig en wil zelfs slapen

maar dat heb ik soms ook bij bullit als m'n slaaptekort te groot is en ik neem bullit dan kan ik met geen mogelijkheid m'n ogen open houden.
maar dat is bij ernstig slaaptekort van week lang maar 4 uur slapen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 18-05-2004 0:08 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 18 mei 2004 0:02 schreef winters rage het volgende:
golden power, bullit, b52 enz zijn allemaal iets van 30 cent per blikje...

heerschende prijs idd
Red bull is veelste duur en is toch iets minder lekker als de rest.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 18-05-2004 0:09 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2004 0:07 schreef spectre het volgende:
Golden Powerrrrr voor slechts 29 eurocenten mijn vriend

quote:

iets van]


oftewel, ergens in de buurt van de 30 cent


My madness, my sadness


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 18-05-2004 0:11 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2004 22:55 schreef ElitE het volgende:
ik vind dat het zoals met andere middelen er verstandig mee omgegaan moet worden, maar nuiet verboden moet worden.

No shit, Sherlock.

Kom nou eens met iets gedurfds. "Ik vind dat men er verstandig mee om moet gaan", tja, ik vind ook dat ik niet voor een rijdende trein moet springen.

Vraagje, stem jij D'66?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


spectre
Usericon van spectre
Posted 18-05-2004 0:13 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2004 0:09 schreef winters rage het volgende:
oftewel, ergens in de buurt van de 30 cent
maar die ene cent is het het omlopen naar den Aldi zeker waard


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 18-05-2004 0:15 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2004 0:13 schreef spectre het volgende:
maar die ene cent is het het omlopen naar den Aldi zeker waard

mja, op een tray scheelt het toch al makkelijk weer iets van 26 cent
(en golden power is verslavend btw)


My madness, my sadness


spectre
Usericon van spectre
Posted 18-05-2004 0:16 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

nee ik kkop er altijd maar 1


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 18-05-2004 0:22 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

ik koop het bewust niet te vaak, drink net zo makkelijk 6 blikjes op een dag van dat spul (nog nooit enige vorm van energie van gekregen...)


My madness, my sadness


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 18-05-2004 0:36 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 18 mei 2004 0:11 schreef M. het volgende:
No shit, Sherlock.

Kom nou eens met iets gedurfds. "Ik vind dat men er verstandig mee om moet gaan", tja, ik vind ook dat ik niet voor een rijdende trein moet springen.

Vraagje, stem jij D'66?

ik bedoeling hiervan was dat alles slecht voor je is als je het teveel gebruikt
als bullit verboden moet worden zou bier ook mogen.

neen ik stem niet op de partij der meninglozen VVD maar nu vind ik Nieuw Rechts wel wat hebben
LPF heeft wel wat leuke ideetjes maar kunnen dit nooit waarmaken + oplossingen zijn verkeerd.
maar ik ben nog geen 18 dus dat doet er niet veel toe


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


spectre
Usericon van spectre
Posted 18-05-2004 0:39 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2004 0:36 schreef ElitE het volgende:
maar ik ben nog geen 18
dat wisten we al lang

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 18-05-2004 0:39]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 18-05-2004 0:51 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 18 mei 2004 0:11 schreef M. het volgende:
"Ik vind dat men er verstandig mee om moet gaan", tja, ik vind ook dat ik niet voor een rijdende trein moet springen.


Het is beide slecht voor de gezondheid, doch het één wat meer dan het andere


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 18-05-2004 10:54 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Als je niet weet hoe slecht golden power voor je is, dan moet je eens proberen een golden power blikje op een lege maag naar binnen te gieten, de daaropvolgende buikpijn is bewijs genoeg.


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-05-2004 10:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Giet eens een fles bier naar binnen op nuchtere maag dan ..


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 18-05-2004 10:57 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

kein problehm


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-05-2004 10:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Alcoholist!

oftewel: net wat je gewend bent ...


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 18-05-2004 11:03 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

k'heb vroeger echt veel gp gedronken, maar als ik het dan toch op de nuchtere maag dronk kreeg ik altijd weer buikpijn...


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-05-2004 11:05 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zwak maagje


Ik vind dat spul vies. Dronk wel black booster toen ik nog in Atak werkte om nog ff door te trekken.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-05-2004 11:12 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

SLOTJE.






KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-05-2004 11:13 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Dat vind ik ook ...

Komt er een verbod op dan?


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 18-05-2004 14:05 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

het glazuur flikkert uit je bek
het smaakt naar goedkope kauwgum
het is net instant brandend maagzuur
alcohol evt zelf toevoegen
en het heeft eigenlijk net zoveel nut als factor 80 zonnebrand in Schotland..

kortom, waar maken wij ons druk om?


Een kleine snol zit zo vol.


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 18-05-2004 14:15 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Pepsi X . Veel beter dan die zoete zooi...



Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 18-05-2004 15:53 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Wat vinden de tegenhangers hier eigenlijk zo slecht aan Red Bull of een van de vele (goedkopere) equaliventen van deze drank?

Het caffeïne gehalte is het niet, immers in een kopje koffie zit net zoveel caffeïne en dat lijkt niemand te storen. De enige andere stof die je niet ook in elke andere frisdrank tegenkomt is Taurine, ook geen stof waarvan bewezen is dat het veel kwaad kan.
..

Trouwens, dat Franse verbod wat iemand noemde, dat is niet via chauvinistische wijze tot stand gekomen maar gewoon gebaseerd op de levensmiddelenwetgeving van Frankrijk die minder caffeïne toelaat dan in (bijv.) Nederland.

..

NOg wat statistiekjes:

Red Bull (blik à 250 ml) bevat 88mg Caffeïne, dat is gelijk aan een gemiddelde kop koffie (kopje à 125 ml) en ongeveer 2x zoveel als een glas (à 200 ml) cola.

..

PS: Bovenstaand staat verder los van mijn eigen mening met betrekking tot Red Bull, ik vind het spul ranzig en wil mijn gebit sparen dus meer dan enkele blikjes per jaar gaan er niet naar binnen .. Het is dan ook meer om mensen tegen te spreken die zonder enige voorkennis altijd maar weer hun woord klaar hebben over bepaalde zaken.





[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 18-05-2004 15:55]


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen