IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Verbod op Red bull, Bullit ed ?? Vorige pagina
SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 18-05-2004 17:46 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 18 mei 2004 14:15 schreef Audiophile het volgende:
Pepsi X . Veel beter dan die zoete zooi...


Is ook chemisch rommel.


Een kleine snol zit zo vol.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 18-05-2004 17:49 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Verbod? Wat een grove vieze tering bullshit...


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


spectre
Usericon van spectre
Posted 18-05-2004 18:30 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Als je het goor vind dan drink je het toch niet? Wat een kleuterklas weer dit topic pfff... het spul is echt niet slechter voor je dan een glas cola e.d. en als dat het wel was wat boeit dat dan in vredesnaam.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 18-05-2004 18:41 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2004 18:30 schreef spectre het volgende:
Als je het goor vind dan drink je het toch niet? Wat een kleuterklas weer dit topic pfff... het spul is echt niet slechter voor je dan een glas cola e.d. en als dat het wel was wat boeit dat dan in vredesnaam.


Precies. Helaas is de topicstarter ook niet meer ingegaan op mijn vraag wat überhaupt de aanleiding is geweest voor het starten van dit topic.. hij geeft geen enkele onderbouwing, en niemand van de voorstanders van een verbod kan vertellen wat er zo slecht is aan het drankje (zie mijn eerdere post om te zien dat het allemaal wel meevalt met die horrorverhalen) .. het enige is dat het de glazuur van je tanden sterk aantast, maar dat doet cola ook en dat boeit klaarblijkelijk ook niemand.


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 19-05-2004 11:13 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

ergens poste iemand iets over een waarschuwing op de verpakking, die staat er op bij red bull iig
en t isheerlijk drink met chris het metaalhoofd zeker 2 tot 4 blikken per dag en leef nogsteeds en zelfs geen gaatjes


yo yo wassup nigga bitches in da house


tyr
Usericon van tyr
Posted 19-05-2004 12:13 by tyr Wijzig reactieProfiel van tyrQuote dit bericht

Een fles red october doet ook wonderen.
zuip maar eens een fles op een dan flip je ook de pan uit.
het is net alsof je een pilletje op heb.

als ik naar de slijter ga en vraag naar een fles,komt het achter de toonbank vandaan of achter het magazijn vandaan. dus zuiver is anders.


SiQDiZ
bier zuipen & kut roepen
Usericon van SiQDiZ
Posted 19-05-2004 12:17 by SiQDiZ Wijzig reactieProfiel van SiQDiZQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2004 12:13 schreef tyr het volgende:
Een fles red october doet ook wonderen.
zuip maar eens een fles op een dan flip je ook de pan uit.
het is net alsof je een pilletje op heb.

als ik naar de slijter ga en vraag naar een fles,komt het achter de toonbank vandaan of achter het magazijn vandaan. dus zuiver is anders.


jep , Red October ga je inderdaad van uit je pan.... toen ik nog zaterdaghulpjewas bij de locale dirk van den broek knalde ik wel eens zon fles in de middagspauze weg... kan je vertellen, je werkt behoorlijk snel dan


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 19-05-2004 14:28 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2004 11:13 schreef bas_bin_laden het volgende:
ergens poste iemand iets over een waarschuwing op de verpakking, die staat er op bij red bull iig
en t isheerlijk drink met chris het metaalhoofd zeker 2 tot 4 blikken per dag en leef nogsteeds en zelfs geen gaatjes


Que? Je bent de eerste die ik tegenkomt die dat spul werkelijk lekker vind.. lol.. het is trouwens ook zwaar aan de prijs, met zo'n 1,25 euro per blik (waarmee jij dus op zo'n 100 euro aan red bull per maand naar binnen werkt, exclusief wat je koopt in horecagelegenheden (waar het namelijk nog 2x zo duur is) .. Voor honderd euro kan je beter Hertog Jan en Douwe Egberts drinken


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 19-05-2004 16:14 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 18 mei 2004 18:41 schreef Valorian het volgende:
Precies. Helaas is de topicstarter ook niet meer ingegaan op mijn vraag wat überhaupt de aanleiding is geweest voor het starten van dit topic.. hij geeft geen enkele onderbouwing, en niemand van de voorstanders van een verbod kan vertellen wat er zo slecht is aan het drankje (zie mijn eerdere post om te zien dat het allemaal wel meevalt met die horrorverhalen) .. het enige is dat het de glazuur van je tanden sterk aantast, maar dat doet cola ook en dat boeit klaarblijkelijk ook niemand.


ik heb meerdere keren gehoord dat er misschien een verbod op zou komen en hoorde ook van het franse verbod, maar dat is dus verboden door chauvinisme.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 19-05-2004 16:17 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 19 mei 2004 14:28 schreef Valorian het volgende:
Que? Je bent de eerste die ik tegenkomt die dat spul werkelijk lekker vind.. lol.. het is trouwens ook zwaar aan de prijs, met zo'n 1,25 euro per blik (waarmee jij dus op zo'n 100 euro aan red bull per maand naar binnen werkt, exclusief wat je koopt in horecagelegenheden (waar het namelijk nog 2x zo duur is) .. Voor honderd euro kan je beter Hertog Jan en Douwe Egberts drinken

hoho eerst vond ik die energiedrank ook veelste zoet maar dat went. Alhoewel ik redbull het mist vind werken + het smaakt wat minder en het is schreeuwend duur.

een tray bullit per week is voor mij dus net zo duur als 7 red bull voor BBL


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 19-05-2004 17:37 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2004 16:14 schreef ElitE het volgende:
.. hoorde ook van het franse verbod, maar dat is dus verboden door chauvinisme.


Nope. Het Franse verbod is gebaseerd op de levensmiddelenwetgeving daar die minder caffeïne toelaat in (fris)drank dan in bijv. Nederland waardoor Red Bull buiten de toegestane dranken valt.


daholygoat
Usericon van daholygoat
Posted 21-05-2004 23:03 by daholygoat Wijzig reactieProfiel van daholygoatQuote dit bericht

whoa dat is voor mij bijna net zo erg als de oorlog in irak


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen